Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

דפדפתי להנאתי ביוטיוב כשלפתע ראיתי שהבחור מנקה את האפליקטור ,עם מנקה לניקוי פילטר אוויר פתוח של

K&N air cleaner

אז רציתי לשתף.

יצא מדהים ,

הינה הסרטון.

 

http://www.youtube.com/watch?v=jH-PtgL6CuI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם
מדהים, הכל ירד.

זה רק אני או שיש לו כיור מפוצל ? :lol:

 

גם לי יש בבית, צד אחד לכלים חלביים אחד לבשרים. אולי גם אצלו, אולי זה משרת מטרה אחרת

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני יודע מה המטרה של כיור מפוצל :|

גם אצלנו בבית זה כך,

סתם הצחיק אותי לראות את זה גם אצלו בסרטון.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
וואו, האפליקטור יצא כמו חדש !!

מה זה הK&N Air Cleaner ?

 

זה חומר לניקוי פילטר אוויר פתוח,

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

תרסיס ניקוי סופר אגרסיבי שמיועד לנקות את הפילטרים של k&n , מכל מה שהם עברו ב15k האחרונים. (לערך)

בנוסף יש בתוכו ממיס שומנים שמסיר כל זכר מהשימון האחרון של הפילטר

בתור אחד שמשתמש במוצר הזה (על הפילטר אוויר כמובן לא על אפליקטורים), אני ממליץ בחום לחשוב פעמיים לפני שמייעדים אותו למשהו אחר.

"יאללה בירי".

פורסם

אבל הוא לא משאיר אותו , להרבה זמן על האפליקטור , ווקס זה גם שומן .

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

ועדיין לטעמי זה יכולת ניקוי שהיא הרבה מעבר למה שצריך.

overkill רציני

apc מדולל וכמה לחיצות במים חמים יעשו את העבודה

"יאללה בירי".

פורסם

חבר שלח לי סרטון במייל ,לניקוי כול הציוד, מישהו שמע על החומר הזה או התנסה בזה.

http://www.youtube.com/watch?v=UWOcs488kh8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם
החומר ניקוי למיקרופייברים = חומץ סינטטי.

מאלה שאתה יכול למצוא בכל סופר/מכולת בחמישה שקלים.

 

 

איףף, לא אוהב את הריח הזה , אני משתמש בנוזל לניקוי עדין לשטיפה ביד .

 

תודה בכול מיקרה, איך זיהתה שזה חומץ?

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

הריח עבר דרך המסך :)

 

בגדול לגבי האפליקטורים, כשאני משתמש בצהובים הסיניים (ל opstiseal, meg's endurance , ומריחה של חומרים לפלסטיקה) מבחינתי הם חד פעמיים, אני לא טורח לנקות אותם, משתמש וזורק.

קניתי כמות לא קטנה שלהם, שלוש אריזות של 12 מאיביי. זול, ויספיק לי לשנים

את האפליקטורים היותר רציניים שברשותי , למשל פדים ידניים לפוליש של לייק קאנטרי, אותם אני מנקה כמו שציינתי עם APC ומים חמים.

לגבי כיבוס של המגבות בחומץ סינטטי, הריח לא נדבק, הוא נעלם תוך כדי הכביסה.

"יאללה בירי".

פורסם

מה זה חומץ סינטטי ואיפה אפשר להשיג אותו? כמה שמים במכונת כביסה ובאיזו טמפרטורה?

 

אני כיבסתי את כל המיקרופייברים שלי במכונת כביסה ב30 מעלות, 800 סל"ג לחצי שעה, שמתי קצת נוזל כביסה ג'ל ושלום על ישראל, הכל יצא נקי ויפה, הבעיה שהייתה לי מיקרופייבר אחת סינית כחולה שהוציאה צבע והעבירה אותו לWater Magnet שלי,

אבל הצבע לא פוגם בשום דבר חוץ מויזואלית נכון?

×
×
  • תוכן חדש...