Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקפצתי שרשור ישן בטכני, אך אולי לכם יש מושג:



לחבר שלי יש בעיה שהדשבורד ממש דביק - כשקר זה דביק, כשחם זה נעשה ממש דביק.

האם הבעיה מוכרת למישהו ?

מה ניתן לעשות ?

מדובר בטויוטה קורולה 2008

פורסם

יש את הבעיה הזאת גם ברכבים יפניים/קורייאנים אחרים.

לדעתי לא ניתן לפתור את זה.

תנסה לנקות את הדשבורד עם APC ביחס 1/6-7.

זה הדבר היחיד שניתן לעשות חוץ מלהחליף את הדשבורד.

פורסם

ניקוי עם חומרים שונים מחזיק כ-20 דקות ואז הדביקות חוזרת.

לבינתיים נקנה כיסוי מעל הדשבורד.

במקביל ישנה התכתבות מול טויוטה (ישראל ויפן).

כמו כן הוא הזמין מסיר דבקים של 3M - אני לא מאמין שזה יעזור כי נראה לי שזה משהו שמופרש מהפלסטיק כך שניקוי לא יחזיק מעמד.

פורסם

תלוי עם איזה חומרים מנקים,לא כל חומר עוזר ויש חומרים שגם יזיקו.

המסיר דבקים של 3M חומר חזק מדי לדשבורד,תבדוק קודם במקום נסתר אם הוא לא מזיק.

בהצלחה מול טויוטה.

×
×
  • תוכן חדש...