Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

כידוע לכם, בסוף השבוע התקנתי לאבא שלי ברכב הונדה אקורד את הרכיבים הבאים:

 

מגבר 4 ערוצים boss 305C.

קומפוננט מאגנט bp216.

ולזוג הערוצים הנוסף יש לו 6x9 של סוני אקספלוד...

 

ובכן נתחיל מהמגבר, שנקנה באינטרנט במחיר של כ 450 ש"ח עם משלוח, מגיע עם אחריות לשנה,

וכמובן שאיננו יודעים כיצד נשמע, אולם מנסיון טוב עם אחיו הקטן אנו מאוד אופטימים.

 

דבר ראשון, התחלתי בפירוק הרדיו דיסק, שמכיוון שהיה מחובר עם תושבת מיוחדת כפולה,

היה עלי לפרק את את הקונסולה הקדמית של הרכב, ולעשות זאת אתה צריך להתחיל מאיזור

משענת היד(!).

כעבור זמן רב, כשהגעתי לרדיו דיסק, גיליתי כי אין לו חיבורי RCA(!!!)

אך אל דאגה, המגבר מצוייד ב high level inputs אשר מאפשרים חיבור ללא rca, אלא

ישירות מיציאות הרמקולים של הרדיו דיסק.

(בוס - קיבלתם כבר נקודה טובה על כך)

הייתי צריך לתכנן היכן למקם את המגבר, ומכיוון שאבא שלי לא אוהב חיווט מיותר שרץ

ברכב, המלצתי לו על מיקום בתא הכפפות לאור העובדה שהמגבר קטן יחסית, וכי הוכחנו

זאת טוב על המגבר שלי גם.

היתה הסכמה וניגשתי לעבודה.

בסך הכל פירוק והרכבה הסתכמו בפירוק של משענת היד וכיסוי ה HAND BRAKE, פירוק

הפאנלים הקדמיים של הנהג, הנוסע, והאמצעי, פירוק של תא הכפפות.

חוט אחד של מתח הועבר אל המצבר ולתא הכפפות, וכל שאר החוטים (והיו הרבה!) בין

תא הכפפות לרדיו דיסק ובחזרה.

3 נקודות הארקה שונות יש למגבר, 1 למינוס, ושניים נוספים ל high level input.

כסף לחוטים ובית פיוז - 60 ש"ח אצל auto's... :) (תודה)

התוצאה?

מגבר בתוך תא הכפפות, מחובר ל 4 רמקולים ומפעיל אותם בעוצמה טובה מאוד.

לאלו שאוהבים ווליום מטורף לחלוטין מהרמקולים (זה לא מגבר עבורכם) אבל לאלו

בהחלט מחפשים הגברה טובה ל 4 רמקולים, ולדעת שאם תרצו להגביר עוד, אז המגבר נותן

ללא בעיה (אני לא יכולתי לשים פול ווליום, אפילו לא להתקרב לזה...) ובתקציב טוב

אז בהחלט חפשו אותו בסביבה.

פירוט על ההתקנה של הקומפוננט אני אשים היום בהודעה זו גם כן.

 

אדי, לא שכחתי אותך בכלל!

רבותי, כפי שאתם רואים בתמונה - אדי הגיע אל מקום עבודתו של אבי ועזר לי בהתקנה,

הייתי בלחץ מטורף של זמן גם.

אדי, תודה רבה ! ;)

 

 

גל

IMG_0019v2.jpg

IMG_0020v2.jpg

IMG_0021v2.jpg

IMG_0023v2.jpg

IMG_0029v2.jpg

IMG_0030v2.jpg

פורסם

באמת הסדרה הזאת של בוס נותנת תמורה טובה לכסף. העוצמות בגישור קצת חלשות אבל לרמקולים זה מצויין. קרוס שמגיב לפחות לעומת הרבה מגברים במחיר הזה.

רק רציתי לדעת איך המגבר מחוזק בתא הכפפות

פורסם

חיבור הקומפוננטים:

את הקומפוננט של מאגנט רכשנו באינטרנט בסכום של 300 ש"ח (אדי, אין לך מזל... :) )

ומגיעים עם אחריות לשנה ע"י היבואן.

