Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביקור במתחם הטרייד החדש של כלמוביל בפתח תקוה


Night Driver
שימו לב! השרשור הזה בן 3362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז אתמול הוזמנו כמה ממובילי הדיעה לסיור והסבר על מתחם הטרייד אין החדש כלמוביל, יבואני מיצובישי, יונדאי ומרצדס.

 

הגענו בשעות הצהריים למתחם ולשמחתי לא התנפלו עלינו ישר אלא היה לנו זמן להסתובב קצת.

 

המתחם בנוי כך שכבר בכניסה אתה מגיע למשרדי הקבלה ולא הולך לאיבוד במגרש חנייה ענק שבקצהו המרוחק מונח קראוון שנראה כאילו גנבו אותו מאתר בנייה. המשרדים עצמם מחולקים לשניים: רכבים "רגילים" ששם מוכרים רכבי מיצובישי ויונדאי ורכבי יוקרה ששם נמכרים מרצדסים. מדובר בשני משרדים נפרדים לחלוטין עם כניסות נפרדות אבל בעלי קונספט דומה. כשאתה נכנס מקבלת אותך פקידה שבניגוד לגישה המקובלת של "איזה רכב אתה רוצה?" שואלת לצרכיך וארז מפנה אותך לאיש מכירות שינסה יחד איתך להתאים רכב שמתאים לצרכים שלך. עוד דבר ששמתי לב ומצא חן בעיניי זה שאתה לא יושב עם הנציג באופן ספייס אלא כל נציג יושב בחדר פרטי.

 

לאחר מכן מנהל המתחם הסביר לנו על הקונספט. לדברין כל הרכבים שם הם מידיים פרטיות שהתקבלו בטרייד אין וכל רכב שסובל מפגיעות שלדה או רכב שחוט מוצא ישר לסוחרים ולא נמצא בטרייד אין. לדברין חלק מהרכבים עוברים בדיקות לפי מפרטי היבואן וזוכים להגדרה מיוחדת (עם שם שכנראה לא קליט מספיק כי אני לא זוכר אותו). כל הרכבים עוברים השבחה ונהנים מאחריות לשנה על המנוע והגיר כולל מערכות מקיפות (גם מחשב גיר/מנוע).

 

המתחם נבנה כ one stop shop כך שאתה יכול לבוא עם הרכב הישן, למכור אותו למגרש, לקנות את הרכב החדש, לקבל מימון וביטוח במקום ולצאת עם הרכב החדש. הם מבצעים גם התקנות אפטרמרקט לפי רצונו וכיסו של הלקוח.

 

מתחם המסירה של הרכבים מעוצב עם חדר המתנה ועם עמדות מקורות שבהן עומד הרכב החדש (בנוי עם קירות ודלתות זכוכית כך שאתה רואה את הרכב שלך ממתין עטוף בסרט). אתה מקבל הסבר מקיף על הרכב ויוצא לדרכך.

 

הקונספט והביצוע נראים על פניו מאוד מוצלחים אבל ברור לכולנו שיש לזה מחיר. גם אם אתה מחלקה של היבואן ולא מרכז רווח עצמאי עדיין אתה לא יכול להרשות לעצמך להפסיד הרבה וכשאתה קונה את הרכבים קרוב למחירון, יושב על מגרש שעלות ההון שלו גבוהה מאוד, משקיע באחריות והשבחה ובאנשי מכירות ברמה גבוהה מהממוצע (כולל אולמות תצוגה של רכבים חדשים) זה עולה כסף ומישהו צריך לשלם את זה. השאלה היא כמה זה יעלה ואם זה עדיין יהיה כדאי.

 

בשורה התחתונה התרשמתי לטובה הן מהגישה והן מהצוות ובהחלט אגיע לבדוק את ההיצע שלהם כשאבוא לרכוש רכב יד שנייה.

 

אסיים בתודה גדולה לכלמוביל על האירוח ופינוי הזמן עבורינו ובאיחולי הצלחה. טוב לראות גישה רעננה ומוטת לקוח במגרשי היד השנייה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אחלה של ביקורת, תודה רבה

בן דוד שלי עובד שם, בחלקה של מרצדס, שירות מעולה יחס חם והשקעה גדולה

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שיש יתרונות. האחריות, הסינון הראשוני של המבחר (במיוחד העובדה שאין שם נבלות שחוטות שצריך לדחוף למישהו) והחיסכון בזמן שווים לא מעט. השאלה כמה זה עולה.

