Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב. איתרתי באי ביי חלק קוסמטי (משומש) לאאודי 80. המוכר שולח דרך HDL . האם צפויות בעיות במכס? ייתכן שאתבקש להציג אישור משרד תחבורה?

האם כדאי לבקש מהמוכר שישלח בדואר רגיל?

עלות החלק הינה 27 אירו.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הייתי בסרט הזה עם UPS, חלק קוסמטי כמו במקרה שלך. לא מומלץ. תצטרך להביא אישור שזה "לצריכה עצמית" (כלומר להוכיח שזה לרכב שברשותך) ועד שתקבל אישור כזה תצטרך לשלם על הימים שהחלק נמצא בארץ באחסנה. + לשלם על זה מכס.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למה סתם להפחיד אותו?

כבר לא צריך לקבל אישור משרד התחבורה, למעט לדברים מסויימים כמו חלקים בטיחותיים או דודי אגזוז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה חדש? טוב לדעת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רק דואר רגיל!

בגלל שמדובר בחלק של רכב הם יחייבו אותך במגוון עמלות על עמיל מכס ועוד ועוד. פעם אחת עשיתי את הטעות הזאת ושילמתי ביוקר מהכיס שלי!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

כמובן שמדובר על שליחה בעזרת DHL :). המוכר אינו מעוניין לשלוח עם הדואר הרגיל. מדובר בכיסוי פלסטיק לחלק העליון של המנוע (מכסה את ראשי פלאג וראש מנוע).

האם מישהו התנסה במשהו דומה קודם? עד כמה סביר לשכנע את המוכר לשלוח עם דואר רגיל ? (המוכר גרמני)

תודה לעונים

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
כמובן שמדובר על שליחה בעזרת DHL :). המוכר אינו מעוניין לשלוח עם הדואר הרגיל. מדובר בכיסוי פלסטיק לחלק העליון של המנוע (מכסה את ראשי פלאג וראש מנוע).

האם מישהו התנסה במשהו דומה קודם? עד כמה סביר לשכנע את המוכר לשלוח עם דואר רגיל ? (המוכר גרמני)

תודה לעונים

 

DHL בגרמניה הוא למעשה הדואר הרגיל !!

DHL זכתה בגרמניה בשירותי הדואר ומבצעת גם משלוחים "רגילים" מחוץ למדינה וגם שירותי אקספרס.

×
×
  • תוכן חדש...