Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צרפתי או קוראני ל 7 מקומות ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מתחיל לחפש רכב למשפחה 5 נפשות עם תינוק

אני מחפש רכב גדול של 7 מקומות עם בגאג , שיהיה מספיק נח

לשבת מאחור ולאסוף עוד חבר אם צריך

אשמח לקבל השוואות בין סגנון

ה קיא קרניבל ל רנו גרנד סניק 7 מקומות כמובן שהסכום עד 40k

 

מבחינת

דלק

החזקה

אמינות

ביום יום הנסיעות קצרות בתור העיר

 

תודה

פורסם

אם אמינות חשובה לך,

 

תתרחק מהצרפתיות,

 

קיה קרניבל בשנתונים 2004-5 (צורה ישנה-שאגב פרקטית יותר מהחדשה בגלל סידור המושבים),

 

תהיה אופציה מעולה.

 

צריכת דלק יחסית טובה(בדיזלים),רכב אמין יחסית לשאר המתחרות האירופאיות,חלפים קצת יקרים אך לא כמו אחיותיה הצרפתיות.

 

בהצלחה.

פורסם

הנקודות החלשות של קרניבל הן בידוד רעשי דיזל לא משהו ורמת הבטיחות ירודה:

http://www.euroncap.com/tests/kia_carnival_sedona_2003/167.aspx

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אם אמינות חשובה לך,

 

תתרחק מהצרפתיות,

 

קיה קרניבל בשנתונים 2004-5 (צורה ישנה-שאגב פרקטית יותר מהחדשה בגלל סידור המושבים),

 

תהיה אופציה מעולה- ממש לא בטוח.

 

צריכת דלק יחסית טובה(בדיזלים) - נכון,רכב אמין יחסית לשאר המתחרות האירופאיות - לא מדוייק אחזקה יקרה ברקסים בעייתים משהו (ברמת הבלאי) טורבו רגיש מזרקים רגישים בקיצור רכב שעבר הרבה האחזקה תהיה יקרה עד מאוד,חלפים קצת יקרים אך לא כמו אחיותיה הצרפתיות.

 

בהצלחה.

 

תבדוק את היונדאי טראג'ט

רנו לוגאן יותר חדשה (ותהיה כנראה הרבה יותר אמינה) עם מושב אחורי מרווח מאוז בכל קנה מידה (הרבה יותר מהרנו\פיגו\C4).

אם 6 מקומות בא בחשבון יFRV תעשה יופי של עבודה.

בהצלחה

פורסם

אני מכיר מקרוב קרניבלים במודלים האלו,

 

הרכבים האלה נחשבים אמינים הרבה יותר מצרפתיות.

 

כאשר מוציאים חוות דעת מגמתית יש מקום גם לבדוק מקומות אחרים ויודעי דבר מה הם חושבים.

 

לעניות דעתי ומנסיוני עם מספר כלי רכב כאלו,

 

אמינה יחסית לאחרות,

 

אלא אם כן אתה מעלה קצת את התקציב...

פורסם
אני מכיר מקרוב קרניבלים במודלים האלו,

 

הרכבים האלה נחשבים אמינים הרבה יותר מצרפתיות.

 

כאשר מוציאים חוות דעת מגמתית יש מקום גם לבדוק מקומות אחרים ויודעי דבר מה הם חושבים.

 

לעניות דעתי ומנסיוני עם מספר כלי רכב כאלו,

 

אמינה יחסית לאחרות,

 

אלא אם כן אתה מעלה קצת את התקציב...

 

בדרך כלל אנני מתייחס להערות כאלו אבל לא יודע מהיכן אתה שואב את הידע ולפי בסיס של כמה רכבים וזמן ונסועה.

אני מתבסס על בסיס של סטטיסטיקה (פנימית ואמיתית) של חברת ליסינג מהגולות בארץ, שני חברים שעוסקים בתחום הרכב (קניית רוב הרכבים שעברו אבדן להלכה ישירות מחברות הביטוח והם מפיצים אותם לסוחרים ומגרשים) ועוד הרבה חברים שמחזיקים רכבים.

ספציפית קרניבל 2 חברים קרובים קנו את הרכב הנ"ל ישירות מהחברה ועוד אחד קנה יד שניה כולם עברו למעלה מ 180K ק"מ אצל אותם הבעלים (להלן חברי) וכמובן שנכנסים למוסך ושנתקלים בבעיות מבררים עם עוד אנשים שמחזיקים רכבים מה שאומר מעגל מידע גדול.

 

לעניננו - הם מרוצים מהרכבים בגדול, אמינות בסיסית טובה אבל תחזוקה יקרה מאוד עם כל מיני חלקים רגישים,

לחיוב נציין מרחב פנים מהטובים בקבוצה חות נסיעה מצויינת וצריכת סולר לא רעה (בדגם החדש גם הדיזל צורך יותר מהישן).

פורסם

תודה רבה למגיבים

לגבי הלוגן זה נראה לי רכב "זול ״ מידי (טורקיה?)

ההתלבטות אכן הייתה גם לגבי הטרגט של יונדאי

הם נראים די זהים ??

 

תודה

פורסם

לוגן זה דצ'יה רומנית.

רכב בסיסי, דל אבזור (גם בטיחותי), אבל שימושי ואמין.

 

 

היה כאן יופי של גיבוב הסטיגמות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...