 

אם מדובר בעוד 5% על מחיר השוק אז זה שווה אבל אם מדובר בעוד 20% פה זה כבר לא כל כך בטוח.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקום נראה מאוד מסודר ומושקע, לפי דעתי אפילו יותר מהסוכנות של יונדאי ביגאל אלון.

אנשים שמעוניינים בחווית רכב חדש אבל לא יכולים להרשות (או רוצים) בהחלט יכולים לקבל חלק לא מבוטל מהליך הקניה.

 

כמו שכתוב בהודעה מעליי, הביטחון היחסי והתחושה הטובה יכולים להיות שווים תשלום מעל הממוצע בשוק, השאלה היא כמה.

אני כנמנע ממגרשים בהחלט לא הייתי פוסל את המקום

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני נכחתי באירוע ההשקה, ואני רוצה דווקא להתייחס לפן שונה לחלוטין, ואח"כ להגיע למהות, או שזו תהיה המהות.

אני רוצה לדבר על אנשים. בני אדם.

לפני כמה שנים נכנסתי פעם למגרש טרייד גדול מאוד בשביל להתעניין ברכב שרציתי. הפרסומות של הטרייד שהוא טרייד הבית של כמה מותגים הן גדולות ונוצצות.

כשבאתי נתקלתי באנשי מכירות שהשפה והסגנון שלהם, יחד עם הטיפוסים האחרים המפוקפקים לטעמי שהיו שם והסתחבקו עם אנשי מפתח במקום - גרמו לי לצאת משם מייד. זה בדיוק הסיסמא של "לפני שאני מסתכל על האוטו אני מסתכל על הבנאדם שאיתו אני עושה עסקים". שנים עברו ומעולם לא מצאתי את עצמי אומר למישהו שהתייעץ איתי על רכישת רכב לך למגרש הספציפי ותמצא לך שם משהו שמתאים לך.

אני קופץ קדימה כמה שנים, לקיץ האחרון כשמכרתי את הסובארו B3 שהיתה לי, ולאנשי קרטר עימם נפגשתי - החוויה האנושית היתה שונה לחלוטין, ונתנה תחושה של מקום שאפשר לעשות איתו עסקים ללא חשש. מאז, עברה כחצי שנה, מצאתי עצמי אומר לכמה אנשים, גם מוכרים וגם קונים - לך לקרטר, והם יצאו משם עם עסקאות ושביעות רצון גבוהה.

המפגשים שלנו כנציגי פורום אינטרנטי עם אנשי כלמוביל - כל פעם מחדש גורמים לי לחזור לבסיס. הכל מתחיל ונגמר בבני אדם.

ועל מנת שלא יהיו אי הבנות, זה שהם נתנו לנו לעשות חרקות וצלחות במגרש עם מרצדס SLK (*) לא יגרום לנו לא להקשות עליהם. ואנחנו שואלים שאלות שהן לא תמיד נעימות להם. והם עונים בסבלנות.

לגבי המתחם החדש - השורה התחתונה - אני באמת חושב שאם מישהו יספר לי שהוא רוצה לרכוש רכב חדש אני אשלח אותו לחפש בכלמוביל טרייד.

החברה מצהירה בגלוי שאת המכוניות שלא עוברות את רף האיכות שהם קבעו כמינימום להימכר על ידם הם מעבירים לסוחרים שהם עובדים איתם. זה נותן סוג של בטחון בקניה מהם, גם אם זה עולה קצת יותר.

שורה תחתונה - אני מאחל להם הרבה הצלחה. הם עוד עלולים 'להוציא שם טוב' לסוחרי רכב.

אני עדיין לא מצאתי אצלהם את הלנדקרוזר שאני מחפש...

 

 

 

 

(*) זה לא באמת היה. סתם השתעשנו ברעיון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החברה מצהירה בגלוי שאת המכוניות שלא עוברות את רף האיכות שהם קבעו כמינימום להימכר על ידם הם מעבירים לסוחרים שהם עובדים איתם

חברות ליסינג גדולות עושות את זה באופן קבוע.

