Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי ג'טה 2007 מנוע 2000 ורציתי לדעת כמה יעלה לי החלקים הבאים ואיזה מקום אמין לטפל בו.

צלחות ברקס + רפידות [ סט קומפלט כל הרכב ] רצוי חברה מוכרת .

טיפול שוטף : שמן , פילטר שמן , פילטר אויר , פלאגים , פילטר דלק .[ בקיצור כל מה שצריך לטיפול ] .

 

אני מאיזור הצפון

תודה

פורסם
ברשותי ג'טה 2007 מנוע 2000 ורציתי לדעת כמה יעלה לי החלקים הבאים ואיזה מקום אמין לטפל בו.

צלחות ברקס + רפידות [ סט קומפלט כל הרכב ] רצוי חברה מוכרת .

טיפול שוטף : שמן , פילטר שמן , פילטר אויר , פלאגים , פילטר דלק .[ בקיצור כל מה שצריך לטיפול ] .

 

אני מאיזור הצפון

תודה

 

אם אתה מאזור חיפה אני יכול להמליץ לך על רכב עוז.

http://supercar.co.il/DetailsCard.aspx?id=729

  • ספונסר פורום
פורסם

אם כרמיאל זה באזור שלך אז גש אל מוסך פרנסואה. זה מוסך ותיק שמטפל בכל סוגי הרכבים, מחיריו טובים והוא נותן שירות טוב. בדוק מולם עלויות של טיפול עם או ללא חלפים.

  • ספונסר פורום
פורסם

יש לא מעט חנויות חלפים שמוכרות צלחות בלם של חברות מוכרות ועדיף לרכוש בארץ ולא להזמין מ-ebay. קח בחשבון שהזמנה של חלקים בטיחותיים לרכב מחו"ל כרוכה בקבלת אישורים ממשרד התחבורה, במידה והחלק נעצר במכס.

 

אינני מכיר חנות כזאת בחיפה, אבל אם אתה מגיע לאזור המרכז אתה יכול לנסות אצל שקד חלפים בפתח-תקווה. יש לו גם צלחות סיניות זולות וגם צלחות איכותיות יותר.

×
×
  • תוכן חדש...