Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם לדעתי צבע יותר מקורי וחדשני מריפוד :wink:

פיבר עם צבע זה חדשני ומקורי? זה הדבר היחיד שקיים. כמעט לא רואים בניית פיבר עם סקאי ולכן דווקא חשבתי ללכת על זה. שוב, כל צבע שהוא אפילו מט עדיין יהיה מעט מבריק ולטעמי לא יצא יפה עם המגברים המבריקים. זה לא הסגנון שלי.

אני אוהב את המראה הקלאסי ופחות את המראה המצועצע. אדום זה צבע שבטוח לא יכנס לבגאז'. לא אוהב את הרעיון של שילוב בהיר וכהה, מעדיף או בהיר או כהה.

כפי אמרתי את זה אין שאני רואה את זה, זה הכל קרם. או שילוב של הכחול והשחור, וזה אומר שעל הבניה עצמה (על הקשת) יהיה השילוב ולא שכל הבניה תהיה שחורה למשל והרצפה כחולה, זה לא יהיה יפה לטעמי. אולי תפירה של השחור והכחול שמשתלבים אחד עם השני כמו גל ואת זה על הקשת.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פיבר עם צבע זה חדשני ומקורי? זה הדבר היחיד שקיים. כמעט לא רואים בניית פיבר עם סקאי ולכן דווקא חשבתי ללכת על זה. שוב, כל צבע שהוא אפילו מט עדיין יהיה מעט מבריק ולטעמי לא יצא יפה עם המגברים המבריקים. זה לא הסגנון שלי.

אני אוהב את המראה הקלאסי ופחות את המראה המצועצע. אדום זה צבע שבטוח לא יכנס לבגאז'. לא אוהב את הרעיון של שילוב בהיר וכהה, מעדיף או בהיר או כהה.

כפי אמרתי את זה אין שאני רואה את זה, זה הכל קרם. או שילוב של הכחול והשחור, וזה אומר שעל הבניה עצמה (על הקשת) יהיה השילוב ולא שכל הבניה תהיה שחורה למשל והרצפה כחולה, זה לא יהיה יפה לטעמי. אולי תפירה של השחור והכחול שמשתלבים אחד עם השני כמו גל ואת זה על הקשת.

לזה התכוונתי בדיוק.

וכשאמרתי TWISTER, זה שילוב מפותל שלהם.

הפיתול העגלגל והקונטרסט הישר של הבנייה עם המגברים -יכול לצאת יפהפה.

 

גל

פורסם

אני אומר לצבוע את כל הבגאז' בשחור מבריק ולעשות מסביב למגברים והסאב להבות סגנון פימפ מי רייד בצבע כתום בוהק...

 

 

סתם, אני חושב לרפד את הכל שחור עם מסגרות סימטריות מסביב למגברים, וברצפה לעשות בגדול את האריה של פז'ו ומתחתיו לרקום בגדול 307

פורסם

איל- לדעתי שילוב של שחור עם הצבע הכסוף/זהב של המגברים והסאב - יעשה את זה מיוחד ומכובד...

 

למרות שהצבע קרם בגוון של ה-MDF של הבניה - נראה לא רע לכשעצמו!

פורסם

שחור מבריק אומר נדוש. דווקא לבן מבריק זה רעיון מיוחד אבל אני חושב שריפוד קרם יראה טוב ממנו.

לשים סקאי שחור בלבד נראה לי "אפור" מדי.

אני אתייעץ עם הרפד אולי גם לו יש רעיון מעניין. כרגע מה שנראה לי זה קרם, שילוב של השחור והכחול בגל (כמו שגל אמר) או אולי באמת צבע דומיננטי שחור או כחול ומסגרות (תפירה או סקאי) בצבע השני. על הרצפה אפשר לתפור סמל ובצדדי הבניה לשים למשל את האריה של פג'ו.

פורסם
שחור מבריק אומר יותר..

 

תראה לדעתי ריפוד מוריד מאיכות הבניה ויש לך הרבה צבעים בגוון מאט

שמאוד יטעימו לךכגון: שחור כחול ואפילו בג'. :wink:

פורסם

מריד מאיכות הבניה? לא ברור לי איך. זה עניין של טעם, לפי התמונות שמעלים פה בפורום לרוב המשתמשים כאן יש טעם שונה משלי. אני מעדיף משהו קצת יותר סולידי וכמו שאמרתי, בגלל שהמגברים והסאב נוצצים אני מעדיף שהם יהיו על רקע יותר אלגנטי על מנת לא להפוך את זה לTRASHY.

פורסם

אייל לשנינו יש פחות או יותר אותו טעם

אני בעד סקאי קרם זה ממש נראה טובאולי יש את זה להרבה אנשים אבל כמו שאמרת לו כול יום רואים בנייה כמו שלך וזה מה שיהפוך את זה למיוחד

 

אייל זה דוגמא יפה מאוד לריפוד ( אל תסכלו על הבנייה רק על הריפוד..)

 

http://car-music.ru/_add2/eu38.JPG

http://car-music.ru/_add2/eu25.JPG

פורסם

דבר ראשון לטעמי הקטע עם פיג'ו הוא נדוש, הרי המערכת לא קשורה בשום דרך לפיג'ו, לעיצוב של פיג'ו או למנועים שלה. לדעתי תעשה הכל בקרם/שמנת את החלק התחתון תשאיר ריק. אולי אם בהמשך יבוא לך רעיון אז תרקום משהו, חבל שתתחרט. בקשר למסגרות יהיה יפה לעשות מסגרת 8 מסביב לכל זוג מגברים למרות שאני לא רואה איפה יש מקום לשלב בין הכחול לקרם בקרבת המגברים (צפוף מאוד).

פורסם

פשששששששששש הלבן שמתן שם ממש יפה!

אני בעד הלבן החלק...

רק אייל אל תשכח שעם לבן בא גם הליכלוך וכתמים קח גם בחשבון את עניין הניקיונות והשמירה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25


×
×
  • תוכן חדש...