Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת רכב נוכחי (C240 בת 15 שנה) ברכב דומה אך חדש יותר


Haim_gds
שימו לב! השרשור הזה בן 3571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעבר לנוחות שאני בטוח שמרצדס E כאן מובילה, מוסכים מומחים לא מטעם היבואן זה יתרון אדיר. לא רק זה, אני מאמין שלחיים יש כבר קשרים עם מוסכים כאלה, כך שמבחינת עלות טיפולים ותיקונים הוא מסודר.

 

חיים, לדעתי המרצדס עדיפה עבורך. אחרי שתנהג בW211 לא תרצה שום דבר אחר. אינפיניטי G37 לא בליגה של E קלאס, היא מאין מתחרה מוגדלת לC קלאס, המתחרה לE קלאס מבית אינפיניטי היא M.

לפני שיקפצו אנשים ויגידו שהביצועים של אינפיניטי עולים על E350, אני רק יכול להגיד מי שקונה מרצדס זה לא מענין אותו. כי גם ככה הוא לא מתכוון להיות ראשון בכל רמזור ולא מתכוון לשייט במהירויות גבוהות במיוחד (למרות שאת זה מרצדס עושה נפלא).

 

מרצדס זה לא רק אוטו, זה גם פרסטיג', במיוחד E קלאס טריה ונוצצת. וזה לפני הנוחות, הארגונומיקה ודאגה לפרטים הקטנים ביותר.

 

מעבר לזה, לגבי עלויות טיפולים של אינפיניטי, לפי מה שכותב עידן זה יוצא יותר יקר כימעט כפליים מטיפולים במוסך מומחה למרצדס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעבר לנוחות שאני בטוח שמרצדס E כאן מובילה, מוסכים מומחים לא מטעם היבואן זה יתרון אדיר. לא רק זה, אני מאמין שלחיים יש כבר קשרים עם מוסכים כאלה, כך שמבחינת עלות טיפולים ותיקונים הוא מסודר.

 

חיים, לדעתי המרצדס עדיפה עבורך. אחרי שתנהג בW211 לא תרצה שום דבר אחר. אינפיניטי G37 לא בליגה של E קלאס, היא מאין מתחרה מוגדלת לC קלאס, המתחרה לE קלאס מבית אינפיניטי היא M.

לפני שיקפצו אנשים ויגידו שהביצועים של אינפיניטי עולים על E350, אני רק יכול להגיד מי שקונה מרצדס זה לא מענין אותו. כי גם ככה הוא לא מתכוון להיות ראשון בכל רמזור ולא מתכוון לשייט במהירויות גבוהות במיוחד (למרות שאת זה מרצדס עושה נפלא).

 

מרצדס זה לא רק אוטו, זה גם פרסטיג', במיוחד E קלאס טריה ונוצצת. וזה לפני הנוחות, הארגונומיקה ודאגה לפרטים הקטנים ביותר.

 

מעבר לזה, לגבי עלויות טיפולים של אינפיניטי, לפי מה שכותב עידן זה יוצא יותר יקר כימעט כפליים מטיפולים במוסך מומחה למרצדס.

 

על הE CLASS רואים מצוין שהיא הושקה איי שם בתחילת העשור הקודם,

האינפיניטי נראית רעננה וספורטיבית.

 

גם אם הטיפול עולה 400 שקל יותר,והביטוח יעלה 2-4 יותר אז כל מה שחסכת על החלקים שלך הולך בביטוחים.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי בעיני המתבונן. למשל קשה לי לעכל את העיצובים של אינפיניטי, הרכב ניראה כמו שרירן שמנופח יותר מידי על סטרואידים, אין אלגנטיות, אין עידון (אני מאוד דיפלומטי כאן), כמו סלקטור בדיסקו. לאומת מרצדס E קלאס המדוברת, זה TIMELESS DESGING: היא אלגנטית מאוד, צורה הרמונית, האוטו כמו איש עסקים בכושר הלובש חליפה. עם רכב כזה אפשר מידי יום לנסוע לעבודה ולנסוע לבלות לטיאטרון, טיולים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי כי אני אכן מתכנס לכיוון ה E350 מהסיבות שהוזכרו.

Apple, אני מתכונן להחזיק את הרכב זמן רב ככל האפשר (לפחות 10 שנים) ובזמן הזה עלויות הביטוח ירדו ואילו צריכת החלפים תעלה כך שעלות הטיפולים מקבלת חשיבות. ד"א, מחירי הטיפולים שהזכרת גבוהים בהרבה מה C-Class הנוכחית שלי (החלפת בלמים מלאה עם חלפי מרצדס מקוריים עלתה לי כ 1000 ש"ח) ואני מניח כי גם מה E-Class, אבדוק מחר עם המוסכניק את העלויות הצפויות.

