Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי דודג גרני 2012, ההתנעה והכיבוי ברכב מבוצעת על ידי כפתור

במידה והמפתח מחוץ לרכב לא ניתן להתניע את הרכב

אם יוצאים מהרכב ולא מכבים את הרכב, הרכב נשאר מונע לנצח, אומנם מופעלת התראה ברכב שאין מפתח אבל הרכב לא מתכבה.

בדקתי במוסך מורשה ואמרו לי שזה ההתנהגות המצופה.

לפי דעתי הרכב היה צריך להתכבות לבד או כאשר אני לוחץ על השלט לנעול את הרכב או כעבור כמה דקות ללא מפתח.

אשמח לדעת איך רכבים אחרים עם התנעה וכיבוי בכפתור מתנהגים והאם יש פתרון כלשהו שיאפשר לי כיבוי אוטומטי כעבור כמה דקות ללא מפתח.

פורסם
ברשותי דודג גרני 2012, ההתנעה והכיבוי ברכב מבוצעת על ידי כפתור

במידה והמפתח מחוץ לרכב לא ניתן להתניע את הרכב

אם יוצאים מהרכב ולא מכבים את הרכב, הרכב נשאר מונע לנצח, אומנם מופעלת התראה ברכב שאין מפתח אבל הרכב לא מתכבה.

בדקתי במוסך מורשה ואמרו לי שזה ההתנהגות המצופה.

לפי דעתי הרכב היה צריך להתכבות לבד או כאשר אני לוחץ על השלט לנעול את הרכב או כעבור כמה דקות ללא מפתח.

אשמח לדעת איך רכבים אחרים עם התנעה וכיבוי בכפתור מתנהגים והאם יש פתרון כלשהו שיאפשר לי כיבוי אוטומטי כעבור כמה דקות ללא מפתח.

 

 

 

 

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...