 

גם הקומפוננט החליט לעשות לי צרות (או יותר נכון התושבת של הרמקול בהונדה)

הרמקולים הקדמיים של ההונדה הפ בגודל של כ- 6.25 אינץ', לא 6.5 אינץ', והם מגיעים

עם תושבת מפלסטיק. (רמקולים של פיוניר אם מעניין מישהו)

 

לאחר הפירוק הראשוני, הגעתי למסקנה שיהיה עלי להכין לאבי תושבות חדשות מעץ,

ומכיוון שהייתי מוגבל בזמן, סיכמנו כי עד אשר אני אכין את הטבעות, אנו נשתמש בתושבת

המקורית מפלסטיק.

ניגשתי לעבודה וחתכתי את החלק האחורי של התושבות (שהמגנט יוכל לעבור) וגם חתכתי

אותם בצורה כזו באמצע, שאוכל להרחיב את הקוטר שלהם ע"י דחיפה החוצה.

רק כך הצלחתי לשים את המידים, והתוצאה היתה לא רעה (זמני כמובן)

 

את הטוויטרים הרכבתי על מסגרת השמשה הקדמית, כשהטוויטר לידך מכוון לנוסע,

ושל הנוסע מכוון אליך (שלא יצרום ישירות לתוך האוזן)

 

אגב, כל החוטים שנראים בתמונות כבר לא קיימים (נראים) היום... הם הוסתרו.

(אפילו החוטים של הדיבורית שצצו להם תמיד...)

 

התוצאה?

קומפוננט שנשמע לא רע בכלל בהתחשב בתנאים שבהם הוא נמצא. (ללא איטום, או התאמה)

כן, הם לא hybrid בתוך דלת אטומה, אולם בשביל המחיר המצחיק, ומערכת דלת תקציב

הם מענה טוב.

בסך הכל, מחיר לא רע, סאונד נורמלי המתעלה על רמקול רגיל בסיסי, ובשביל אבא שלי...

זה עולם ומלואו... :)

(תתחדש אבא)

 

גל

IMG_0025v2.jpg

IMG_0027v2.jpg

IMG_0028v2.jpg

IMG_0041v2.jpg

IMG_0042v2.jpg

פורסם

באמת מחיר זול בשביל הקומפוננט חבל שבמקום המקורי של רמקולים קדמיים אין לי מקום ל6.5.

במחיר כזה מצחיק זה שווה קומפוננט ברמה טובה.

יפנים משוגעים צריך לפרק חצי אוטו בשביל להעביר חוטים!!!

פורסם
שיתחדש.

 

אני חייב להגיב לגבי מיקום הטוויטר, המיקום רע, ממש צמוד לאוזן. עדיף להוריד אותו לגובה הדש.

מכיוון שזה על מסגרת השמשה הקדמית (לא חלון) הטוויטר לא יושב על האוזן שלך, אלא מולך,

והוא מכוון לנוסע (וההיפך)

כרגע, זה המיקום האידאלי שחשבנו עליו במגבלת הזמן שלנו.

אני מאמין שיהיה שיפור גם בזה ברגע שנעשה שיפורים לרמקולים. :)

 

גל

פורסם

אחרי שעות רבות של עבודה החלטנו ליפתוח חנות התקנות "אדי וגל התקנות":-D

 

האמת יש לי מזל כי הטוויטרים שלי נישרפו ואם הייתי קונה מרשת אז לא היה לאן ללכת בחיפה:?

 

 

לסיכום ההתקנה הייתה קשה(רכב יפני) אבל הצלחנו ואני שמח מאוד!

פורסם

כל הכבוד גל!!!!

 

באמת, עבודה ממש יפה....וכל הכבוד שאתה עוזר לאבא...!

נראה כמו מגבר ששווה את הכסף...

יש גם קרוס לקומפוננטים לא?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם
כל הכבוד גל!!!!

 

באמת, עבודה ממש יפה....וכל הכבוד שאתה עוזר לאבא...!

נראה כמו מגבר ששווה את הכסף...

יש גם קרוס לקומפוננטים לא?

תודה על הפרגון!

כן, ישנו קרוס לקומפוננט והחבאתי אותם מאחורי הרדיו דיסק. (יש שם הרבה, הרבה מקום) :)

פורסם

גל....באמת כל הכבוד על העבודה היפה.

 

הרעיון של תא הכפפות מתחיל להתפתח לאט לאט, בסוף לכל החבר'ה בפורום תהיה התקנה כזו.

 

אגב, כמה לקחת עבור ההתקנה?:wink:

 

ג'ניה

:king:

פורסם

אבל לפי דעתי תא הכפפות הוא מקום נורא יקר ושימושי...

 

אני מאמין שעוד הרבה חושבים כמוני

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...