העיצוב של ה E-Class יותר נעים לי (חוץ מהפנסים העגולים והמכוערים שדחפו לכל הדגמים החדשים), אני רגיל לסגנון המעט מיושן של מרצדס והאינפיניטי קצת בולטת לעין. קיבלתי הצעה למקיף+חובה ב 6870 ש"ח. לא זול אבל נסבל.

גולף, לשכנע את אשתי לעבור למונית לשעבר לא יהיה קל ואין לה כבר סבלנות ל C240 שלה אחרי תקלת המזגן שהזכרתי... אך אם יש משהו זמין אשמח לדעת.

 

כרגע אני שוקל E350 בת 7 עם 90K ק"מ יד ראשונה, נדרש עלייה מחיר של 126,000 ₪. בדקתי מספר דברים ועלו כמה שאלות.

-המוסכניק שלי טוען כי בדגמים אלה יש להחליף את סעפת היניקה בערך ב 100K ק"מ בעלות של 4000 ש"ח (ראיתי במודעה של רכב אחר כי מצוין שהוחלפה כבר סעפת היניקה ולא הבנתי) ואולי גם את ארבעת המגנטים בגלגלי השינים של שרשראות התיזמון בעלות של כ 700 ש"ח. נשמע מוכר? כיצד ניתן לבדוק את מצב סעפת היניקה לפני הקנייה?

-ישנן תקלות מוכרות/ידועות מראש בדגם זה?

-אשמח אם תוכלו להפנות אותי ל User manual של הרכב הזה, כדי שאוכל לבדוק אותו אני צריך לדעת מהם כל הכפתורים שם:-P

-קיבלתי הצעה לביטוח מקיף – 5,520 ₪ וביטוח חובה – 1,350 ₪ (לכל נהג מעל גיל 40), האם סביר?

-במחירון יד 2 מחיר המחירון לאחר שקלול הוא 117,100 לדגם Luxury (דגם ה Classic יקר יותר בעוד חמשת אלפים שקלים, האם זו טעות?) ולפי לוי יצחק 123 אש"ח, המוכר דורש 126,000. האם סביר? להבנתי שוק רכבי היוקרה המשומשים הוא דיי מת ורכבים נמכרים מתחת למחירון, האם אנ מפספס פה משהו?

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי כי אני אכן מתכנס לכיוון ה E350 מהסיבות שהוזכרו.

Apple, אני מתכונן להחזיק את הרכב זמן רב ככל האפשר (לפחות 10 שנים) ובזמן הזה עלויות הביטוח ירדו ואילו צריכת החלפים תעלה כך שעלות הטיפולים מקבלת חשיבות. ד"א, מחירי הטיפולים שהזכרת גבוהים בהרבה מה C-Class הנוכחית שלי (החלפת בלמים מלאה עם חלפי מרצדס מקוריים עלתה לי כ 1000 ש"ח) ואני מניח כי גם מה E-Class, אבדוק מחר עם המוסכניק את העלויות הצפויות.

העיצוב של ה E-Class יותר נעים לי (חוץ מהפנסים העגולים והמכוערים שדחפו לכל הדגמים החדשים), אני רגיל לסגנון המעט מיושן של מרצדס והאינפיניטי קצת בולטת לעין. קיבלתי הצעה למקיף+חובה ב 6870 ש"ח. לא זול אבל נסבל.

גולף, לשכנע את אשתי לעבור למונית לשעבר לא יהיה קל ואין לה כבר סבלנות ל C240 שלה אחרי תקלת המזגן שהזכרתי... אך אם יש משהו זמין אשמח לדעת.

 

כרגע אני שוקל E350 בת 7 עם 90K ק"מ יד ראשונה, נדרש עלייה מחיר של 126,000 ₪. בדקתי מספר דברים ועלו כמה שאלות.

-המוסכניק שלי טוען כי בדגמים אלה יש להחליף את סעפת היניקה בערך ב 100K ק"מ בעלות של 4000 ש"ח (ראיתי במודעה של רכב אחר כי מצוין שהוחלפה כבר סעפת היניקה ולא הבנתי) ואולי גם את ארבעת המגנטים בגלגלי השינים של שרשראות התיזמון בעלות של כ 700 ש"ח. נשמע מוכר? כיצד ניתן לבדוק את מצב סעפת היניקה לפני הקנייה?

-ישנן תקלות מוכרות/ידועות מראש בדגם זה?

