Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש חוות דעת על BMW X1 20i


Cadillac58
שימו לב! השרשור הזה בן 3412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבצע סוף השנה שתפס את עיני היה בדלק מוטורס, על הקרוסאובר הקטן של ב.מ.וו, X1 בגרסת הבנזין החזקה - 20i עם 184 כ"ס, גיר ZF של 8 הילוכים והנעה אחורית. עשיתי נסיעת מבחן ומאוד התרשמתי מהביצועים, אין ספק שבהשוואה לרכבי הפנאי העממיים יש לה יכולות גבוהות יותר ובלי לשלם על כך בצריכת דלק.

הרכב מיועד להיות רכב משפחתי, הרבה כביש וקצת שבילים, מחליף פורד מונדיאו 2008.

מבחני נהיגה שקראתי בחנו את הדגם החלש יותר, 18i עם 150 כ"ס, תיבת 6 הילוכים וביצועים מאכזבים. גם איכות החומרים בתא הנוסעים לא אחידה ויש קצת יותר מדי פלסטיקים חלולים. זה דגם שהושק כבר לפני 5 שנים וב-2016 ייצא דור חדש, וגם זה שיקול. כעת מוצעת רק רמת הגימור הבסיסית ביזנס, שחסרה למשל בקרת שיוט, ואם רוצים מצלמה אחורית וחיישנים זה בתוספת של 5,000 שקל.

בצד הפלוסים מה שמושך אותי הוא שמדובר ברכב שמבוסס על הסדרה 3, E90. זה בא לביטוי גם ביחידת ההנעה וגם בבסיס גלגלים (2.76 מ', הגדול בקטגוריה). למעשה זה אותו מנוע ותיבת הילוכים כמו ב-320i, 420i, 520i וכמו ב-X3 20i. כלומר מקבלים פה משהו כמו סדרה 3 הקודמת, מוגבהת, ובמחיר של 50,000 פחות מסדרה 3 החדשה (או מ-Q3...). מעניין.

המבצע מציע 20,000 ש"ח הנחה ועוד הטבות. אשמח לשמוע חוות דעת לכאן ולכאן.

תודה!

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה המחיר יוצא?

 

אולי היא יכולה לשמש תחליף ללקסוס שלך :-)

 

יחידת ההנעה החדשה אכן משובחת, כל השאר נראה פחות טוב (תרתי משמע המראה החיצוני מאכזב), אבל אני לא מכיר את הרכב באופן אישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אמנון, אנחנו כבר מכירים לא רע הא?

ובכן את הלקסוס CT הקטנה אני משאיר אצלי, עולה איתה כל יום לירושלים בנוחות וב-20 קמ"ל. ה-X1 מיועדת לאשתי, גם לה מגיע.

כמו שאתה מכיר אותי אני יודע לבדוק את המספרים, והפער בין ה-BMW ל-CX-5 כמו שלך הצטמצם לרמה מפתה, שלהערכתי ישמר גם במכירה (במילים אחרות - ירידת ערך דומה, הודות להנחה בקנייה).

העיצוב זה עניין של טעם, מסכים שהוא שנוי במחלוקת אבל אנחנו אוהבים אותו וזה מה שחשוב. חבילת העיצוב X-LINE מוצעת ללא תוספת תשלום ומוסיפה הרבה למראה. היא לבדה עולה בגרמניה 1,900 אירו.

בקיצור, ב-209,000 ש"ח עם לא מעט תוספות בחינם, מנוע טורבו מדהים לדעתי וגיר משובח, צריכת דלק טובה (14.7 משולב) וביקוש כמשומשת, הסיכון נראה לי לא גבוה. באסה שהביטוח יקר, כמעט 8,000 שקל.

המתחרה הישירה היא Q3 ובגרסת 2 ליטר היא עולה 263 אלף שקל - חתיכת פער.

אגב כשהושקה ה-X1 ב-2010, 2 ליטר טורבו דיזל, היא עלתה החל מ-290 אלף שקל (קמור מוטורס בזמנו).

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מאוד אהבתי אותה, עדיין מרגישה דינאמית, היחידת כוח בשידוך לגיר הזה פנטסטית, הבפנוכו מרגיש מיושן מעט ולא מאוד איכותי, אבל היא בהחלט מספקת חיוכים לנהג.

הרכב לא נוח במיוחד, קשיח, אם כל אלו נלקחו בחשבון ואהבת את הרכב אז תתחדש!

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-31380-%D7%91-%D7%9E-%D7%95%D7%95-X1-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן רון, כן עם הזמן מכירים כאן מספר אנשים :-)

 

אני מבין שאתה בגל של שדרוג צי הרכב העממי לצי רכב פרימיום, אבל בצורה מחושבת כמו שאתה יודע :-)

 

איכשהו יחידת ההנעה החדשה גרמה לבמוו הזאת להפוך לאופציה שנראית פתאום אטרקטיבית בכלל, עם יחידת ההנעה הקודמת היא לא עניינה, למרות שלא חל שינוי מהותי בשאר הרכב.

