Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת רכב נוכחי (C240 בת 15 שנה) ברכב דומה אך חדש יותר


Haim_gds
שימו לב! השרשור הזה בן 3571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דעתי משוחדת, אבל אינפיניטי G37 מודל 09 תעלה קצת יותר מ100 ותיתן ביצועים מליגה אחרת: 315 כ"ס ו5.9 שניות במאוץ הקלסי.

חסרון מול הבנץ הוא איכות החומרים העדיפים בגרמניה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתם מנסים למכור יפניות לאיש מרצדס,אולי למר אודי או בימר תצליחו,

אבל אני לגמרי מזדהה עם חיים וצבי,למרצדס יש משהו אחר שאין לאחרות.

אף על פי שG37 עדיפה על פני הE במספר לא קטן של פרמטרים.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני איש של מרצדס. במרצדס כפי שנאמר יש משהו שאין באחרות. העניין שבאחרות יש לעיתים מה שאין במרצדס ובמחיר ללא תחרות.

 

למשל סקודה סופרב 1.8TSI. עפיפון שלא נוגע בדלק עם איכויות מצויינות ותוכל לרכוש אחת מודל 2010-2011 בקלות.

 

לחילופין, מרצדס C180 עם חבילת ספורט תתן לך תמורה מצויינת. אומנם רעש המנוע מרגיז מה , אך מעבר לזה האוטו סוחב ומאיץ מצויין [עם רגל קצת כבדה] ויציב בגשם כמו על יבש תודות לבקרת האחיזה שלו שלא ראיתי ולא הרגשתי כמותה. שלא לדבר על תאורת הקסנון המקורית שהופכת כל נסיעה בלילה לקלה ולא מאמצת. ממש תופעות מדהימות.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אך אני חייב לציין מספר דברים:

בעיקרו, הרכב מיעד לאישתי שמבחינתה שני הדברים החשובים ביותר הם מזגן תקין ותקינות כללית (לאחר שברכב שלה היו שתי תקלות רציניות במשך השנה). אישתי איננה חובבת רכב כמוני כך שהלקסוס בהחלט יכולה לענות על טעמה, אולם בגלל שגם אני אסע על הרכב הייתי מעדיף מרצדס. בגדול, אנו מעדיפים רכב פרמיום משומש בסביבות ה 100 אש"ח, יד ראשונה (מקסימום שנייה) עם איכות תיכנון/בניה גבוהה וצפי עלות תיקונים נמוך. להבנתי, חוץ (אולי) מהלקסוס רק רכבי מרצדס יכולים לענות על דרישות אלה.

למרבה הצער אישתי דורשת את החלפת הרכב שלה מהר ככל האפשר כך שאני חייב להתמקד ברכבים הקיימים בלוחות. ד"א דני, מה נכלל בחבילת ספורט של ה C180?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי סיבוב באינפיניטי כל המרצדסים עם מנועים שהם פחות מ6.3(בC CLASS) יהפכו ללא רלוונטיות,

אתה תתאהב ברכב אני מבטיח לך.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפוח, לא לכל אחד חשובים ביצועי מיאוץ ברמזור. קהל היעד של מרצדס לא מעונין במיאוץ הקלאסי, אלא בנסיעה חלקה ונוחות.

כאשר הייתה בבעלותי W211 באחד מביקורים בהרצליה הלכתי לסוכנות אינפיניטי כדי לראות במה מדובר. כאשר התישבתי בG37 וסגרתי דלת, כיסא נהג קירב אותי להגה. היה לי צפוף כמו במזדה 2. אומנם אהבתי תפירת עור ועיצוב של סאלון, אבל כאשר רציתי לצאת מהרכב, פתחתי דלק והבנתי שאני כבול בתוך הרכב - אי אפשר לצאת עד שהכיסא לא זז אחורה. לא נתקלתי בזה באף רכב אחר.

 

לגבי IS250, היא נחמדה, אבל קצת מבאס אותי שהיצרן ויתר על 6 טורי לטובת V6 וגם לא ממש אהבתי את הסאלון. מעבר לזה שהרכב צפוף, עור וכל סימני היוקרה הסטנדרטיים, גם ברכב הזה לא הרגשתי כמו בבית.

