Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני


שימו לב! השרשור הזה בן 3545 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 517
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מצאתי את האפליקציה (פשוט בהתחלה לא חשבתי שזה האפליקציה זה נראה מצועצע באייקון) אבל היא לא ממש עוזרת לי אבל תודה בכל זאת :)

לגבי הספיקר הוא לא מספיק והרצון שלי הוא ליצור מינימום התעסקות בנהיגה (ולעשות פאוז ואז לענות זה פעולה אחת יותר ממה שאני רוצה להשקיע במענה לשיחה)

ככה שהכל יהיה אוטומטי...מבחינתי הכל פועל חלק (תודות לטאסקר ולאייפון פרוץ עם אקטיבייטור) הדבר היחיד שנשאר לי זה לסגור את הפינה הזאת

של החייגן שלפי דעתי אמורה להיות אפשרית...

ראיתי רכבים שבהם מותקנת מערכת מולטימדיה (מבוססת אנדרואיד 2.1 וכו') שאפשר להתממשק אליה בבלותות'

העיניין הוא לגרום בצורה מסויימת לאייפון לחשוב על הנקסוס בתור מערכת שמע

האם מישהו מכיר רום שמבצע פעולה כזאת?

המון תודה על התשובות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הפתרונות שאני מכיר היום יצריכו ממך לבצע אינטגרציה כזו או אחרת בין הטאבלט שלך לבין מוצר מעולם הרכב.

 

למשל - נקסוס 7 ביחד עם יחידת ראש של סוני - הנקסוס מתממשק לסוני דרך אפליקציית BT שלהם והסוני מתחבר למערכות הרכב כולל הדיבורית המובנית שלו.

 

הדוגמא שלי - נקסוס 7 שמוציא אופטי לביט1 - הביט1 יכול לקבל פיקוד של דיבורית ולעשות לעצמו MUTE בזמן שיש שיחה - ככה זה היה אצלי קודם לכן.

 

אני יכול גם היום בכל רגע נתון לקחת דיבורית פשוטה כמו TK30 של מוטורולה ולהחזיר את המצב לקדמותו או להטמיע מחדש את הBURRY שלי - אבל לי זה לא מציק.

 

אצלי הנקסוס מקבל פוקוס עיקרי כHU ולכן גם החיבור יתבצע דרך פרוססור, אם אצלך הנקסוס הוא מוצר AUX שמחובר לHU - תפעיל את הכל דרך הHU.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בימים הקרובים אני מתכוון להעלות סקירה של שורת פתרונות נוספים לנושא התקנה קבועה של הטבלט ברכב - חלק גדול מכך הודות לרב אליקו דה שליטא!

 

שווה סיקור אבל יקח לי קצת זמן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן בנושא שלוש אפליקציות מומלצות בחום!

 

TUNE IN RADIO - פשוט אפליקצית רדיו מדהימה.

 

זו אפליקציית הרדיו היחידה שמנגנת את כל התדרים הישראליים ללא יוצא מן הכלל - בניגוד לכל אפליקציה ישראלית אחרת שתמיד איזו תחנה או שתיים לא עובדות בה וגם המסך לא מסוגל בכלל להציג אפקית - זו אפליקציה שעובדת פשוט מושלם!

 

והאיכות - ללא רבב.

 

JANGO - סוג של "פנדורה" - עובד בצורה פשוטה ויפה - האיכות, לא משהו ברוב המקרים אבל עדיין החשיפה למוזיקה מאוד טובה.

 

והאפליקציה החביבה עליי - 8Tracks

 

חוץ מוואו אין לי מה לאמר במחשבה הראשונה שלי.

 

מאגר דיגיטלי של מוזיקה באיכות מקור - בוחרים לפי סגנונות מוזיקה, ניתן לערוך חיפוש - התכנה מנגנת מיקסים מדורגים ע"י הציבור וניתן לסמן פיבוריטים ואף לראות מהיכן ניתן לרכוש את המוזיקה עצמה במידה ורוצים - מדהים!

 

 

העדכון הבא יהיה לגבי התקנות קבועות ברכב אבל אני עדיין חוקר בנושא (חוקר זה אומר בונה כבלים :-D רוכש רכיבים, טרנזיסטורים, נגדים - פלסטרים נגד כוויות :-D וכו' וכו')

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב - קצת בנוגע לחיבור קבוע ברכב

 

יש עם זה כמה בעיות:

 

1. טעינה וסוללה - כפי שראיתם הבעיה היא באור יום מלא כאשר המסך מעלה את הבהירות שלו ועובדת אפליקציה עם רקע בהיר - הנקסוס עלול גם לפרוק במקום לטעון.

2. בטיחות - סוללה בקיבולת של 4500 מיליאמפר שעה היא פצצה לכל דבר ודבר.

3. בעיות של CRASH (בלינוקס-אנדרואיד זה נקרא kernel panic ) או בעיות של FREEZE או HANG בהם המכשירים מתרסקים או קופאים.

4. בעיות של זיהוי התקנים חיצוניים (זיהוי התקני USB) בכל פעם שהמתח מתנתק וחוזר ולעיתים גם אחרי שהמכשיר מתעורר מתרדמת.

 

לגבי 1 - הפתרון הוא מטען חזק שמוציא למעלה מ5 אמפר ובמקרה שלי גם מטען שמסוגל להוציא קצת מעל 5V במתח המוצא ובנוסף לכך ניתן לתכנת אותו כך שישאר דולק לאחר כיבוי הסוויץ' של הרכב כX דקות נוספות לתת אקטסרה טעינה לטאבלט ורק לאחר מכן להורידו לתרדמת.

