Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי אנשים אמיצים ואמיצות גם,

יש לי חילוקי דעות עם התיבה האוטומטית, לא תמיד מעבירה לאובר דריב בכביש המהיר.

ולא, הכפתור הקטן לא לחוץ.

האם התיבה מתוכנתת לא להעביר לאובר דרייב בתרחישים מסויימים?

מוסכניק בדק וטוען שהכל תקין.

לעיתים לחיצה על כפתור ביטול האובר דריב ולחיצה חזרה מעלה את ההילוך.

טיפול אחרון בוצע באוטו באוקטובר, יישור קו. במהלכו המכונאי החליף שמן גיר. הצבעתי בפניו ששמן גיר לא הוחלף מעולם, ועכשיו לכלוך יצוף. הוא אמר לי להסיר דאגה מליבי, מכיוון שפרק את הקרטר של התיבה...

אני כבד שמיעה במקצת ואין שעון סל"ד קשה לזהות מתי כן מעבירה הילוך.

בכל מקרה אני מדבר על מהירות של כביש מהיר, צפונה מ110 לפחות.

מה עושים?

אוהד

פורסם

לא נכון, כנירה לא היבנתה בשביל מה O.D משמש, תעשה חיפוש בפורום מתי משתמשים במצב זה.

 

ובטוח לא מכניסים את הגיר של גטס למצב זה ב110קמש.

פורסם

מה הבעיה להכניס את האובר דרייב ב 110 קמ"ש? אין עם זה שום בעיה ובמהירות שכזו הוא פשוט מוריד הילוך על מנת לקבל כוח וסלד גבוה לצורך העלאת המהירות אם זה לשם עקיפה לדוגמא. גם לי יש גטס ואני לא מתביייש להישתמש באוברדרייב גם במהירויות שכאלה. ולדעתי פותח השירשור מיתכוון שאין קיק דאון.

פורסם

ההוי,

אני מתכוון שהרכב לא תמיד משלב את ההילוך האחרון. (מה שבידני היה נקרא הילוך חמישי) ונשאר בהילוך רביעי...

עכשיו, באמת יש יותר כח אבל יש רעש ולא נעים לנסוע ככה..

אוהד

פורסם

o_prime - סתם להבהרה, במידה ולא הבנת זאת - במצב O/D OFF לא ייכנס ההילוך האחרון (הרביעי במקרה אצלך, למיטב זכרוני).

במצב הרגיל (בו נורית ה O/D OFF איננה דלוקה), הגיר צריך לתפקד בצורה רגילה בכל ההילוכים, כולל ההילוך האחרון.

×
×
  • תוכן חדש...