 

השאלה היא מהו רף מינימום.

 

בחברות ליסינג זה לא גבוה - לא עוברים אותו רכבים שמצבם בכי רע של ממש, וגם אותם אלבר מוכרים במבצע 1+1.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שנראה מדובר ברף גבוה ואיכותי. ימים יגידו. יש להם רשימה מסודרת של תנאים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם הסבירו שזה לא המקום למצוא רכב שחוט שנמכר ב 50% מתחת למחירון.

 

אצל חברות הליסינג הרכבים עובדים קשה בהגדרה וכאן הם עובדים עם השוק הפרטי בלבד. אני בטוח שגם אצלם יש שונות בין הרכבים אבל ממבט חטוף במגרש (שהכיל כמות מכובדת של רכבים) הרכבים שם נראים במצב טוב (לא נסענו או םתחנו מכסה מנוע אבל אתה רואה מצב צמיגים ובודי של הרכבים שם).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי במקום קצת לפני, בהשקה לעיתונאים.

 

מדובר בסוכנות גדולה מאוד, אולי אחת מהגדולות בארץ. מגרש גדול, מסודר, רכבים שטופים ונקיים משלל דגמים. אגב שטופים, יש עובד ניקיון שכל התפקיד שלו זה לעבור כל יום כל היום על הרכבים ב"שטיפה יבשה", יעני Quick Detailing או איך שלא קוראים לזה בפורום הדיטיילינג. כל היום עובר ומנגב מכוניות, ככה שכל התצוגה תמיד מבריקה ומושכת.

בכניסה יש אולם קבלת פנים גדול, מסודר ומפנק. קבלת הרכב מתבצעת באולם נפרד, סגור וממוזג, ממש כמו שמקבלים רכב חדש. בניגוד לטרייד אינים אחרים, ש"זורקים" לך את הרכב בכניסה לסוכנות ומברכים אותך לשלום. הרוכשים אפילו מקבלים את הטלפון של מנהל הסוכנות, "לכל שאלה שתהיה להם אחרי הרכישה".

 

הכל יפה ומגניב - השאלה היא רק המחירים.

כי כולנו יודעים ששוק היד שנייה קשה היום, קשה מאוד. רוב הישראלים רוצים רכב משומש מיד פרטית אבל מוכנים לשמש עליו כמו רכב מהשכרה. ממה ששמעתי עם מכרים שעשו לאחרונה טרייד אין ביונדאי לרכב חדש, ההצעות של כלמוביל טרייד לא ממש קרובות למחירון. מצד שני אני בטוח שאת הרכבים שלהם הם לא ימכרו הרבה מתחת למחירון. ולמה שאני אקנה i35 מפרטי במחיר מחירון שאני יכול לקנות מליסינג במחירון מינוס 15 אחוז?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוזמנתי והשתתפתי באירוע, התיאורים שהעלו 'נהג הלילה' וגם 'דיסקו' בהחלט משקפים את ההתרשמות האישית שלי מהמקום:

 

אציין מספר דגשים שחשובים מאוד בעיני גם אם כבר נכתבו:

1. ההתרשמות שלי מהחומר האנושי שמאייש את המקום היא חיובית ביותר, שמענו הרצאה מאיציק תורג'מן - מנהל חטיבת הטרייד אין, קיבלנו ממנו תשובות במהלך ההרצאה ואף פגשנו באנשי צוות - לתחושתי אם הייתי נדרש לרכישת רכב משומש - סביר להניח שהייתי פונה לכלמוביל.

 

2. בהרצאה שהעביר, איציק טען שאנשי הצוות שלו מיומנים עד מאוד בזיהוי קומבינות, לא ירכשו לטרייד רכב ללא היסטוריית טיפולים מסודרת ואם הם נפלו ומכרו ללקוח רכב גרוע, הם ירכשו את הרכב מהלקוח בחזרה.

 

3. החברה מצהירה כי שביעות הרצון של הלקוחות (לקוחות חוזרים וממליצים) הינה בסדר גודל של יותר מ- 60%.

