Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלי צריכת דלק כתוצאה מתדלוק בתחנות שונות


ZIGDON00
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כן.

צורת הנהיגה היא לא עקבית, לפעמים לוחצים יותר על הגז ולפעמים לא. ברכב יכולים לנסוע פעם רק הנהג ופעם גם נוסע, ואולי יש גם מטען נוסף.

גם אורך האקדחים של התדלוק לא בדיוק אחידים ולכן יכול להכנס כמות שונה של דלק בתחנות השונות עד לקפיצה.

 

בקיצור בטח לקילומטר או שניים בנסיעה של מיכל אין בכלל משמעות ( אפילו אם זה הרבה יותר מקילומטר או שניים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TRONCHO - הבחור מדבר על קילומטר לליטר, לא למיכל.

בכל מקרה - כפי שציינת יש גורמים רבים המשפיעים על צריכת הדלק. מספיק פקק אחד בין שני מילויים כדי להגדילה ב-10%.

פות"ש - בימים שנהגתי לעקו אחר צריכת הדלק באופן סדיר (וזה היה עוד עם Framework II, לפני פרוץ האקסל לחיינו) הייתי מחשב את הממוצע על פני 10 מילויים - באותם ימים משהו כמו 3000-4000 ק"מ - מה שהיה מחליק פלוקטואציות אקראיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה, זה מיתוס. הדלק בכל תחנות הדלק בישראל זהה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתחנה שבה הדלק הזול ביותר בלי סטיה מיוחדת ממסלול נסיעתך.

ממילא כל הדלק הסטנדרטי בישראל מגיע משני מקורות (בתי הזיקוק בחיפה ובאשדוד).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TRONCHO - הבחור מדבר על קילומטר לליטר, לא למיכל.

בכל מקרה - כפי שציינת יש גורמים רבים המשפיעים על צריכת הדלק. מספיק פקק אחד בין שני מילויים כדי להגדילה ב-10%.

פות"ש - בימים שנהגתי לעקו אחר צריכת הדלק באופן סדיר (וזה היה עוד עם Framework II, לפני פרוץ האקסל לחיינו) הייתי מחשב את הממוצע על פני 10 מילויים - באותם ימים משהו כמו 3000-4000 ק"מ - מה שהיה מחליק פלוקטואציות אקראיות.

עדיין התשובה נכונה, בין אם אני ממלא באותה תחנה או בתחנה אחרת, עדיין אני יכול לקבל כל פעם צריכת דלק שונה.

אפילו אם בודקים באותו מסלול, הבדלי טמפטורה חיצונית משפיעה על צריכה, רוחות חזקות, כל דבר ישפיע בשבריר אחוז שבסיכום יתבטא בהפרש צריכה בין בדיקה לבדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרונצ'ו - אין בינינו ויכוח ענייני, וזה גם מה שכתבתי בשורה השניה של הפוסט שלי, כאשר הפקק הובא כדוגמא, לא כגורם יחיד. הניסוח שלך היה מעורפל כלשהו מבחינת ממשמעות אותו קילומטר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדל של קילומטר-שניים לליטר בין תידלוקים הוא סביר מאוד.

אני מנהל מעקב שוטף של צריכת הדלק של רכבי. הממוצע על פני כ-18K ק"מ הוא 11.62 ק"מ לליטר, כאשר המדידות נעות בין 10.2 ל-13.8. אין מה לעשות, אף אחד לא נוסע בתנאי מעבדה ובהכרח יש שינוים באופי הנסועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...