Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי היום קומפוננט של מורל טמפו 6 + מגבר פשוט לבנתיים של PCA .

נוסף על זה יש לי כבר ברכב מגבר שאליו מחוברים סאב של JBL ו 2 רמקולים על המגש מאחורה 6*9

 

איך בדיוק אני אמור לפצל מהמגבר הראשון למגבר השני את הכבלים ?

קיט ההתקנה הוא בגודל 4 ג'ייג' של סאונד סטרים .

 

ושאלה נוספת אחרי שקראתי בפורום ולא הבנתי היא : הכבל מתח מהמצבר למגבר הוא 4 ג'ייג' , והכבלים שאני הולך לפצל איתם הם 8 ג'ייג' האם זה בעייתי ? טוב לא טוב וכל מה שבניהם ..

 

מחכה לתשובה . תודה רבה לעוזרים !

פורסם

כמה ערוצים הPCA?

כמה ערוצים המגבר השני?

את איזה כבלים אתה רוצה לפצל?

כמה RCA עוברים ברכב?

 

 

אין בעיה עם כבל 4 גייג' שמתפצל ל2 8 גייג'.

חשבת על לנתק את ה9*6 מהמגבר ולחבר אליו את הקידמיים?

 

פורסם

שתי המגברים הם 4 ערוצים . זה לא העניין אבל .

אני רוצה לפצל את הכבלים של הפלוס מינוס והרימוט . זה מה שצריך בעיקרון .

 

וחשבתי על לעשות את זה אבל לא הייתה בעייה של קניית מגבר נוסף , ואני אוהב את האפקט של סראונד ככה שאין לי בעייה שתהיה גם במה אחורית וגם קדמית , כמובן שהקדמית תהיה גדולה יותר .

 

לשאלה .... איך אני מפצל את כבל המינוס פלוס והרימוט מהמגבר הראשון לשני ?

×
×
  • תוכן חדש...