-אשמח אם תוכלו להפנות אותי ל User manual של הרכב הזה, כדי שאוכל לבדוק אותו אני צריך לדעת מהם כל הכפתורים שם:-P

-קיבלתי הצעה לביטוח מקיף – 5,520 ₪ וביטוח חובה – 1,350 ₪ (לכל נהג מעל גיל 40), האם סביר?

-במחירון יד 2 מחיר המחירון לאחר שקלול הוא 117,100 לדגם Luxury (דגם ה Classic יקר יותר בעוד חמשת אלפים שקלים, האם זו טעות?) ולפי לוי יצחק 123 אש"ח, המוכר דורש 126,000. האם סביר? להבנתי שוק רכבי היוקרה המשומשים הוא דיי מת ורכבים נמכרים מתחת למחירון, האם אנ מפספס פה משהו?

 

אני החזקתי באינפיניטי פחות משנתיים והיא נימכרה לטובת חיסול משכנתא ושיפוץ הדירה ככה שחוץ מפעמיים 1200 לא שילמתי יותר מידי.

בכל מקרה הרכב הוא ניסאן ככה שעם הזמן יהיה אפשר להעביר אותו מהמורשה.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים, מבחינת מחירון כניראה טעות. דגם הקלאסיק הוא הבסיסי ולגז'רי וזה הדגם המאובזר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מוסך איכותי (שאינו מוסך יבואן) לאינפיניטי?

 

בכל מקרה, חיפשתי קצת ברשת על בעיות צפויות עם mercedes w211 e350 משנת 2007 ומצאתי את הדפים הבאים:

http://repairpal.com/cars/mercedes-benz/e350

http://mbworld.org/forums/e-class-w211/331984-common-e-class-problems.html

אלה התקלות המוכרות שמצאתי ומה שצריך לבדוק בזמן הרכישה:

 

-האם יש סימני כשל בסעפת היניקה המעידים על צורך בהחלפתה? אפשרי? כיצד?

 

-האם יש סימני כשל ב Crankshaft Sensor? אפשרי? כיצד?

 

-יש לבצע בדיקת החלפת הילוכים (1-2) ולבדוק אם עודכן החלק המתאים בתה"ל החלק החדש. האם עידכון/החלפת החלק מלווה ברישום בלבד או גם מעודכן במחשב הרכב?

 

-יש לבדוק אם הוחלף נוזל בלמים ובוצעה שטיפה כל שנתיים כפי שנדרש (ישנה דרך לבדוק זאת? נאמר לי כי הרכב מטופל במוסך מרצדס בת"א עם היסטוריית טיפולים מלאה אך הייתי שמח לבדוק בנוסף בעצמי)

 

האם יש סימני כשל ודליפה במשאבת האוויר של המתלים או האטם שלה?

 

האם ניתן לקרוא בסטאר האם הוחלף הנתיך 40 אמפר של המשאבת האוויר?

האם הוחלף הצינור במשאבת האוויר של המתלים בצינור המשופר (a220 327 00 00)?

 

האם ניתן לקרוא בסטאר את מצב ה Central gateway module ואת הדגם שלו ולבדוק אם הוא המעודכן (מק"ט מרצדסa220 445 19 00 ZGS 001 (A 211 540 3545 ZGS 001)) המוסכניק טוען שכן ואין צורך בהחלפה יזומה.

 

 

 

-בדיקת דיסקיות גל הינע. כיצד ניתן לגלות כשל צפוי?

 

-בדיקת דיפרנציאל לדליפות. וויזואלית.

 

-בדיקת "בושינגים" קדמיים לחופש front balljoints, front bushes. וויזואלית.

 

אם יש משהו ששכחתי אז אשמח אם תזכירו לי.

 

 

 

בדקתי טיפולים שוטפים והם אינם יקרים כל כך (למרבה ההפתעה?), המנוע הוא V6 יותר מתקדם מה M112 הנכחי שלי אך הטיפול הקטן ב 10K זהה (שמן מנוע, מסנן שמן, מסנן אוויר, מסנן מזגן לפי הצורך) לשלי ויעלה כ 700 ש"ח, טיפול גדול ב 60K (נוזל תה"ל ופילטר תה"ל) גם כן זהה לשלי ואני במחיר דומה (פחות מאלפייה) וב 100K יש להחליף מצתים (רק 6 תודה לאל...))

 

צבי, זה גם מה שאני חשבתי. הייתה לי שיחה מעט מוזרה לפני מספר דקות עם בעל הרכב, הוא כרגע מדבר על מחיר המחירון (?) ופתאום הזכיר מכה קטנה בדלת. אני לא רוצה להגיע לשם ולגלות כי הוא "שכח" עוד דברים.