 

לאומת המרצדס, בשלל הגירסאות שלו, הסאלון, האורה, הנוחות וההרגשה ששום רכב אחר לא נותן.

במוו היא יותר רכב לנהג, היא מכוונת לנהיגה מהירה ואגרסיבית, מרצדס ההיפך המוחלט, ברכב הזה כיף לשייט לאט ובנינוחות, אודי זה משהו באמצע חסר אופי - סע איך שאתה רוצה היא אומרת.

 

אחרי שנהגתי במרצדס הראשונה שלי W210, הבנתי שזה הרכב שלי. ברגע הראשון הרגשתי שאני "בבית".

 

מישהו פעם השווה את שלושת המותגים וכתב:

במוו כמו בחורה צעירה שבמיטה עושה דברים שמטעמי אטיקה לא כתובים בספר קמה סוטרה. אבל ביצ'ית באופי וכל הזמן צריך להשקיע בתכשיטים ופינוקים.

אודי כמו אשה בת 30 שעוד לא שכחה קמה סוטרה, אבל כבר צנועה יותר וגמישה יותר.

מרצדס, כמו אשה בת 40, סולידית, יפה ואופה שנוח איתה.

 

כל אחד ממותגים האלו זה רכב עם אופי ייחודי, מי שמתחבר לאופי מסויים ומרגיש איתו "בבית", רכב אחר לא ירגיש לו כמו מה שהוא מחפש.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלחו לי, אבל אני לא רואה כיום שום דבר מיוחד בגירסאות הבסיסיות של מרצדס (C\E) של השנים האחרונות.

לא מבפיחנת איכות חומרים ולא מבחינת נוחות נסיעה.

וזה אני אומר בגלל לפני 3-4 שנים גם אני היתי בחיפושים אחרי רכב כזה.

 

בשנת 84 היתה לנו מרצדס (במשך 10 שנים עשתה יותר מ 500K), היה אפשר לומר את זה ביחס למתחרים שהיו אז.

היום אין לה לדעתי שום יתרון על לקסוס אינפיניטי וכו'.

אוטו מבוגר מכל הבחינות, שאבא שלי נכנס לעשות סיבוב הרגשתי כאילו נוספו לו עוד 10 שנים.

עריכה אחרונה על ידי פלג_
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפוח, לא לכל אחד חשובים ביצועי מיאוץ ברמזור. קהל היעד של מרצדס לא מעונין במיאוץ הקלאסי, אלא בנסיעה חלקה ונוחות.

כאשר הייתה בבעלותי W211 באחד מביקורים בהרצליה הלכתי לסוכנות אינפיניטי כדי לראות במה מדובר. כאשר התישבתי בG37 וסגרתי דלת, כיסא נהג קירב אותי להגה. היה לי צפוף כמו במזדה 2. אומנם אהבתי תפירת עור ועיצוב של סאלון, אבל כאשר רציתי לצאת מהרכב, פתחתי דלק והבנתי שאני כבול בתוך הרכב - אי אפשר לצאת עד שהכיסא לא זז אחורה. לא נתקלתי בזה באף רכב אחר.

 

לגבי IS250, היא נחמדה, אבל קצת מבאס אותי שהיצרן ויתר על 6 טורי לטובת V6 וגם לא ממש אהבתי את הסאלון. מעבר לזה שהרכב צפוף, עור וכל סימני היוקרה הסטנדרטיים, גם ברכב הזה לא הרגשתי כמו בבית.

 

לאומת המרצדס, בשלל הגירסאות שלו, הסאלון, האורה, הנוחות וההרגשה ששום רכב אחר לא נותן.

במוו היא יותר רכב לנהג, היא מכוונת לנהיגה מהירה ואגרסיבית, מרצדס ההיפך המוחלט, ברכב הזה כיף לשייט לאט ובנינוחות, אודי זה משהו באמצע חסר אופי - סע איך שאתה רוצה היא אומרת.

 

אחרי שנהגתי במרצדס הראשונה שלי W210, הבנתי שזה הרכב שלי. ברגע הראשון הרגשתי שאני "בבית".

