Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

צברתי מספיק כסף והייתי רוצה להתחיל את דרכי הראשונות בשוק ההון.

 

הבעיה היא שבאינטרנט יש מגוון רחב של מידע לגבי מה/איפה/מתי להשקיע, אבל שום מידע לגבי "איך" להשקיע.

 

ז"א, איך בפועל אני לוקח את הכסף שלי שבחשבון בנק ומתחיל להשקיע? למי אני פונה? וכמה זה עולה? שמעתי שאפשר דרך הבנק אבל זה לא מומלץ כי הוא שוחט בעמלות. אז איך כן אפשר?

 

ולכול מי שדואג, אני לא חסר אחריות שהולך עכשיו לשים את כול הכסף בשביל "לעשות מכה", אבל אני כן רוצה לראות דברים בפועל, ולא רק ללמוד סולמות מבלי להחזיק אף פעם בגיטרה.

 

תודה לעונים.

פורסם

תתקשר למיטב דש למשל, תגיד שאתה רוצה לפתוח חשבון למסחר עצמאי.

יגיע אליך סוכן, יחתים אותך על כמה טפסים.

אחרי יום-יומיים תקבל מספר חשבון שתוכל להעביר אליו כסף.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

לבנקים יש את האתר שלהם (והאפליקציות), שם ניתן לבצע קנייה/מכירה.

כמעט כל בתי ההשקעות עובדים עם תוכנה בשם אודרנט של חברת FMR,

FMR הם "החברת חשמל" של המסחר בישראל.

 

במידה ואתה פותח חשבון בבית השקעות,

לאחר פתיחת החשבון אתה מתבקש להעביר את הכסף לחשבון בנאמנות של בית ההשקעות,

המשמעות של חשבון בנאמנות - הכסף שייך לך, אבל נמצא אצלם, הם לא יכולים לגעת בו לצרכים שלהם וגם אם הם קורסים, הוא עדיין שלך.

 

בבנקים שוחטים בדמי שמירה ובעמלות קנייה/מכירה, בבתי ההשקעות גובים דמי חשבון חודשיים בסכום שנע בין 10 ל-25 שקל,

יש בקישור הבא השוואה בין בתי ההשקעות, אני אישית סוחר דרך מיטב ד"ש ויכול לשלוח לך את מספר הטלפון של זו שפתחה לי את החשבון.

(גילוי נאות: אני לא מרוויח עליך כסף)

 

כמה דברים שצריך לקחת בחשבון:

1. על כל קנייה/מכירה נגבת עמלה, כאשר יש עמלת מינימום (4.65 בבתי השקעות, 15 ש"ח בבנקים).

העמלה הממוצעת היא 0.09 מסכום הפעולה, כלומר - אם קנית מניות של טבע ב-10,000 ש"ח, הברוקר גובה ממך 9 ש"ח על הפעולה.

(יש בתי השקעות שמקזזים את דמי החשבון החודשי מול עמלות הקנייה/מכירה).

2. על כל שקל שאתה מרוויח אתה מפריש למדינה (כשאתה מממש) 25% מס.

3. על כל שקל שאתה מפסיד, אתה לא מקבל כלום, אבל נרשם לזכותך זיכוי בסך 25% שיתקזז מול רווח עתידי.

4. אל תעשה מלא עסקאות, אלא "שימכרו" לך את המסחר היומי טוחנים מים.

5. תעבוד בצורה מסודרת, תציב יעדים, תתייעץ עם אנשים (אתה לא חייב להקשיב להם), אל תתרגש מרווח. אל תתרגש מהפסד. אל תקשיב ללב, תעבוד לפי תוכנית מסודרת.

6. תבנה תיק וירטואלי (בוואלה, גלובס או ספונסר) לפני שאתה משקיע כסף אמיתי.

עריכה אחרונה על ידי Kernel

----

פורסם

הבחור שמעליי (Kernel) יודע על מה הוא מדבר (הוא באמת לא מרוויח על הפנייה לזו שפתחה את החשבון וחבל, הוא יכל לעשות כמה שקלים..), הבחורה עושה עבודה טובה בפתיחת חשבון ויש תנאים טובים.

תומר.

פורסם
לבנקים יש את האתר שלהם (והאפליקציות), שם ניתן לבצע קנייה/מכירה.

כמעט כל בתי ההשקעות עובדים עם תוכנה בשם אודרנט של חברת FMR,

FMR הם "החברת חשמל" של המסחר בישראל.

 

במידה ואתה פותח חשבון בבית השקעות,

לאחר פתיחת החשבון אתה מתבקש להעביר את הכסף לחשבון בנאמנות של בית ההשקעות,

המשמעות של חשבון בנאמנות - הכסף שייך לך, אבל נמצא אצלם, הם לא יכולים לגעת בו לצרכים שלהם וגם אם הם קורסים, הוא עדיין שלך.

 

בבנקים שוחטים בדמי שמירה ובעמלות קנייה/מכירה, בבתי ההשקעות גובים דמי חשבון חודשיים בסכום שנע בין 10 ל-25 שקל,

יש בקישור הבא השוואה בין בתי ההשקעות, אני אישית סוחר דרך מיטב ד"ש ויכול לשלוח לך את מספר הטלפון של זו שפתחה לי את החשבון.

(גילוי נאות: אני לא מרוויח עליך כסף)

 

כמה דברים שצריך לקחת בחשבון:

1. על כל קנייה/מכירה נגבת עמלה, כאשר יש עמלת מינימום (4.65 בבתי השקעות, 15 ש"ח בבנקים).

העמלה הממוצעת היא 0.09 מסכום הפעולה, כלומר - אם קנית מניות של טבע ב-10,000 ש"ח, הברוקר גובה ממך 9 ש"ח על הפעולה.

(יש בתי השקעות שמקזזים את דמי החשבון החודשי מול עמלות הקנייה/מכירה).

2. על כל שקל שאתה מרוויח אתה מפריש למדינה (כשאתה מממש) 25% מס.

3. על כל שקל שאתה מפסיד, אתה לא מקבל כלום, אבל נרשם לזכותך זיכוי בסך 25% שיתקזז מול רווח עתידי.

4. אל תעשה מלא עסקאות, אלא "שימכרו" לך את המסחר היומי טוחנים מים.

5. תעבוד בצורה מסודרת, תציב יעדים, תתייעץ עם אנשים (אתה לא חייב להקשיב להם), אל תתרגש מרווח. אל תתרגש מהפסד. אל תקשיב ללב, תעבוד לפי תוכנית מסודרת.

6. תבנה תיק וירטואלי (בוואלה, גלובס או ספונסר) לפני שאתה משקיע כסף אמיתי.

 

וואו תודה רבה על התגובה המפורטת!

התגובה שלך ביחד עם הלינק עשתה לי ממש סדר בראש.

בעצם כול דבר שעכשיו אני רוצה לקנות מלבד מניות אני גם עושה דרך הבתי השקעות והתוכנה שלהם? (נגיד קרנות נאמנות, זהב וכו'?)

 

וכן, אני אשמח את תשלח לי בפרטי את מספר הטלפון של הסוכנת

 

תודה

פורסם

גם אני במיטב דש. אבל עדיף שתעשה סקר שוק בעצמך. יש מבצעים נקודתיים וזה יכול להשתנות. בשורה התחתונה כולם אותו הדבר עם אותם מערכות בצבעים שונים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...