Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצה למגבר.


Guest ®XploiteR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי ברכב מותקנים 4 רמקולים 120 וואט של פיוניר, עכשיו אני רוצה להתקין מגבר ולחבר סאב אבל הבעיה שאני לא מבין כ"כ בדברים האלה ולא יודע איזה מגבר ולכמה וואט צריך לשים ע"מ שהוא יסחוב גם את הרמקולים וגם את הסאב. הסאב שאני בונה עליו הוא פיוניר 600 וואט. תודה.

פורסם

רכשת את הסאב לאחרונה ?

בכמה, ומהיכן ?

 

לגבי המגבר, מה התקציב ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא. עדיין לא רכשתי כלום אני ארכוש סט הכל ביחד. התקציב שעומד לרשותי הוא 3K.

פורסם

עיצה שלי,

בתקציב של 3, היתי ממליץ על הגברה של 4 ערוצים, בתקציב של 1000 שח.

היתי ממליץ על קומפוננט טוב בשביל הקדימה שלך, בתקציב של עוד איזה 1000 שקל

 

ואת האלף הנותרים, היתי מחלק בין סאב, לעלות ההתקנה..

 

זה נשמע לי כמו תמורה מעולה למערכת שלך..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם לא איכפת לך תסביר לי את מה שכתבת מה זה קומפוננט?? ולמה אתה מתכוון 4 ערוצים? זה מגבר עם 4 ערוצים או מה?

פורסם

קומפוננט, זה סט רמקולים לפרונט של הרכב שלך.

 

הוא בא בדרך כלל עם זוג טוויטרים, זוג וופרים לדלתות, וזוג קרוס אוברים, בשביל תחימת תדרים.

 

זה ישפר את העוצמה והאיכות של הסאונד שתשמע.

 

מגבר 4 ערוצים זה מגבר שיש לו 4 ערוצי הגברה, תוכל להגביר איתו 4 אלמנטים.

 

(אלמנט = רמקול)

 

הקומפוננט, צורך שני ערוצי הגברה.

 

והסאב, יצרוך גם כן, שני ערוצי הגברה,משום שהוא צריך גישור לקבלת עוצמה בריאה יותר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בסדר. אבל כבר מותקנים אצלי 4 רמקולים ברכב מקדימה ומאחורה פיוניר 120...

פורסם

אם אתה רוצה להשקיע 3 אלף שקל,

זאת התמורה הכי חזקה שתקבל, גם סאונד טוב יותר, וגם באס נחמד.

 

אף אחד לא ימליץ לך להשקיע בסאב ומגבר עוצמתי, אם הרמקולים שלך, לא יעמדו ברמה הזאתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
עיצה שלי,

בתקציב של 3, היתי ממליץ על הגברה של 4 ערוצים, בתקציב של 1000 שח.

היתי ממליץ על קומפוננט טוב בשביל הקדימה שלך, בתקציב של עוד איזה 1000 שקל

 

ואת האלף הנותרים, היתי מחלק בין סאב, לעלות ההתקנה..

 

זה נשמע לי כמו תמורה מעולה למערכת שלך..

מסכים גם לי זה נשמע התמורה הטובה ביותר
×
×
  • תוכן חדש...