 

אבל שווה בכל זאת לבדוק את האוודי q3 כעת, בשנה שעברה ביקרתי בסוכנות בחיפה בסוף השנה ומנהל הסוכנות אמר לי שהם מכרו 3 יחידות אחרונות, לא זוכר של איזה מנוע ה- 1.4 או ה- 2 ליטר, בהנחה של 40 שקל. זה כמובן מגדיל את הכדאיות ולאישתך לא ממש ישנה, אני מעריך, אם מדובר במנוע ה- 1.4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מאוד אהבתי אותה, עדיין מרגישה דינאמית, היחידת כוח בשידוך לגיר הזה פנטסטית, הבפנוכו מרגיש מיושן מעט ולא מאוד איכותי, אבל היא בהחלט מספקת חיוכים לנהג.

הרכב לא נוח במיוחד, קשיח, אם כל אלו נלקחו בחשבון ואהבת את הרכב אז תתחדש!

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-31380-%D7%91-%D7%9E-%D7%95%D7%95-X1-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D.aspx

 

אני משוחד כי רכשתי בספטמבר את ה -X1 , אבל הסיבה שרכשתי אותה ולא את כל האופציות האחרות עד 300K .היא הפוך מחוות דעת שנאמרו פה ובכתבה המשוייחת.

ה X1 נוחה מאוד , קשיחה כמו שבמוו אמיתית ,קשיחה כשצריך ומרפדת מהמורות כשצריך ,מה שלא קיים בשום מוצר יפני ולאכזבתי גם לא במרצדס .

הבפנוכו עניין של טעם .דווקא הסולידיות והמיקום הנכון והמדוייק ,ללא התפנפנות וגימיקים זה מה שמוצלח בה. לגבי איכות החומרים , אני לא נתקלתי באף רכב עם איכות חומרים כזו ( לא יודע מה היה ברכבים שהגיעו לפני 2014 הבנתי שהיה שיפור ) .

לגבי המראה שלה דווקא אהבתי מאוד , מה שמפתיע שלעיתים מאוד קרובות אנשים מתפאלים מהיופי וכשרואים שזו במוו אז אומרים " נו ברור " ( כתומה ) .

מרווחת מאחור גם לאנשים בגובה 190 וגם למלאים וגדולים למרות שאני יושב די לאחור ועדיין מרגיש קרוב מאוד להגה.

לגבי עדיין מרגישה דינמית , היא לא מרגישה , היא דינמית , חזקה , זריזה מאוד ( לולינית ממש ) בדיוק כמו סידרה 3 , רק ב40K זולה יותר וכבר היום באירופה במוו (בסדרות הנמוכות שלה ) עברה להנעה קדמית ,עם כל המשתמע מכך ( גם עם בחוות הדעת הראשוניות היא מתנהגת יותר כמו במוו מאשר כל האחרות שמתחרות בה , זה עדיין לא במוו אמיתי חזקה מספיק עם הנעה אחורית והיגוי ייחודי לבמוו )

בקיצור למי שמגיע למחירים האלה וגם אוהב לנהוג ,זו כנראה היזדמנות לרכוש רכב משפחתי מעט גבוהה וספורטיבי שמתנהג כמו במוו סדרה 3 ( כי כל הג'יפים ,גם של במוו , והג'יפונים של חברות אחרות לא מסוגלים להעביר את חווית הנהיגה הזו ) כי בעתיד הקרוב מאוד כבר לא יהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי אותה, גם בצבע כתום. העיסקה פשוט טובה מדי בשביל לסרב, אז שילמתי מקדמה ומקווה לטוב עם מכירת המונדיאו (מישהו מעוניין? טיטניום במצב מעולה, כאב לב להיפרד ממנה ב-50 אלף שקל).

 

אחד הדברים שאני בודק לפני קניית רכב זה המחיר שלו בחו"ל, בשווקים שיש בהם תחרות אמיתית ולא ישראבלוף מעוות. בשוק משוכלל כמו גרמניה או בריטניה אפשר לבדוק מה הערך האמיתי (בארה"ב הדגם הזה לא נמכר, שם מתחילים ב-28i). אז גיליתי שה-X1 20i ממוצב בחו"ל אחרת מאשר בארץ - כמו או אפילו קצת מעל 320i, ובצדק לדעתי. זו סדרה 3 מוגבהת, אותה יחידת הנעה, אבזור דומה. בארץ כנראה שהספרה "1" ב-X1 פוגעת במיצוב של הכלי וגם אני בהתחלה חשבתי בטעות שהוא מבוסס על סדרה 1, אבל זה פשוט לא ככה... מי שקצת קורא מבין. יש מצב שגם ה-Q3 שני ליטר המתחרה, שעולה באירופה כמו ה-X1 ואצלנו עולה כמו ה-320i, כלומר 40-50 אלף יותר, נהנית מהספרה "3" מול ה"1". מצחיק אבל אני לא רואה הסבר אחר. ולפני שמישהו קופץ להגן על האודי (מצוינת אך יקרה להחריד), שיגיד אם הוא נהג ב-20i!

