Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית על שלט איביי


שימו לב! השרשור הזה בן 3300 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה שאתה נהנה מהמכונית של ניקו זה מעולה אבל אל תטעה, זו מכונית צעצוע לעומת המכוניות הרציניות יותר שהן כבר נוסעות ומתנהגות אחרת לחלוטין.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור אבל רק המחשבה שגם הם נוסעות רק רבע שעה מקסימום רצוף מבאסת אותי, להשקיע מאות ואלפי שקלים במכונית על שלט בשביל כמה דקות זה מבאס.

 

דלק אומרים זה בעיות כיוונים מלכלך ומצריך ידע, אז זה כבר הוריד לי מהחשק גם חשמלי וגם דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משער שגם לניקו יש זמן הסעה שאינו עולה על רבע שעה ובכל אופן, רוכשים כמה סוללות+מטען שטח מהיר ואז אפשר להסיע זמן ממושך.

 

הרכבים המונעים דלק\ניטרו אכן דורשים יותר התעסקות אך למעט ההרצה והכיוונים הראשוניים אין צורך להתעסק עם כיווני מנוע יותר מדי, מקסימום קצת לפתוח\לסגור את הסיכה בהתאם למזג האויר וטמפרטורת המנוע.

כן יש יותר לכלוך וצריך סטרטר וכדומה אבל לדעתי ההתעסקות היא חלק מהפאן, כך גם הסאונד של המנועים שצורחים לשמיים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שפעם היה בתחביב, אני אתן לך כמה עצות כדי שלא תאכל מרורים, בתחום רכבי הדלק.

 

קודם כל כרכב ראשון תקנה רכב מחברה מוכרת (לא חסר, תחפור בפורומים ותמצא).

התחום הזה יקר, ואם אתה משקיע תבדוק שיש לך את "כל" החלפים באיביי (ציריה מסכנה יכולה להגיע ל300 שח בארץ, שבאיביי זה שליש מחיר)

 

דבר שני תמצא מישהו שיעשה לך הרצה למנוע.

אם אתה קונה מחו"ל, אתה חוסך הרבה כסף אבל חייב מישהו שיעשה לך הרצה.

אם אתה קונה בארץ המוכר יעשה לך הרצה.

(הרצה זה החלק הכי חשוב במנוע ניטרו)

 

לגבי כיוונים וכו׳ זה לא סיפור גדול. המוכר או מי שיריץ לך אותה יכוונן את המנוע, ולאחר מכן אתה רק צריך לתת נגיעות קטנות פעם ב.. (במנוע טוב לא צריך לגעת בכלל, רק לראות שהוא לא מתחמם ופשוט לשים דלק וליסוע)

לי למשל יש מנוע של kyosho, אחרי כמה שנים שישב בבוידם, הנעתי אותו והוא יצא מכיוון, עם ידע בסיסי החזרתי אותו לעבודה אבל עדיין לא היה מדוייק, הרמתי טלפון לארסיזון (אחלה חבר׳ה, מקצוענים) ודרך הטלפון עזרו לי בכמה דקות, והמנוע חזר לעבוד כמו שמנוע יפני יודע לעבוד!

 

היתרון במנוע דלק אל מול חשמל, רעש כח וזמן.

הרעש תורם מאוד להנאה, זמן- נוסע כמה שבאלך עם הפסקות קטנות לקירור וזהו.

 

החיסרון- לכלוך ומחיר (הדלק עולה הרבה, מנועים מחברות טובות מחזיקים כמה עשרות גלונים אבל גם להם יש בלאי, ופה בא הכיף, לשפץ..)

 

 

בתור התחלה מציע לך להשקיע כסף ברכב טוב מחברה טובה.

מציע לך לקנות רכב שטח (טראגי או מאנסטר) בגודל 1/10 או יותר טוב 1/8

ככה שיותר גדול ככה מתנהג יותר כמו רכב אמיתי ופחות כמו צעצוע.

 

זהו עד כאן.

מפה תיכנס לפורומים שמתעסקים בתחום, תתערבב עם מכורים לתחביב ובעלי מקצוע בתחום.

הטיפ הכי חשוב, תקשיב ותלמד לפני שאתה מכניס את היד לכיס, שלא תקנה רכב מעפן שיהרס לך תוך שתי גלונים ואז ימאס לך מהתחביב!

 

בתור התחלה תיפגש עם כאלה שיש להם רכב, תראה את הדבר בפעולה, אם יהיה לך מזל אולי יתנו לך קצת להסיע, תנסה לבחור איזה סוג טוב לך.

