Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מדבר על התיקתוקים זה ככל הניראה מהמרימי שסתומים אבל רעש נוסף שמיתלווה וכניראה לזה אתה מיתכוון מעין רעש צורם צריך לבדוק את הגלגלות כולל את המותחן טיימינג עצמו כי זה נשמע מגיע מהאיזור שם.

פורסם

כן לרעש הצורם הזה בידיוק.. כמו שריקה שמתלווה.. אני יכול לבדוק את המותחן והגלגלות בעצמי? ואז מה אפשר לעשות? יש לציין שחוץ מזה הרכב נוסע נהדר אני פשוט פוחד להמשיך לנסוע ככה. תודה

פורסם

אם אכן הרעש מגיע מאחת הגלגלות צריך להוריד רצועת אביזרים ולבדוק ידנית את הגלגלת מותחן שלה. אם היא תקינה צריך לפתוח ולבדוק את גלגלת מותחן הטיימינג. מתי נעשה טיימינג לאחרונה?

פורסם

שאלה טובה. לפני כשנה כשקניתי את הרכב מאיזו בחורה היא פשוט לא ידעה.. הייתה עושה טיפולים (ראיתי את הקבלות) ולא מצאתי משהו שקשור לטיימינג. כשהלכתי למוסך להחליף את הרצועה הוא פתח ואמר שהרצועה חדשה ויש לי עוד 50 אלף קילומטר לפחות לנסוע. כששאלתי את אבא שלי (יש לציין שהוא חובבן אבל מבין פחות או יותר ברכבים עם כל הניסיון שהיה לו עם רכבים כשהכניס למוסכים) הוא אמר לי שאין דבר כזה כי טיימינג בא עם כל הסט. חשדתי שמשהו לא בסדר כי לפני שנה הרכב היה עם 162 אלף קילומטר. המשכתי לנסוע עם חשש מסוים שיכול להיות שתקרע הרצועה בכל נסיעה אבל לקחתי את הצ'אנס. אולי זה הסימן הכי טוב כדי לעשות טיימינג? והאם זה יפתור את בעיית הרעש שבתוך הרכב אני שומע אותו וזה מטריד? תודה מאור על התשובות.

פורסם (נערך)

עד שלא יפרקו את חופת הפלסטיק שמכסה את רצועת הטיימינג ושאר המכלולים שרלוונטיים אליה, אי אפשר לדעת מה המצב שלה.

יש סיכוי שהרעש מגיע דווקא מהמותחן/גלגל/ות של רצועת האביזרים וכלל לא קשור לטיימינג. אם מצב הטיימינג בסימן שאלה (לא ברור מתי היה טיפול/החלפה, אם בכלל), גש למוסך בהקדם בכדי שיעיפו מבט על מצב הרצועה ועל הדרך גם על משאבת המים. טיימינג שנקרעת ת"כ שהמנוע עובד זה עלול להיות יום רע, מאוד רע.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

בגטס ניתן לראות הייטב את מצב רצועת התיזמון על ידי הסרת המיכסה העליון של הטיימינג...סהכ 2 ברגים. מבחינת המותחן עצמו זה כבר בעייתי לבדוק כי אז באמת צריך כבר להסיר את הטיימינג. הייתי מתחיל בבדיקה של גלגלות האביזרים החיצוניים.

פורסם

צריך להוריד את הרצועות אביזרים תחילה. לכל רצועה קיים את המותחן שלה. חלק מהרצועות האביזר עצמו משמש להם כמותחן כמו האלטרנטור ומשאבת ההגה. לרצועה אחת יש מותחן גלגלת בפני עצמו. להסביר איך להסיר את הרצועות דרך פה יהיה בעייתי. מהיכן אתה בארץ?

×
×
  • תוכן חדש...