תודה רבה למיכאל (Shmilo) ולאמנון ולכל מי שייעץ

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון תתחדש :bday:

 

אתה מציג טיעונים מאד משכנעים (אני השתכנעתי), היו צריכים להעסיק אותך כמשווק של דלק מוטורס :-)

 

גם הצבע מוצא חן בעיניי (ה- cx5 שלי אדומה, לא רחוק מכתום... והייתי שמח לקבל אותה בכתום).

 

"הבעיה" האחרונה שנשארה עם ה- X1 היא החלפתו לדגם חדש בקרוב, כפי שציינת.

 

מה שמרכך את הבעיה הזאת, היא שנראה שתמחור הדגם החדש יהיה גבוה משמעותית.

 

לחשוב שמדובר במחיר זול יותר מסקודה אוקטביה RS, מגולף GTI ויקר רק במקצת מוולו S60, עם יחידת הנעה שיכולה לתת פייט רציני למתחרות הנ"ל ומדובר בכל זאת בג'יפון שימושי של במוו (תחליף מצויין לגירסאות הסטיישן של הנ"ל שאינן נמכרות בישראל) זה מאד קורץ.

 

דרך אגב מה הביצועים של הבמוו הזאת, תחסכו לי את החיפוש...

 

בשורה התחתונה בהחלט נראה שמדובר בעיסקה מרשימה וימים יגידו, אנחנו מחכים לסקירה :roll:

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי אותה, גם בצבע כתום. העיסקה פשוט טובה מדי בשביל לסרב, אז שילמתי מקדמה ומקווה לטוב עם מכירת המונדיאו (מישהו מעוניין? טיטניום במצב מעולה, כאב לב להיפרד ממנה ב-50 אלף שקל).

 

אחד הדברים שאני בודק לפני קניית רכב זה המחיר שלו בחו"ל, בשווקים שיש בהם תחרות אמיתית ולא ישראבלוף מעוות. בשוק משוכלל כמו גרמניה או בריטניה אפשר לבדוק מה הערך האמיתי (בארה"ב הדגם הזה לא נמכר, שם מתחילים ב-28i). אז גיליתי שה-X1 20i ממוצב בחו"ל אחרת מאשר בארץ - כמו או אפילו קצת מעל 320i, ובצדק לדעתי. זו סדרה 3 מוגבהת, אותה יחידת הנעה, אבזור דומה. בארץ כנראה שהספרה "1" ב-X1 פוגעת במיצוב של הכלי וגם אני בהתחלה חשבתי בטעות שהוא מבוסס על סדרה 1, אבל זה פשוט לא ככה... מי שקצת קורא מבין. יש מצב שגם ה-Q3 שני ליטר המתחרה, שעולה באירופה כמו ה-X1 ואצלנו עולה כמו ה-320i, כלומר 40-50 אלף יותר, נהנית מהספרה "3" מול ה"1". מצחיק אבל אני לא רואה הסבר אחר. ולפני שמישהו קופץ להגן על האודי (מצוינת אך יקרה להחריד), שיגיד אם הוא נהג ב-20i!

תודה רבה למיכאל (Shmilo) ולאמנון ולכל מי שייעץ

 

קודם כל תתחדש, ודבר שני אם אפשר לשאול כמה עולה התענוג הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון תתחדש.

לגבי " הבעיה " , היא ממש לא בעיה ,מכיון ש X1 שתחליף אותה תוצג רק ב2016 באירופה וארה"ב ותיתבסס על השילדה וההנעה הקידמית של סידרה 1 ו 2 מיניוואן חדשות . שזו מוטציה חדשה של במוו .

לכן נהפוכו ,זו היזדמנות לרכוש במוו אמיתית במחיר "נמוך יחסית" לעתיד הקרוב ,כי בתחילת 2016 התשלום בעבור חווית הנהיגה , הנוחות וההנאה ,של במוו תהיה יקרה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ שמילו בכמה אתה רכשת את הבמוו הזאת, אם אפשר לשאול?

 

 

ראיתי עכשיו שהתאוצה שלה היא 7.7 למאה קמ״ש, יפה מאד אבל חשבתי שיותר טוב, לאור נתונים מפתיעים מאד של כמה מרכבים חדשים אחרים שהוצגו, הסטנדרט עלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...