Jump to content

ofof3236

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של ofof3236

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ברשותי דודג גרני 2012, ההתנעה והכיבוי ברכב מבוצעת על ידי כפתור במידה והמפתח מחוץ לרכב לא ניתן להתניע את הרכב אם יוצאים מהרכב ולא מכבים את הרכב, הרכב נשאר מונע לנצח, אומנם מופעלת התראה ברכב שאין מפתח אבל הרכב לא מתכבה. בדקתי במוסך מורשה ואמרו לי שזה ההתנהגות המצופה. לפי דעתי הרכב היה צריך להתכבות לבד או כאשר אני לוחץ על השלט לנעול את הרכב או כעבור כמה דקות ללא מפתח. אשמח לדעת איך רכבים אחרים עם התנעה וכיבוי בכפתור מתנהגים והאם יש פתרון כלשהו שיאפשר לי כיבוי אוטומטי כעבור כמה דקות ללא מפתח.
×
×
  • תוכן חדש...