Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה, קניתי הונדה סייויק והיום היא נועלת צמיגים של FALKEN, הם כבר דיי שחוקים וחשבתי כבר לעבור לצמיגים חדשים.

המידה היא 15/50/195

והתקציב הוא עד 1400 לכל הארבעה.

אשמח לשמוע על הצעות!

Honda Civic 93' Manual Transmission

פורסם

ב 1550 ש"ח הציעו לי רביעייה של קונטיננטל CONTACT 2.

אם לא תמצא במחיר שמתאים לך, תשקול את YOKOHOMA C.drive2.

אישית הייתי הולך על כל צמיג איכותי שהייצור שלו לא בסין.

פורסם
ב 1550 ש"ח הציעו לי רביעייה של קונטיננטל CONTACT 2.

אם לא תמצא במחיר שמתאים לך, תשקול את YOKOHOMA C.drive2.

אישית הייתי הולך על כל צמיג איכותי שהייצור שלו לא בסין.

 

שני הצמיגים הללו טובים מאד.

קובי

:-)

פורסם

בדקתי, נראים על פניהם טובים.

גם שמעתי על TOYO R1R ועל T1T, אני מחפש משהו קצת ספורטיבי. היוקהומה, איך הם?

Honda Civic 93' Manual Transmission

פורסם

טויו R1R צמיג שיחזיק לך כ 10K ק"מ - ממש לרכב ספורטיבי ומסלול לא ליום יום

יוקוהומה S.Drive מעולה אך יקר

T1R ומחליפו T1Sport טובים מאד

 

אתה בשקט יכול להשאר עם הצמיגים שהוצעו לך קודם שיש להם אחיזה טובה מאד וגם שקטים.

קובי

:-)

פורסם
טויו R1R צמיג שיחזיק לך כ 10K ק"מ - ממש לרכב ספורטיבי ומסלול לא ליום יום

יוקוהומה S.Drive מעולה אך יקר

T1R ומחליפו T1Sport טובים מאד

 

אתה בשקט יכול להשאר עם הצמיגים שהוצעו לך קודם שיש להם אחיזה טובה מאד וגם שקטים.

 

כן, אבל אני הולך לנסוע 5 אלף קילומטר בשנה (צבא), אז לא אכפת לי להרכיב משהו שהוא קצת יקר, אבל שאני אוכן להתגרזן עליו כשאני אצא איתו.

Honda Civic 93' Manual Transmission

פורסם

תלך על נוחות ולא על אחיזה אם רוב הזמן אתה נוסע רגוע.

הטויו לא רעים והרבה ממליצים עליהם(אני עם קונטיננטל ומרוצה).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
כן, אבל אני הולך לנסוע 5 אלף קילומטר בשנה (צבא), אז לא אכפת לי להרכיב משהו שהוא קצת יקר, אבל שאני אוכן להתגרזן עליו כשאני אצא איתו.

היוקוהומה C.Drive והקונטיננטל שניהם טובים מאד.

תקבל אחיזה טובה מאד נוחות ואורך חיים.

שניהם מעל מגבלות הרכב שלך ממילא.

אם אתה רוצה יותר ספורטיבי - לך על הטויו T1Sport או יוקוהומה S.Drive - הם יותר יקרים אבל ספורטיבים עם אורך חיים גם.

ה R1R ממש לא יתאים לך וחבל שתיקנה צמיג לשנה.

קובי

:-)

פורסם

הR1R לא יגמרו אחרי שנה...

לא חסר אנשים שעברו איתם גם 20K ק"מ ומעלה.

 

בסך הכל הרכב קל ובעל הרכב לא מתגרזן כל יום.

זה שהם ספורטיביים עם אורך חיים קצר לא אומר שהם לא נוחים.

מנסיון, הם רק רועשים יותר מצמיג סטנדרטי.

Honda civic EJ6

פורסם
הR1R לא יגמרו אחרי שנה...

לא חסר אנשים שעברו איתם גם 20K ק"מ ומעלה. - הכל תלוי בסגנון הנהיגה שלך :)

 

בסך הכל הרכב קל ובעל הרכב לא מתגרזן כל יום.

זה שהם ספורטיביים עם אורך חיים קצר לא אומר שהם לא נוחים.

מנסיון, הם רק רועשים יותר מצמיג סטנדרטי.

נכון הם רועשים יותר.

קובי

:-)

פורסם

kobi_g - אתה מדבר מניסיון?

לי יש את הR1R על רכב לא חלש והוא מלא בשר למרות שעברו כבר שנה וחצי. נכון, אני לא נוסע איתו 500 ק"מ ביום, אבל בייחוד שפותח השרשור רשם במפורש שהוא מתכוון לנסוע מעט מאוד עם הרכב, הצמיג יחזיק לו גם יותר משלוש שנים.

 

מדובר בצמיג איכותי מהרמות הגבוהות ביותר, דביק מאוד ומשפר את האחיזה גם ביציאה מהמקום וגם בסיבובים. עלה לי בזמנו 550 ש"ח לצמיג. שווה כל שקל.

 

מחפש אחיזה טובה? אל תחשוב פעמיים ותרוץ לקנות אותו, לפני שייגמר :lol:

×
×
  • תוכן חדש...