Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 אוט' 1.2 חדשה בעד/נגד


yshiraz
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום רב לתושבי הפורום, לאחר קריאת חו''ד בנושא טרם הגעתי להחלטה..אז ככה: בחור צעיר, מחפש רכב קטן(רוב הנסיעות בעיר, פעם בשבוע הרצליה-נתניה), חסכוני בדלק(פיאט עונה על ההגדרה לפי אנשים ששאלתי לא ע''פ נתוני יצרן), זולה להחזקה (הטיפול בדגם הנ''ל או כל שנתיים או כל 30 אלף ק''מ), בטיחות(הבנתי שיש בו 7 כריות אוויר), אמינות, הפסד כסף ונוחות פה הבעיה , הדעות חלוקות מישהו מוכן לסייע לי? בשורה תחתונה האם שווה לשים 80 אלף שח (כשיש מבצע) עבור הרכב הנ''ל? תודה וכמובן כל פיסת מידע

עריכה אחרונה על ידי yshiraz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יופי של רכב לבנות 18 שהוציאו זה עתה רשיון.

מעבר לכך אני לא מוצא בו שימושיות מיוחדת או ערך מוסף .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-80K אתה יכול לרכוש היום, סיאט איביזה, יונדאי i20 חדשה 0 ק"מ מליסינג, קיה פיקנטו (עם עודף), מיצובישי ספייס סטאר, ועוד.

 

היתרון של ה-500 הוא העיצוב שלה, החסרון (לדעתי) הגיר הרובוטי החד מצמדי המעצבן שלה.

 

אני הייתי מתלבט בין סיאט איביזה ליונדאי i20.

 

אמינות - כולן אמינות.

נוחות - כל אחד וטעמו.

הפסד כסף - כולן ירדו חזק באחריות :)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוהב את אלה שמציעים למישהו שרוצה סוודר יפה את האפודה הצהלי"ת שנשארה להם מהמילואים כי "חוץ מהעיצוב היא מחממת יופי". מזל שיש אנשים שגם קונים עם הלב והעיניים אחרת החיים היו די משעממים. ה-500 נחשבת מאוד אמינה, הגיר הרובוטי מהיותר סבירים בסגמנט, החסרון המעשי היחידי הוא מבחינת המושב האחורי, לאותם מקרים שבהם תרצה / תצטרך להסיע שם אנשים בוגרים - אכן מאחור צפוף וקלסטרופובי בהשוואה לאיביזה ושות' שם המרווח האחורי סביר בהחלט.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה,

סיאט איביזה2011 ספורט 1.6 dsg של המשפחה כרגע אני נוהג, מחבב אותה אבל לא ארכוש כזו בגלל הגיר dsg הלקוי בעיניי, מחירי צ׳מפיון לטיפולים ומחיר הביטוח.

לגביי i20 שקלתי מאוד, השאלה מה יהיה כשאמכור אותה בגלל שרכשתי אותה ליסינג 0קמ?

- לגביי הפיאט, אני לא מסיע יותר מנוסע 1 ככה שלא אכפת לי הצפיפות מאחורה.

אכפת לי רק מהי ירידת הערך שלה?? הרי המחירון 92 ויש מבצע 80 אלף. והמרווח בתא הנוסעים היות ואני ברוך השם גבוה 1.83 ורחב 100 קג.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המכוניות החדשות מאבדות ערך במהירות ובשיעור ניכר, מכונית היא כבר מזמן לא "השקעה".

זו אגב הסיבה שאני מעדיף לרכוש רכב בן כשנה עם מעט ק"מ ושמור במחיר נמוך משמעותית מחדש.

בפיאט (פנדה,500, פונטו) הבעיה מתחילה בראש ובראשונה מזה שמחירן כחדשות הזוי ממש, במבצעים "חזקים" המצב מעט משתפר ואז המחיר הוא "סתם גבוה" אבל אם בשביל עוד כמה אלפים בודדים שווה לך להיות הראשון ולקרוע את הניילונים, איך בכך בעיה. האחריות אגב טובה וארוכה-3 שנים ללא הגבלת ק"מ.

ה-500 נהנית מביקוש לא רע בשוק המשומשות, רכב פרטי שמור יהיה מבוקש עוד יותר, מעבר לעיצוב האהוב על רוב האנשים, נהנית ה-500 גם מתדמית של רכב אמין, חסכוני וזול לאחזקה (יחסית), הבעיה היחידה היא שהוא רכב נישה ולכן מראש קהל היעד מצומצם, מצומצם אבל קיים (למשל אשתי שמאד רוצה וברגע שיתאפשר לנו, נקנה לה אחת..)

 

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירידת ערך אמורה להיות דומה לפי המחירון , רק שה-500 נהנית מביקוש כפי שציינו פה ורוב הסיכויים שתמכר קרוב למחירון. בטח אם אתה משווה ליונדאי מליסינג (גם אם זה 0 ק"מ) שאז תצפה ל"שחיטה כשרה". מעבר לכך עלויות טיפולים, צריכת דלק, ביטוח -יהיו בצד הנמוך של הסקאלה .

mx-5, audi a4, alfa 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאט תהיה הכי חסכונית מהחלופות שהעלית.

