Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*קניתי את הרכב לפני שבוע ואני יודע בוודאות שהחליפו שמן גיר + פילטר שמו שמן של חברת דלק דקסטרון 3 הבעיות שאני חווה זה נקישות בהעברה משני לשלישי

*שהרכב קר הגיר מעביר חלק. בטמפרטורת עבודה מתחילות הנקישות!

*מה מומלץ לעשות?

*להחיליף את כל השמן או רק החלפה חלקית?

*האם זה יפטור את הבעיה או שזה בעיה מכנית בגיר?(כי עובדה שהשתמשו פעם רק בשמן הזה)

*הרכב עשה 200 אלף ק''מ מנוע 1840

*מבקש המלצה לשמן גיר בתקן M5 עם קישור ומחיר

*כמה כסף יקחו לי במוסך מורשה מאזדה על החלפה של כל השמן+פילטר והכל?

*או שעדיף לקנות שמן הבנתי שנכנס 7 ליטר +פילטר ולפנות למוסך כללי שיבצע את העבודה?

 

תודה מראש.

פורסם

אם הגיר היה תקול לפני כן גם החלפת השמן לא תעזור יותר מידי והגיר נידון לשיפוץ.

אפשר לקחת סיכון,בעניין החלפת השמן אבל,במוסך מורשה לא בטוח,שיחליפו את כל השמן.

אתה צריך לחפש מוסך או מכון גירים, שיש ברשותם ציוד לריקון כל השמן מצד אחד והכנסת שמן חדש וטרי מצד שני (לחבר הפורום יוסי זיסו במוסכו ביפו יש את הציוד הנ"ל ,הוא מתמחה במאזדה ויוכל לומר לך או לפחות להעריך האם יש בכלל טעם בהחלפת השמן).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אם הגיר היה תקול לפני כן גם החלפת השמן לא תעזור יותר מידי והגיר נידון לשיפוץ.

אפשר לקחת סיכון,בעניין החלפת השמן אבל,במוסך מורשה לא בטוח,שיחליפו את כל השמן.

אתה צריך לחפש מוסך או מכון גירים, שיש ברשותם ציוד לריקון כל השמן מצד אחד והכנסת שמן חדש וטרי מצד שני (לחבר הפורום יוסי זיסו במוסכו ביפו יש את הציוד הנ"ל ,הוא מתמחה במאזדה ויוכל לומר לך או לפחות להעריך האם יש בכלל טעם בהחלפת השמן).

הבעיה אני לא יודע מה היה לפני

במוסך מורשה אין להם את הכלים להחילף את כל השמן?

או שאני יקנה 4 ליטר במאזדה ואני יפנה למוסך רגיל שיבצע את העבודה זה לא מסובך או משהו נכון?

תודה.

פורסם

עכשיו התקשרתי לאחים תורג'י בחדרה מוסך מורשה מאזדה הם אומרים שאין להם שמן גיר בתקן M5 הם עובדים רק עם דקסטרון3

40 שקל לליטר

מה דעתכם?

×
×
  • תוכן חדש...