Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התכנון הנוכחי (שצירפתי שרטוט עם נק' אדומות) הוא תכנון חדש

אין צורך לבצע בו הגבהות אלא רק לבדוק האם יש אפשרות פשוטה וקלה לחיבור האסלות לקולטן מבלי להסתכן בתקלות צנרת עתידיות

וויתרנו על התכנון הקודם שהצריך הגבהת רצפה או חציבה ברצפה על מנת שלא יגרם נזק מבני לבניין

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
מכל השירשור הזה לא ברור לי איך האדריכלית המוכשרת הציעה תוכנית שפשוט בלתי ניתן ליישם אותה.

גם אני יכול לצייר תוכניות יפות על הנייר, אבל חלק מהעבודה של אדריכל, ולא רק, היא לדעת לתכנן את הדירה בצורה הכי טובה *בהתאם למיקום התשתיות*, או - במילים אחרות - תוך התחשבות באילוצים הקיימים בדירה !!

איציק

 

איך? לא יודע אם זה כך במקרה הספציפי, ויתכן שהגברת אכן מוכשרת.

 

אבל אני אגיד לך איך זה קורה בד"כ.

מגיעים אנשים, שמציגים כרטיס ביקור שכתוב בו "אדריכל" (לפעמים "אדריכל פנים") שההכשרה שלהם מסתכמת בקורס ערב בעיצוב פנים במתנ"ס, ללא נסיון ביצועי, ללא הכשרה טכנית, ללא ידע בחוקים ותקנים, ללא ביטוח אחריות מקצועית, לפעמים אפילו ללא ידע בשרטוט ממוחשב, ומשכנעים לקוח תמים לבצע עבודת בניין שהיא הרבה מעל הכישורים ויכולת הפיקוח הטכני שלהם. הלקוח, מצידו, בטוח שה"אדריכל" שלו יודע מה הוא עושה.

אח"כ, הלקוח חי עם התוצאות, לטוב, ולא מעט פעמים לרע.

וזה עוד במקרה הטוב. במקרה הרע, וזה קורה לא פעם, מישהו עלול להפגע.

אבל אין שום אכיפה נגד האנשים הללו, למרות שזו עבירת התחזות פלילית לכל דבר (ע"ע תקנות המהנדסים והאדריכלים, רישוי וייחוד פעולות).

יותר מזה, גם אם הם גורמים אסון בתכנון שלהם, הם יפגעו משפטית פחות ממני, "שאמור לדעת מה הוא עושה, כי הוא מחזיק רשיון".

מקסימום יהיו חשופים לתביעת רשלנות מצד הלקוח, שגם היא תסתיים בלא כלום, כי מה כבר אפשר להוציא ממי שלעיתים אפילו לא מחזיק בעוסק מורשה?

 

אבל מה אני מספר לך? בתור קבלן ביצוע ותיק, בטח נתקלת לפחות באחד כזה, אם לא השבוע, אז לפני שבועיים...

 

שים לב שכרגע האסלה השניה לא ממוקמת איפה שהיא בשרטוט, היא ממוקמת כך שהגב שלה הוא על הקיר בו ממוקם הקולטן (שממוקם משמאלה), מצ"ב תמונה (לא הכי טובה, אבל מדגימה את הרעיון) שים לב שרואים את החיבור לקולטן משמאל לאסלה ואת הקולטן עצמו יורד מצד שמאל (מעל הדלת)

 

אם אני מבין נכון, בשביל להעביר את הצינור צריך קודם כל ברך מיד לאחר היציאה מהאסלה, עוד ברך בשביל לפנות לרוחב האמבטיה ועוד ברך בשביל להגיע לקולטן

לפי כללי אצבע, מה המקסימום סיבובים שניתן לבצע על מנת להתגבר על בעיות אינסטילציה עתידיות ? רעיון הפתח ביקורת לג'קוזי הוא רעיון שאנחנו נאמץ בחום אם נבחר להעביר את הצינור דרך מבנה האמבטיה

אין לך כאן הרבה "סיבובים". ובעקרון, כל עוד השיפועים נכונים ויש תא ביקורת בכל "פניה", אין הגבלה על מספר הסיבובים.

יהיה נכון לומר שכל סיבוב הוא נק' תורפה, אבל אם הוא מבוצע נכון, הסכוי שיכשל בשימוש סביר הוא קטן.

 

שמע לי, הצג את התכנון למבצע האינסטלציה אצלך. הוא ידע איך לפתור זאת היטב.

לדעתי, אפילו ב"דוך" עד האפסילון בצינור הורטיקלי. מקסימום עם עוד ברך אחת במוצא מהאסלה.

 

אגב, מהתמונה נראה שהוא יאכל חצץ כשינסה להחליף את החיבור המקורי בצינור הורטיקלי (שמתאים לאסלהה אחת).

תכין לו הרבה קפה וסיגריות לאחרי שהוא יצליח :D

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

היה לי קבלן שיפוצים שניסה רק לסובב את החבור המקורי ב-90 מ'.

צינור 4" מתכתי ישן, כמו שהיה מקובל בבנייה בראשית שנות ה-70.

ניגש בחשש לעבודה. כמה משיכות אח"כ, המחבר הסתובב. יחד עם חתיכת צינור מלמעלה, ועוד חתיכה מלמטה.

את החלק העליון הוא הציל עם ניסור+תותב+חבק.

אחרי החלק התחתון הוא רדף עוד קומה למטה.

שם הצינור היה מחופה ברשת רביץ+חיפוי קרמיקה.

שמחה גדולה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

זה כי הוא טמבל.

 

חותכים ושמים חבק עם יציאה. ישגם חבקים שאתה מתקין על הצינור החי וחותכים דרך היציאה החדשה את הפתח (בארץ לא נתקלתי בקבלנים שעובדים בשיטה הזו אבל בגרמניה ובהולנד היא די נפוצה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה שהוא טמבל, זו אבחנה מדוייקת, בלי שום קשר.

בכל מקרה- למדתי משהו.

אני אאמץ את השיטה עם החבקים למפרטים הטכניים בשיפוצים הבאים, ברשותך...

אני רק מקווה שאני לא מכשיל את עצמי- לפעמים המחבר נגמר כמעט בגובה פני בטון, אם תנסר מתחתיו, אני חושש שלא יהיה מקום לחבק להתפס.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

היות ואני בשלב כזה או אחר של מציאת פתרון לבעיה דומה (אבל בבניין ותיק, הזזת אסלה כ-3.5 מטרים בקו אוירי, כלומר ישר, ועוד מטר הצידה כחלק מפרוייקט גדול יותר) והסילוקית הוצעה ע"י שיפוצניק מנוסה כדי שיסתדר עם 3 צול בצינור היציאה עד חיבור לביוב הקיים אז: האם סילוקית יוצרת כל כך הרבה רעש? האם יש אפשרות לעטוף אותה באיזה חומר מבודד כמו בתקרות ?

 

אגב הכותרת : מסתבר שיש אנשים שעושים כסף מח*א

עריכה אחרונה על ידי רוכב בודד
ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

צ'מפיון מוטורס?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כמו כל מכשיר, אפשר לסנן הרבה מאוד מהרעשים שסילוקית עושה באמצעות חומרים מבודדים כמו גומי, עץ, קלקר ושאר חומרים שמשתמשים בהם למילוי אקוסטי כמו בגבס וכו׳...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...