(לא המלצתי לך על רכב כביש כי זה כיף בפעמים הראשונות ולאחר מכן מבאס כי צריך משטח איכותי וגדול ואי אפשר בכל מקום, לעומת רכב שטח מקורנף שאוכל כל שטח שתביא לו)

עריכה אחרונה על ידי nir100
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי כיוונים וכו׳ זה לא סיפור גדול. המוכר או מי שיריץ לך אותה יכוונן את המנוע, ולאחר מכן אתה רק צריך לתת נגיעות קטנות פעם ב.. (במנוע טוב לא צריך לגעת בכלל, רק לראות שהוא לא מתחמם ופשוט לשים דלק וליסוע)

 

לא מדוייק, גם מנוע טוב יצטרך שיפתחו לו קצת את הסיכה של התערובת בימים חמים אחרת הוא מהר מאוד יתחמם.

המנועים האלה עובדים על קירור אויר וככאלה מושפעים מאוד מהטמפ' החיצונית.

זה נכון למנועים פשוטים וזולים בדיוק כפי שזה נכון למנועים מקצועיים יקרים (בזמנו הייתי מסיע רק עם מנועי RB ונוברוסי).

 

היתרון במנוע דלק אל מול חשמל, רעש כח וזמן.

 

כח זה לא נקודת החוזק של המנועי דלק אל מול המנועים החשמליים, אלה החשמליים לא רק שאינם חלשים יותר- הם נותנים מקסימום מומנט מהרגע שנגעת בסטיק.

 

 

כמה חידודים ברשותך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בשביל לשם את המספרים על השולחן. מכונית נייטרו (דלק) ברמה סבירה עם ציוד הקפי תעלה לפחות 3000 שח. אם אתה חדש בתחום תקנה בארץ כי אתה תצטרך עזרה והדרכה ובאיביי זה לא ממש אפשרי.

מכונית נייטרו תסע גג 10 דקות על מיכל ולרוב תדרוש עצירה לקירור בין מיכלים. עם הטכנולוגיה שקיימת היום לסוללות הליטיום ומנועי הבראשלס המכוניןת החשמליות חזקות פי כמה מהנייטרו למינהן וזמן הנסיע יכול להיות ארוך בהרבה הכל תלוי בסגנון ההסעה ,איכות הסוללה וחוזק המנוע. בהצלחה

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הבראשלס החשמלי ורכבי ה 1/8 ,הרכב חזק מאוד ומהיר (Team losi 8IGHT) מגיעים לשטח מצטיידים ב 2 סוללות טובות, מסיעים 30 דקות(10-15 דקת כל אחת),לי זה מספיק ואם רוצים להסיע עוד משקיעים בסוללות.

סורי...לא יכול לסבול את רח הדלק יותר ולהחנק מהאדים כשאני מנסה לכוון את המנוע וכולי מריח ריח נוראי כולל השיער והבגדים.

ניגש לפארק מסיע סוללה אחת,את השניה הבנות שלי מסיעות וגם זה פעם בחודשיים.

אחרי ההסעה מבריש את המכונית במברשת ומנקה וזהו,עד לפעם הבאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בשביל לשם את המספרים על השולחן. מכונית נייטרו (דלק) ברמה סבירה עם ציוד הקפי תעלה לפחות 3000 שח. אם אתה חדש בתחום תקנה בארץ כי אתה תצטרך עזרה והדרכה ובאיביי זה לא ממש אפשרי.

מכונית נייטרו תסע גג 10 דקות על מיכל ולרוב תדרוש עצירה לקירור בין מיכלים. עם הטכנולוגיה שקיימת היום לסוללות הליטיום ומנועי הבראשלס המכוניןת החשמליות חזקות פי כמה מהנייטרו למינהן וזמן הנסיע יכול להיות ארוך בהרבה הכל תלוי בסגנון ההסעה ,איכות הסוללה וחוזק המנוע. בהצלחה

 

אני גם הייתי בתחביב ואני זוכר את הכינוי שלך מהפורום שהיה פעם אר סי זון..

אתה נוהג בסיאט לאון נכון ?

אתה עדיין בתחביב?

אני חשבתי לחזור לתחביב אבל אני רואה שאין יותר פורום וזה מבאס להסיע לבד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בשביל לשם את המספרים על השולחן. מכונית נייטרו (דלק) ברמה סבירה עם ציוד הקפי תעלה לפחות 3000 שח. אם אתה חדש בתחום תקנה בארץ כי אתה תצטרך עזרה והדרכה ובאיביי זה לא ממש אפשרי.