בהיבט הזה תזהר מהפיקנטו שצורכת הרבה.

יש לה כמובן את הערך המוסף של העיצוב שאין לאחרות.

מכלול מנוע גיר מאוד ותיק ואמין.

אם אתה לא צריך לאכלס את המושב האחורי יותר מידי אז היא יכולה להתאים מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק על השרשור.

אם אין התעקשות על גיר אוטומטי/רובוטי. האם הגיר הידני הופך את ה-500 לבחירה טובה מול ה I20?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המעבר לידני נותן לך לטעמי, עוד יותר נקודות זכות לטובת ה500. וגם אני בדעה של

alfa_draco אם זה מה שבא לך ויפה לך ואתה רוצה, אז שיקולים כמו "פרקטי", "שימושיות", "מושב אחורי" וכדומה הם שהופכים ללא רלוונטיים. כך גם שיקול ירידת הערך לטעמי הוא אותו הדבר, בסוף ההפרשים יהיו אלפים בודדים לכאן או לכאן אם בכלל (לא מזלזל בכסף שלך או של אף אחד וזה נאמר באופן אובייקטיבי לגבי ירידת ערך בכלל). וטועה מי שחושב שתמכור יונדאי i20 מליסינג במחיר מחירון שהוא אחרי הורדת הליסינג ושגם כך ישחט אותך, ממנו אתה עוד תתבקש להוריד, או איביזה שגם כך נשחטת במחירון ונמכרת באלפים רבים מתחתיו וגם זה לאחר שהות ממושכת בלוחות. זה שווה לך את הוויתור על מה שאתה באמת רוצה? זה שווה לך שתנהג ברכב שלך ותתבונן שמאלה בערגה, בכול פעם ש500 תעבור?

אבל, כן הייתי מחפש בלוחות פיאט בת שנה +- עם מעט ק"מ שצנחה כבר במחיר. אולי תוכל לצוד במחיר הזה את ה1.4 lounge המאובזרת לעילה ולעילה והחזקה יותר. אם כי גם ה1.2, לפי הצרכים שלך, תעשה את העבודה מצוין.

אדומה, צהובה, תכלת? או אולי כתומה כמו שראיתי אתמול?

:wink:

עריכה אחרונה על ידי loty

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי ממליץ לך אם כבר אתה רוצה, אז את הפיאט 500 1.4 (קניתי כזו, רובוטית) , הבדלי החיסכון בדלק לא כאלו בשמיים בין מנוע 1.2 ל 1.4, וביד שניה תפסיד ותשלם פחות כסף.

ה 1.4 הרבה יותר מהנה לנהיגה, ה 1.2 חלש ובמחיר שלו תוכל לקנות רכב אחר טוב יותר בהרבה.

 

כמו כן, הייתי באותו ראש כמו שלך, מאוד! רציתי פיאט 500 ועצות כאלו ואחרות גם ממשפחה וחברים לא לקנות את הרכב הנ"ל.

כל פעם כשראיתי אחת על הכביש צבט לי מעט בלב, ובטח אם הייתי קונה רכב אחר שהוא לא זה הייתי מצטער, פשוט תענוג להסתכל עליו ועושה לי כיף כשאני מגיע לרכב.

 

עכשיו בתאכלס, אני חושב ש 80K על הרכב הנ"ל מוגזם, אם יוצא לך יד שניה לדעתי מומלץ, אני קניתי בצורה הזו את ה 1.4 שנת 2010 באיזור ה 50K.

אתה יכול ללכת כמו שאמרו מעלי על גרסת ה LOUNGE שהיא יותר מפנקת, מגיעה עם סאנרוף ומושבי עור (מה שיש אצלי נקרא POP+ ללא סנרוף).

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ראשית תודה רבה ל כ ו ל ם! התעמקתי בכל תגובה ותודה על ההשקעה.

הבעיה בדגם של הסאנרוף שהתיקרה(גג) הרכב מפנים נמוך יותר ב6 סמ פלוס מינוס ואני 1.83 גובה ככה שהגעתי לגג וממש סבלתי ! לגביי ההמלצות אחפש גם יד2 1.4 ואחליט השבוע סופי בע״ה משום שכבר שנת הלימודים מתחילה. לפי מידע מבפנים בפיאט ששמעתי (מסווג) (: באמצע שבוע יוצא מבצע חדש נראה מה ינתן ועל מה. כשאקנה אעדכן. תודה רבה ושבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 1.4 המפוארת נמכרה גם עם גיר רגיל?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.4 ידנית היו מעטות.

ונמכרו גם כמה ב2011/2 ידניות 1.4 במהדורה המוגבלת של הבלאק-ג'ק (צבע שחור מט, מושבי עור אדום, קסנון, ג'נט 16 מושחר וכו'). למי שאוהב- זה הרכב. וכמו שאמרתי יש (גם) בידני.

mx-5, audi a4, alfa 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...