Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי קורולה, לי זה בוצע בחינם בחברה בטיפול האחרון.

יש גם דרך לבצע את זה לבד, קצת יותר מורכב, אבל אפשרי,

לגבי יאריס אני מעריך שזו אותה תשובה.

פורסם

קורולה עשיתי, יאריס לא עשיתי עדין.

בעיקרון צריך לקחת פין פציל ולגשר בין 2 פינים בשקע דיאגנוסטיקה ולבצע מס' פעולות בידית הילוכים, לא זוכר את זה בעל פה.

 

למה אתה רוצה לאפס? החלפת קלאץ?

אתה מודע לזה שברוב המקרים אחריי החלפת קלאץ' צריך להחליף את הרובוט?

קובי

פורסם
קורולה עשיתי, יאריס לא עשיתי עדין.

בעיקרון צריך לקחת פין פציל ולגשר בין 2 פינים בשקע דיאגנוסטיקה ולבצע מס' פעולות בידית הילוכים, לא זוכר את זה בעל פה.

 

למה אתה רוצה לאפס? החלפת קלאץ?

אתה מודע לזה שברוב המקרים אחריי החלפת קלאץ' צריך להחליף את הרובוט?

 

להחליף את רובוט??

מה פתאום. למה?

פורסם

320 שקל? אתה בטוח? :shock:

מצד שני, אני לא מופתע. במוסך מורשה יבואן בחדרה דורשים סכום דומה לאיפוס. לפני שנה ביקשתי שיאפסו לי את הגיר במוסך מורשה יבואן אחר ולא לקחו על זה כסף.

כנראה שבשנה האחרונה היבואן החליט שיש לו כאן ביצת זהב והחליט לגבות כסף על איפוס שצריך להיות בחינם :evil:

פורסם
ממש לא סוד, להפך, זה מסמך רישמי של טויוטה והוא נגיש באינטרנט

 

אם אני זוכר נכון (קראתי מסמך דומה) העניין הזה יכול לגרום לכך שבידיים לא מיומנות הרכב שלך יגיע בגרר למוסך עם תיבת הילוכים לא מתפקדת. אתה רוצה לקחת את הסיכון?

פורסם
אם אני זוכר נכון (קראתי מסמך דומה) העניין הזה יכול לגרום לכך שבידיים לא מיומנות הרכב שלך יגיע בגרר למוסך עם תיבת הילוכים לא מתפקדת. אתה רוצה לקחת את הסיכון?

 

כשעשיתי את זה בפעם הראשונה אז לא עשיתי את זה טוב

וכשהנעתי את הרכב הגיר פשוט לא הגיב, תקוע בניוטרל ללא שום חיווי

ביצעתי את התהליך שוב ואז זה הסתדר

אני חייב לציין שהיה הבדל בין האיפוס העצמאי שלי לבין האיפוס בחברה,

התחושה של הגיר הייתה מעט שונה לא יודע בדיוק להסביר

פורסם

ניתן לבצע את האיפוס ללא ציוד מיוחד, לפי מה שזכור לי פעם הייתי עושה את זה, מגשרים בשקע הOBD פין 6 עם פין 1 לפי זכרוני אם אינו מטעה אותי, ואז יש סדר פעולות ארוך מאוד שעושים עם ידית ההילכים.

 

אני לא ממליץ לבצע את האיפוס סתם ככה אלא רק אם יש צורך בכך, ולא ממליץ על השיטה הזאת כי אם מבצעים גישור לא נכון עלולים לגרום נזק בילתי הפיך למחשב ניהול.

 

יקיר.

×
×
  • תוכן חדש...