Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. הבולמ"זים אצלי ברכב (קורולה 93) ג-מ-ו-ר-י-ם!!!! כשאני עולה על במפים קטנים ליד הבית אני שומע רעשים רציניים. בנוסך האוטו מתרסק על בורות. השאלה שלי: האם זה מהווה סיכון בטיחותי? אני נורא לחוץ בכסף (מה לעשות) והנוחות לא מעניינת אותי כ"כ, אבל הבטיחות מאוד! מה הייתם ממליצים? שמעתי על מקרה בו הבולם נשבר, וזה היה מסוכן.

 

2. לגבי הצמיגים - יש לי שני צמיגים קדמים של לאסה - הם נראים טוב, והחריצים שבהם בעומק של יותר מ-2 מ"מ. אבל, הם שחוקים בדפנות - האם הייתם מחליפים במקומי?

 

נ.ב התשובה לשאלה ה-I יותר דחופה לי....

 

 

יום טוב לכולם!

פורסם

99% מהמכוניות (בנות 5+) בארץ נוסעות על בולמים גמורים .

אם אין לך יומרות ספורטיביות מוגזמות תעבור לסעיף 2 שהוא החשוב יותר.

וכשיהיה קצת יותר כסף............

תחליף את הרכב.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
1. הבולמ"זים אצלי ברכב (קורולה 93) ג-מ-ו-ר-י-ם!!!! כשאני עולה על במפים קטנים ליד הבית אני שומע רעשים רציניים. בנוסך האוטו מתרסק על בורות. השאלה שלי: האם זה מהווה סיכון בטיחותי? אני נורא לחוץ בכסף (מה לעשות) והנוחות לא מעניינת אותי כ"כ, אבל הבטיחות מאוד! מה הייתם ממליצים? שמעתי על מקרה בו הבולם נשבר, וזה היה מסוכן.

 

2. לגבי הצמיגים - יש לי שני צמיגים קדמים של לאסה - הם נראים טוב, והחריצים שבהם בעומק של יותר מ-2 מ"מ. אבל, הם שחוקים בדפנות - האם הייתם מחליפים במקומי?

 

נ.ב התשובה לשאלה ה-I יותר דחופה לי....

 

 

יום טוב לכולם!

1. כמה אתה מוכן להוציא על בולמים? ייתכן וההוצאה יותר קטנה ממה שאתה חושב. לדוגמא, בולם מונרו סטנדרטי לפולו שלי, שנחשב יקר יחסית , עלה לי 300 ש"ח (600 לזוג).

 

2. שחיקה משמעותית בדופן מסוכנת יותר משחיקה של הסוליה, כיוון שהדופן דק יותר. זה עלול להיות מסכון מאוד, במיוחד אם אתה נוסע ברכב במהירויות גבוהות! רצוי שתציין גם בני כמה הצמיגים וכמה ק"מ הם עברו.

×
×
  • תוכן חדש...