Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק - רעידות לפני מעבר הילוך


dara_masala
שימו לב! השרשור הזה בן 588 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

יש לי הונדה סיוויק 2007 עם 100,000 ק״מ.

כשאני נוסע לאט בעליה מתונה, ממש לפני שהרכב מעביר הילוך (בסביבות 1800-2000 סל״ד), הוא רועד כמה שניות עד שהוא מעביר הילוך ואז נרגע.

בזמן הרעידות שעון הסל״ד נשאר יציב.

האם ייתכן שיש בעיה בגיר? זה יכול להיות גם עניין של החלפת שמן גיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר בגיר אוטומטי רגיל ולא הוחלף שמן גיר אז הגיע הזמן בהחלט.

מומלץ לבצע החלפה חלקית לשמן מקורי+ מסנן אם קיים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק 2006-2011 רועדת בסביבות 2500 סל"ד בלי קשר להילוכים (נובע מכל מיני סיבות שלא הצליחו לציין באופן טוב)

ברכב זה מחליפים שמן גיר כל 70,000 (תוודא שזה בוצע בזמן)

תתן קצת יותר פרטים על מה שקורה לך,עליה? ירידה? בלימה? האצה? טמפ' עבודה? וכו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שנים מאוחר יותר...

רעידות במעבר בין ההילוכים בתיבה האוטומטית של הונדה לעתים קרובות נגרמות עקב שמן גיר ישן. יש נטיה לשכוח להחליף שמן גיר מעת לעת, בעוד שהשמן הזה בעל חשיבות רבה כי הוא משמש לסיכה, קירור ואף כשמן הידראולי שזורם בלחץ גבוה דרך ערוצים צרים ביותר. כך שהתיישנותו והתמלאותו בשבבי מתכת פוגעת בשלל מרכיבי הגיר. הבעיה הזו קרתה לי בדגם סיוויק 2006 החדש ובדגם סיוויק 2008.

 

פתרון (רלוונטי לסיוויק 2006-2011 לכל הפחות):

קונים 3 ליטר שמן מקורי של הונדה (מסוג ATF-DW1), מנקזים שמן מתיבת הההילוכים (לא אמורים לרדת יותר מ-3 ליטר, חלק מהשמן יישאר כלוא במערכת) ואז ממלאים את השמן החדש. אפשר לעשות זאת בכל מכון גירים אוטומטיים או לבד אם בא לכם להסתבך עם מיחזור השמן הישן. דיר באלאק לא לשפוך אותו לאדמה.

 

הערה:

אם אתם במכון גירים אז על הדרך מומלץ לבצע בדיקה ממוחשבת לגיר ובכך לשלול תקלה בסולנואידים, שסתומים וחיישנים. וכך אפשר לראות שלחץ השמן תקין. בדיקה כזו בדרך כלל לא תעלה יותר מ-300 שקל כולל מע"מ. אפשר לשקול גם להחליף מסנן שמן גיר, אבל קשה להגיע עד אליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסיוויק 2007 שנהגתי בה לפני כמה שנים, על אותה תופעה הוחלף לבסוף במסגרת האחריות ממיר מומנט.

 

הרעידות היו בסלד נמוך במעבר בין הילוך שני לשלישי, הרכב היה מרגיש מגמגם ורועד וההילוך לא היה עובר חלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 588 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...