 

2. בטיחות - בעקרון יש מעגלי בקרה לסוללה ולמערך הטעינה של רוב המכשירים הניידים היום יחד עם זאת חבר פורום בשם VRSTUDIO הראה עוד אפשרות והיא עבודה עם שני ספקי כוח כאשר אחד מהם מחליף את הסוללה ובעזרת TASKER לבצע את ההתניות המתאימות.

 

3. בנוגע להתרסקויות (ריסטרט) זה פחות בעייתי כי במידה וזה קורה המכשיר עולה מחדש לבדו - אבל לעיתים גם טאבלטים נותים לקפוא - זה קרה לי כבר מספר פעמים - חובה, חובה, חובה - גישה כלשהיא לכפתורי התפעול של הנקסוס בין אם זה גישה ישירה או משיכה של הכפתורים לכפתורים חיצוניים או פתרון כמו הCAPSENCE שראינו כאן אצל חבר פורום שבנה משהו מדהים במיצובשי לנסר.

 

4. לבעיות של זיהוי התקנים ישנן שתי גישות -

 

הראשונה היא עבודה עם שני ספקי כוח - ספק כוח אחד לכבל YOTG להטעין ישירות את הנקסוס וספק כוח שני להפעיל את הUSB HUB - במידה והיתה בעיית זיהוי מנתקים מתח ומחזירים מהספק השני למרות שכמעט תמיד אין באמת צורך בכך - עדיין, הבוקר זה אכן קרה לי - התקנתי מפסק במיוחד בכדי לשלוט בHUB.

 

אבל ישנו עוד פתרון אפשרי אשר נחשף כלפיי דרך הרב אליקו דה שליטא!

 

הביטו בתמונה הבאה:

 

npn_zpsa4c59add.jpg

 

מה שאתם רואים שם זה יצירת PATCH CABLE המורכב מכבל Y-OTG, נגד כלשהוא שיכול לעמוד בהספק של עד 10 וואט (רצוי) (קניתי גם 1 קילואוהם וגם 10 קילואוהם) וטרנזיסטור מסוג NPN 2N3904 שבעצם עושה סוג של מיתוג ON\OFF בכל פעם שהוא מזהה מחדש חיבור מתח על הרגליים שלו וע"י כך מכריח את הטאבלט לזהות מחדש את הUSB HUB

 

אני הולך בימים הקרובים לנסות לבנות את הפתרון הזה ולבחון אותו

 

בעקרון לפי התמונה לטרנזיסטור יש שלוש רגליים - הרגל השמאלית שנקראת COLLECTOR הולכת לGND בכבל OTG

הBASE הולך לכבל ID

והEMITTER ביחד עם נגד בדרך מתחבר ל5V+

 

קצת מידע על הטרנזיסטור מוויקיפדיה (לא אומר לי כלום שלא תחשבו אחרת)

 

סוג המארז - http://en.wikipedia.org/wiki/TO-92

הטרנזיסטור עצמו

 

http://en.wikipedia.org/wiki/2N3904

 

יקח לי קצת זמן אבל - מעניין!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעלה לכאן קישור לפוסט אחר שלי הנוגע באנדרואיד כנגן היי אנד!

 

היות וזה תת נושא לפרוייקט הנקסוס לא אוסיף על כך כאן מעבר לקישור:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?524740-%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%90%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%99%D7%93-%D7%95%D7%9CHU-%D7%94%D7%99%D7%99-%D7%90%D7%A0%D7%93

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתם אומרים? יעבוד?

 

בעקרון מה שאמור לקרות זה שהטרנזיסטור NPN אמור לבצע מיתוג ON\OFF רגעי ברגע שהוא מזהה מתח מחדש ואז הוא בעצם יוצר פעולה שמדמה ניתוק וחיבור של כל הUSB והתקני הUSB אמורים להיות מזוהים מחדש ע"י הנקסוס לאחר שהוא מתעורר מתרדמת בגלל הסוייץ' ברכב.

 

במצב כזה בהתקנה קבועה ברכב לא אמור להווצר מצב בו צריך לנתק ולחבר את הכבל בכדי לזהות את הUSB HUB מחדש אם לא היה זיהוי מוצלח.

photo 1.jpg

photo 2.jpg

photo 3.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוססים ציפורנים...

 

הטאבלט לא אמור לזהות מחדש את כל החיבורים ברגע שהוא מתעורר עם הפעלת סוויץ'?

עריכה אחרונה על ידי Romek

מתחדשת*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיברתי את הכבל למטען קיר ולא היה פיצוץ :-D

 

עכשיו רק נשאר להביא את הנקסוס ולנסות אם בכלל הוא נטען, מתעורר עוד לפני שבכלל ניסיתי לחבר אותו לHUB :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

USB HUB של DLINK שתומך בשרשור של עד 128 האבים נוספים ומסוגל גם לשמש כמטען מהיר של שני שקעי 1.2 אמפר.

 

טוב, גם הטאבלט נדלק רק שאין לי כאן כרגע USB HUB לעשות עליו בדיקות - יחכה קצת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר קישור / דגם ?

ממתין לרכב החדש שיגיע אחרי החג ועד אז לבצע את כל ההכנות להתקנת הנקסוס ברכב.

האמת שמחפש גם אפשרות להוסיף חייגן ושימוש מקביל בסלולר כמכשיר אינטגרטיבי ....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם אם אני זוכר נכון הוא DAB7 או DUB7 של DLINK

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3545 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...