 

4. הם מצהירים שבטרייד אין כלי רכב פגועי שילדה ורכב תקין הוא רכב שהוחלפו בו - לכל היותר - חלקי פח חיצוניים שמחוברים בברגים.

 

5. החברה מעניקה שנת אחריות מלאה למנוע וגיר כשההגדרה הזו הינה מקיפה וכוללת את כל האביזרים שמסביב (שאלתי ספציפית לגבי מחשבי גיר/מנוע וקיבלתי תשובה שגם הם באחריות).

 

6. העסקאות נעשות על בסיס מחירון לוי יצחק מה שאומר שקונה שהתרגל לרכוש בתנאי השוק הנוכחיים בזול - יאלץ לשלם מחירים שאינו מורגל בהם.

מאידך - כשמשקללים לתוך נתוני העסקה את הפרמטרים של החיסכון בזמן, נוחיות, חיסכון כספי בבדיקות רכב - בהחלט מתקבלת עסקה הגיונית לגמרי שתקרוץ ללא מעט אנשים.

 

7. כלי הרכב נמסרים ללקוחות בתהליך שמזכיר מסירת רכב חדש, הרכב נמצא בחדר מסירה, הלקוח מקבל הסבר מלא על תפעולו - והחוויה היא של קבלת רכב חדש.

 

8. הטרייד אין היא פעילות שתומכת במכירת הרכב החדש של היבואן ומטרתה להגדיל את מכירת המכוניות החדשות ופחות לשמש כמקור רווח משל עצמו.

 

 

אלה הנתונים שקיבלנו, זו ההתרשמות שלי מהביקור הקצר באתר - אבל בסופו של דבר המבחן של 'כלמוביל' הוא מבחן התיאוריה מול המציאות - עד כמה ההצהרות של מנהלי הטרייד אין יחפפו את המציאות היומיומית שבה יפגשו הלקוחות (הכוונה ללקוחות שיתקלו בבעיות - שאז מתחיל המבחן האמתי של עסק אמין).

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים ומחזק את תגובותיהם של night driver, disco ו dorki.

 

מאוד אהבתי את הקונספט. זה לא "עוד" מגרש, ממש לא, זה משהו בליגה אחרת. הקונספט של להתעסק רק עם רכבים שמורים מאוד מצאה חן בעיני, אבל אני לא יודע עד כמה הוא עומד במבחן הישראליות, וביקור בסוכנות דאצ'יה מעבר לכביש רק חיזק את התחושה הזו אצלי.

ישראלי רוצה זול. נקודה. וכאן זה מתחבר לפסקה השנייה שכתב צביקה פיק: למה לשלם יותר (ולפעמים הרבה יותר) על רכב מבעלות פרטית לעומת יוצא ליסינג?

לנו כחובבי רכב התשובה ברורה, ואני מתאר לעצמי שכלמוביל בחזון ובתכנון שלהם מכוונים את מתחם הטרייד-אין לקהל שמוכן לשלם קצת יותר עבור רכב טוב וראש נקי, מישהו אחר עשה עבורו את העבודה השחורה.

 

האם המקום יצליח? כנראה שכן. מכמה וכמה מפגשים עם קבוצת כלמוביל קיבלתי את הרושם מי ומה עומדים מאחורי החברה הזו (ונשבע לכם שאני לא כותב את זה בגלל החארקות שעשינו עם ה CLK* וגם לא בגלל ארוחת הצהריים הדשנה**). לחברה הזו יש חזון, ראייה וניתוח שוק מצויינים.

כאחד שמוצא עצמו יועץ קבוע לבני משפחה וחברים יש לי תחושה שלמקום הזה אני עוד אחזור.

 

איתמר

 

* ראו תגובתו של דיסקו.

**הקאוויאר נגמר מהר ולא מילאו אותו שוב. גם הריזוטו עם פטריות הכמהין היה עשוי יתר על המידה והקפה לואק היה מהסוג הזול. לא לעניין.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן מדובר על מגרש הטרייד אין של כלמוביל. הם לא מוכרים רכבים כמו סוחר רגיל אלא רק רכבים שהתקבלו בטרייד אין אצל היבואן.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...