 

מישהו פעם השווה את שלושת המותגים וכתב:

במוו כמו בחורה צעירה שבמיטה עושה דברים שמטעמי אטיקה לא כתובים בספר קמה סוטרה. אבל ביצ'ית באופי וכל הזמן צריך להשקיע בתכשיטים ופינוקים.

אודי כמו אשה בת 30 שעוד לא שכחה קמה סוטרה, אבל כבר צנועה יותר וגמישה יותר.

מרצדס, כמו אשה בת 40, סולידית, יפה ואופה שנוח איתה.

 

כל אחד ממותגים האלו זה רכב עם אופי ייחודי, מי שמתחבר לאופי מסויים ומרגיש איתו "בבית", רכב אחר לא ירגיש לו כמו מה שהוא מחפש.

 

כשאתה פותח את הרכב או מכבה מנוע או שם על פארקינג(לא זוכר) המושב זז אחורה עד הסוף ומאפשר לך להיכנס ולצאת,ולאחר מכן מתכוונן בהתאם לאיך שתיכנתת אותו.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם בעד הלקסוס GS.

תא נוסעים סופר איכותי, נוחות נסיעה מעולה ואמינות טובה.

משיטוט ביד 2 עושה רושם שאפשר למצוא אקזמפלר במצב טוב, יש אחת בצבע זהב שנראית מצויין. אם אתה בעניין אז צור קשר עם לקסוס סלקט, הטרייד אין של היבואן, אני מניח שיש להם מבחר של רכבים והם יוכלו אולי לקשר אותך למישהו שרוצה למכור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה פותח את הרכב או מכבה מנוע או שם על פארקינג(לא זוכר) המושב זז אחורה עד הסוף ומאפשר לך להיכנס ולצאת,ולאחר מכן מתכוונן בהתאם לאיך שתיכנתת אותו.

 

אם אתה מדבר על הלקסוס IS250, אז ממה שאני זוכר זה ההגה שנכנס ויוצא כדי להקל על הכניסה והיציאה מהרכב.

אך לדעתי הכוונה היתה לצפוף מאחור, והדגם הזה ספציפית מאוד צפוץ לרגלים בספסל האחורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מדבר על הלקסוס IS250, אז ממה שאני זוכר זה ההגה שנכנס ויוצא כדי להקל על הכניסה והיציאה מהרכב.

אך לדעתי הכוונה היתה לצפוף מאחור, והדגם הזה ספציפית מאוד צפוץ לרגלים בספסל האחורי.

 

לא מכיר את הלקסוס,דיברתי על הG

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מייק, אתה מדבר על לקסוס IS250? משיטוט ביד 2 לא ראיתי כי קיים דגם GS ולא בצבע זהב. בגדול הרכב (IS250) מוצא חן בעיני אשתי כך שאולי הוא יהווה אופציה (אע"פ שאני עדיין מעדיף את המרצדס מאוסף של שיקולים, חלקם סובייקטיבים).

מה היא עלות התחזוקה של רכב שכזה? האם ישנם מוסכים אמינים באיזור המרכז? איך הלקסוס מחזיק מעמד לאורך השנים? אני עומד להחזיק ברכב הרבה זמן כך ששיקולי אמינות ועלויות תיקונים מהווים פרמטר חשוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על GS300.

הנה קישור למודעה: http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCar.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=5e4e963633022fe24175a943461bbee7194&Code=1ba049e0d90aefebc1cb0ec78ce37dda

 

ה-IS מצויינת לדעתי אבל המושב האחורי שלה לא שימושי בעליל והיא נוקשה יותר מה-GS. האופי של ה-GS סאלוני ונינוח יותר.

אני מכיר מישהו שהחזיק אחת כזאת ממודל 2007, נרכשה כיד שניה בת שנתיים והוא מכר אותה לפני שנה ושדרג לדגם החדש. ממה שהוא מספר הרכב היה נטול תקלות בכל תקופת האחזקה, הוא טיפל במוסך של לקסוס בחיפה. לטענתו עלות האחזקה נמוכה ממה שאחיו משלם בב.מ.וו על הסדרה 5 שלו.

מחירים של טיפולים ספציפיים אני לא מכיר אבל באתר של לקסוס יש מחירון חלפים שיכול לענות על כמה שאלות שבטח יש לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...