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי כאן יותר מפעם אחת כי ה C240 הוא רכב חסכוני, זול לאחזקה ולטיפולים ומהווה פיתרון אופטימלי לרכב משומש מבחינת הנאה לשקל. רציתי להדגיש כי מדובר ברכב שלי ולא ברכב של אשתי כדי לא לבלבל את משתתפי הפורום.

 

עוד שאלה מטרידה. משיטוטיי ברשת נתקלתי בתופעה מדאיגה של כשל בחלק ממנועי ה M272 (http://mbworld.org/forums/e-class-w211/442004-dreaded-m272-balance-shaft.html) מצאתי נתון באחד מהפורומים כי מספרי המנוע מלפני 2729..30 46899 מעידים על המנועים שיוצרו לפני תיקון הבעייה ואני לא בטוח כמה כמה ניתן לסמוך על הנתון הזה (אני מודאג במיוחד כי הרכב המדובר הוא עם 90K ק"מ והתקלה מופיעה בסביבות ה 100K ק"מ).

מישהו נתקל/שמע על זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר של כ120K אתה יכול למצוא אינפיניטי G37 סדאן שנת 2009 ברמת גימור GT פרימיום ולהנות מביצועים שלא הכרת במרצדס שלך,לדעתי שווה לך למתוח עוד קצת ולהנות הרבה יותר,קיימות גם כאלו מהשכרה שניתן להוריד את המחיר אפילו יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים

 

אני בהחלט חושב ש e350 היא בחירה מעולה - המנוע והגיר במידה וטופלו באהבה הנם אמינים מאוד .

אני לא בטוח שה350 מגיעה עם מתלי אויר כך שאני לא חושב שיש ממה לחשוש.

לגבי הבעיה עם המנוע שציינת -תנסה להשיג את הvin number וכך ניתן יהא לבדוק את התקלה הסדרתית.

בהצלחה

sl500 r129 1998

e240 w210 1998

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

av_speed, זה כבר הוזכר בתחילת השירשור ואמרתי כי עלות התחזוקה של הרכב מהווה את הפרמטר המשמעותי ובו המרצדס עדיפה בהרבה

 

אז בדקתי היו את הרכב, אכזבה. הרכב נראה טוב לרכב בן 7 למעט פגושים שרוטים והמכה הקטנה בדלת (דיי זניחה, הצבע לא נפגע). בבדיקה ראשונית של המתגים/מערכות לא נתגלתה כל תקלה, מיכון שנפגשנו כבר ליד המוסך אז העדפתי קודם כל לחבר למחשב לפני הבדיקה היותר מעמיקה ובנתיים לבדוק את שאר הסעיפים שרשמתי.

בסטאר התגלו הבעיות הבאות: 060 ו 064 שמשמעותן "מיקום לא נכון של גל הזיזים (ימני/שמאלי) של שסתומי הפליטה" כן, זו ה The dreaded M272 Balance Shaft הבעייתית ומספר המנוע מסתיים ב 409508 כך שהוא מתחת לסדרת המנועים שבהם השינוי בוצע (ממ"ס 3046899 ומעלה).

נפרדנו כידידים והצעתי לו ראשית לבדוק את עלות התיקון במוסך שלו לפני שיתקשר אלי...

 

זו דרך אגב דוגמה מפחידה לחוסר התוחלת של בדיקה במכון, עקב החוסר בציוד/סורק מתאים הם לא היו עולים על תקלה שעלות התיקון שלה היא כמה אלפי דולרים אלא סתם רושמים "רעש מנוע/הזעות שמן". (סמני התקלה בהתחלה אובדן כח קל שבדרך כלל לא מורגש ע"י הנהג)

 

MB בספר הרכב של ה E350 שהורדתי מצויין כי הרכב מגיע עם מתלי אוויר כסטנדרט וקיימות אופציות נוספות בבחירה כגון העלאה/הורדה של הרכב, במוסך נאמר לי כי הדגמים שהגיעו לארץ אינם מצוידים במתליי אוויר כסטנדרט אלא כאופציה בתשלום.

 

אז בחזרה ליד 2:|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא כל כך קשור ללאהבה שלי לרכב (זה בכלל מיועד לאשתי) ובגדול אני לא חושב שקיימים כיום רכבי פרמיום (300 אש"ח ויותר כחדשים) גרועים. הנושא החשוב לי ביותר הוא עלות השימוש השוטפת ל 7-10 שנים הקרובות ואני לא בטוח כי ה G37 תעמוד ביעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...