 

אני חושב ש-3000 שקל זה מספר מאוד אופטימי, בטח למישהו שנכנס פעם ראשונה לתחום.

 

מכונית READY TO RUN סבירה תעלה באיזור 2500-3000 שקלים.

חלקי חילוף בסיסיים בשקט יכולים להגיע לכיוון כמה מאות שקלים (נהגים מתחילים נוטים לשבור חלקים כאלה ואחרים במכונית).

ערכת התנעה- סטרטר+מצת+כמה פלאגים ספייר יעלו עוד כמה מאות שקלים.

כלי עבודה- אלה הבסיסיים יעלו עוד כמה עשרות שקלים (ממפתח פלאגים ומפתח גלגלים ועד סט אלן נורמלי וכדומה).

דלק- 100-150 שקלים לגלון

 

בקיצור, כדי להכנס לתחביב הזה בצורה נורמלית צריך להכין לפחות 4000-4500 שקלים, וזה כאמור עם מכונית די בסיסית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם הייתי בתחביב ואני זוכר את הכינוי שלך מהפורום שהיה פעם אר סי זון..

אתה נוהג בסיאט לאון נכון ?

אתה עדיין בתחביב?

אני חשבתי לחזור לתחביב אבל אני רואה שאין יותר פורום וזה מבאס להסיע לבד

גם אני הייתי בארסיזון:) מ- 2005.

נראה כאילו הפורום התדרדר וכל הקהילה התפרקה.

עדיין יש לי savage 25 limited edition בארגזים במחסן. עשתה בקושי 2 גלונים.(יותר נכון של חבר אבל היא אצלי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הבראשלס החשמלי ורכבי ה 1/8 ,הרכב חזק מאוד ומהיר (Team losi 8IGHT) מגיעים לשטח מצטיידים ב 2 סוללות טובות, מסיעים 30 דקות(10-15 דקת כל אחת),לי זה מספיק ואם רוצים להסיע עוד משקיעים בסוללות.

סורי...לא יכול לסבול את רח הדלק יותר ולהחנק מהאדים כשאני מנסה לכוון את המנוע וכולי מריח ריח נוראי כולל השיער והבגדים.

ניגש לפארק מסיע סוללה אחת,את השניה הבנות שלי מסיעות וגם זה פעם בחודשיים.

אחרי ההסעה מבריש את המכונית במברשת ומנקה וזהו,עד לפעם הבאה.

כל אחד ומה שהוא אוהב, לי אמנם הייתה מכונית קטנה, אהבתי להתעסק עם המנוע והריח והדלק.

כשחבר בא עם סאבאג׳ ענקית, אמרתי לעצמי שאני חוסך וקונה כזאת, לצערי זה לא קרה, אכן חסכתי אבל עברתי לתחביב אחר.

 

הזמנים השתנו, בזמנים שלי היה פחות נפוץ כל העניין של החשמלי, אבל אני לא מעודכן, ולפי מה שאתם אומרים זה שווה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב, כל אחד והכיף שלו...אני 20 שנה בתחום וכיום לא מוצא זמן להתעסק.

היום לטעמי האישי יש רכבים של טרקסס "מוכן לנסיעה"רק להטעין סוללה ,סוללות לשלט רחוק וקדימה לנסיעה.

2500 -3000 שח רכב מצויין תמיד אפשר לשפר ,מלא חלקי חילוף וכרטיס כניסה יפה לתחום. מי שלא רוצה,יכול

לקנות יד שנייה יש מלא הצע ביד 2...גם לכביש וגם לשטח. אני הייתי מצתייד ב 2-3 סוללת בנוסף ומסיע 45-שעה נסיעה.

תענוג, ממליץ על טרקסס מוכן לנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי בארסיזון:) מ- 2005.

נראה כאילו הפורום התדרדר וכל הקהילה התפרקה.

עדיין יש לי savage 25 limited edition בארגזים במחסן. עשתה בקושי 2 גלונים.(יותר נכון של חבר אבל היא אצלי).

 

גם אני ב2005 הצטרפתי.

חבל דווקא אז התחביב היה מאוד מושקע היו הרבה מסיעים, הרבה תחרויות בכל הארץ והרבה מסלולים. אפילו איזה כתבה בטלוויזיה ובידיעות אחרונות.

הכל נעלם ממש מהר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3300 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...