Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

יש לי לאון 1.2 ידנית שנתון 2012 וכבר תקופה שאני שוקל ברצינות להוסיף לה סוסים וכמה קג"מים

ודיברתי עם נציג מE&A שהציע לי צריבת תוכנה שמותאמת למנועי 1.2 tsi ושהם עובדים איתה כבר 5 שנים ומקבלים תוצאות טובות:

 

התוכנה לפי מש שהוא אמר מספקת תוספת של 25 כ"ס וכ-4 קג"מים. יש אחריות תמידית וכשארצה להסיר אותה ולהחזיר את המקורית

לטובת מכירת הרכב אז זה כלול בשירות, בנוסף הם נותנים לי את האופציה ליסוע עם התוכנה שבוע ובמידה ואני מתחרט כספי יוחזר.

 

בסופו של דבר הקסם הזה אמור להביא את המנוע הנוכחי שלי להספק של מ105כ"ס ל- 130 כ"ס וממומנט של 17.8 קג"מ לכ-22 קג"מ

שזה נשמע לי אחלה.

 

מה אתם חושבים? למישהו יש כבר ניסיון עם תוכנה שכזו למנוע 1.2 tsi?

אגב עלות התענוג נעה בין 2500-2800 ש"ח

 

תודה

פורסם

אתה תיגרום לשחיקה מוגברת יותר של המנוע.

אתה מנסה לשפר מנוע 1200 סמ"ק בסך הכל.

לא הייתי עושה זאת. אם היה לך מנוע 1400 סמ"ק או 1800 סמ"ק היה כדאי.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

אז זהו שלפי שתי סדנאות שיפורים (מקסטיונינג וe&a) השחיקה היא זניחה וזה מביא תוצאות טובות, רכבים בעלי מנועי 1.2tsi כבר כמה שנים

מגיבים טוב לתוכנה היעודית. אם אתה מכיר או שמעת על מקרים שבהם מנועים כאלה רשמו בעיות שחיקה מוגברת או חוסר אמינות אשמח לשמוע

כי אני לא שמעתי...

×
×
  • תוכן חדש...