Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כ- 1000 ק"מ עם פיאט 500, 1.4 שנת 2010 - רשמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

liorwohl - הרכב שלך נראה מדהים! אגב, אם אני לא טועה ראיתי אותה ביד 2 אותה אחת בדיוק עם 2700 ק"מ, משום מה נמכרה במחיר ממש רצפתי ביחס למצב שלה! התלבטתי ממש ורציתי להתקשר לשאול, יומיים לאחר מכן המודעה נעלמה מהאתר :p לאחר מכן שהסתכלתי שוב לגבי הטווין אייר היו רק כאלו עם המון ק"מ לכן החלטתי ללכת על שלי.

הרכב יפהפה הצבע שלך במצב קצת יותר טוב משלי :) ובאמת לדעתי שווה לכתוב עליה שרשור בנפרד כיוון שמדובר במנוע שונה אז אולי כל שאר ההתנהגות היא גם ככה.

 

אם היא הייתה הדגם 100 כ"ס במצב כמו שלך הייתי משקיע את הכסף ולוקח בלי לחשוב פעמיים. לגבי הרמת גימור כל ה TWINAIR ממה שאני יודע מגיעות עם מושבים מעור, הספורט זה כפתור שיש כנראה רק בגרסאות 1.4 ליטר

 

בנוגע לצריכת הדלק אני רוב הזמן על Sport והצריכה שלי מגיעה לכ 1-14. הרכב דוחף מאוד חזק גם במהירויות גבוהות כגון 120-130 והעקיפות קלות ביותר, משום מה על מהירויות גבוהות מחשב הדרך מראה שהצריכה ממש נמוכה, כ 1 ל 20 לפעמים. החסרון הוא שההגה קשה לפעמים, מדי פעם הייתי רוצה שזה יהיה רך, אבל כנראה שבפיאט רוצים שתהיה תמיד עם 2 ידיים על ההגה בצורה תמידית :)

איך זה אצלך?

הגיר הוא 6 הילוכים?

טוב שעשית טיפול כשלקחת אותה כיוון והרכב ישב דיי הרבה בצד לך תדע מה קרה עם השמן לאחר שנתיים במנוע בלי לזוז כמעט. תתחדש! :)

Opel Adam S 2017

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אצלי יש רק 5 הילוכים, הראשון נורא קצר והחמישי נוסע על 130 ב3000 סל"ד.

אצלי ההגה לא קשה, כי אני במצב הרגיל, לא ספורט שאין לי כפתור אילו.

 

מבחינת איך שהוא טיפל, זה היה גרוע, היה צריך להחליף שמן אחרי שנה. אבל לא נורא, עם 2700 ק"מ הנזק מזערי עד לא קיים כנראה. (לא היה לאוטו טסט איזה 3 חודשים אפילו לפני המכירה, ממש רכב נטוש בחניון)

 

הוא לא הצליח למכור מהר כי הוא פרסם בלי מחיר וכתב "מחיר מחירון" (כאילו שאני אפתח עכשיו ספר לוי יצחק ויבדוק, המוכר אמר לי שזה 69500) ושם תמונות גרועות עם מלא אבק על האוטו. התמונות שאני פרסמתי זה לפני הניקיון שלי, היה כותב 67 אלף ושם תמונות כאלה - כנראה שהיה מוכר תוך יומיים.

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

liorwohl תתחדש! לא הבנתי מה הסיבה שהרכב היה בלי טסט ונסע כ"כ מעט?

ורכשת מאדם פרטי או מסוחר ?

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם (נערך)
אצלי יש רק 5 הילוכים, הראשון נורא קצר והחמישי נוסע על 130 ב3000 סל"ד.

 

Arghhhhh.... גם בפנדות השיוטים מתקבלים בסל"דים שפויים. מה לעזאזל פיאט חשבו לעצמם שדפקו בגרנדה הילוך חמישי כ"כ קצר? ב 130 קמ"ש הסל"ד יושב על 4,200~.

 

באשר להתקשות ההגה, לפחות מנסיון עם הגרנדה בזמנו, במהירויות בינעירוניות הוא מתקשה בצורה די מורגשת. מתחת ל 70~ קמ"ש הוא חוזר להיות "חמאתי". גם מצב CITY, אם מאופשר, מתבטל החל ממהירות מסויימת.

 

בכל אופן, תתחדשו ותהנו שניכם. רכב חביב בהחלט.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

אלפא זה נשמע באמת הרבה 4200 סל"ד במהירות כזו.

אצלי בהילוך חמישי ברובוטית ב 100 קמ"ש אני אהיה על כ 2900, ב 130 זה 3500 בערך אולי טיפה יותר. מה שכן צריכת הדלק משמעותית נמוכה במהירויות הנ"ל לפי המחשב רכב וזה נראה מוזר, אבל בפועל אני מתדלק 30 ליטר על יותר מ 400 ק"מ בנסיעה לא רגועה כלל, בנסיעה עירונית ובין עירונית.

 

ההגה אצלי תמיד קשיח בלחיצה על הכפתור ספורט, אם היתה אופציה להשאיר אותו רך במצב ספורט זה היה נחמד, אבל לצערי אין.

 

ליאור - החלונות מושחרים אצלך מהחברה? מגיע ככה?

Opel Adam S 2017

פורסם

האוטו פרטי יד 00 (היה) פשוט היה של זוג מבוגרים שלא חסר להם כסף והיה עוד רכב מהעבודה, פשוט לא היה להם באמת צורך ב500 הזאת.

החלונות לא מושחרים (עד כמה שאני ראיתי) אם זה מושחר זה מקורי מאיטליה, אבל נראה לי שסתם יצא בתמונה כהה

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)


×
×
  • תוכן חדש...