Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה נכתב ברצינות?

 

כן ברצינות, אבל לא בכעס.

 

כמו שאמרתי, מכבד את האיש מכבד את פועלו, להתפרנס מהעניין זה 100% לגיטימי בעיניי, רק שידייק.:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרכב אכן הרכב מדרום ת"א ,מצבו ממש לא כזה גרוע חזרתי עכשיו מבדקת המנוע להסיר כל צל ספק לגבי שיפוץ המנוע

המנוע לאחר אוברול ! ונמצא במצב מצויין!

צבע כתום מיטלי כמו של יונדאי יתאים רכב?

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
הרכב אכן הרכב מדרום ת"א ,מצבו ממש לא כזה גרוע חזרתי עכשיו מבדקת המנוע להסיר כל צל ספק לגבי שיפוץ המנוע

המנוע לאחר אוברול ! ונמצא במצב מצויין!

צבע כתום מיטלי כמו של יונדאי יתאים רכב?

 

רכב יפה, נראה כמו בסיס מעולה לשיפוץ

 

כתום נשמע מתאים לרכב ולתקופה. זכור לי גם צבע ירוק זית, אדום וכחול כהה - בכל אופן, הכתום נראה הולם יותר.

נ.ב.: המראות זכורות לי על הכנפיים (ולא על הדלת), הטמבונים לא אמורים להיות בניקל?

 

בהצלחה :)

פורסם

המראות אכן לא מקוריות וצריכות לעבור קדימה לכנפיים, מרכזי הגלגלים הם מקוריים של סובארו, רק של דגם משנות ה90, בכל מקרה רכב יפיפה עם פוטנציאל אדיר.

 

בנוגע לצבע, היה מין חום כהה מטלי בדגמים האלה, אישית, מאוד אהבתי את הצבע הזה.

 

כתום של ולוסטר יכול להיות יפה מאוד.

 

אהבתי גם את הכחול הזה, אבל רק בגלל שהרכב יד ראשונה, הייתי נשאר עם צבע מקורי.

 

subaru-leone-1600-05.jpg

כשהוא יראה ככה, הוא יסובב ראשים ברחוב!

 

tumblr_lqgybvb6mS1qmzdumo1_500.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הרכב אכן הרכב מדרום ת"א ,מצבו ממש לא כזה גרוע חזרתי עכשיו מבדקת המנוע להסיר כל צל ספק לגבי שיפוץ המנוע

המנוע לאחר אוברול ! ונמצא במצב מצויין!

צבע כתום מיטלי כמו של יונדאי יתאים רכב?

 

אני הייתי משאיר אותה בצבע המקורי!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

מעניין איך נוסעת כזו 4WD.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ראשית, תתחדש. מכונית מעניינת ומאתגרת לשיפוץ - ולו בגלל ששווקה בכל כך מעט מדינות מחוץ ליפן.

 

בארה"ב, שוק היצוא העיקרי של סובארו, לא שווקה כלל ה-GSR. למה שנמכר שם קראו GL קופה ובשנת 73' היא עדיין השתמשה במנוע ה-1300G של ה-FF1, עם 80 כ"ס (מנוע 1400 מוחלש ומותאם לתקנם פדרליים שווק החל מדגמי 74').

 

מערב אירופה - השוק הראשון בו שווקה סובארו היה השוק ההולנדי - וזה קרה רק ב-1974. ברוב המדינות באיזור שיווקה של סובארו החל בשנים 1978-9. על מזרח אירופה, הקומוניסטית דאז, אין בכלל מה לדבר.

 

באגן הים התיכון שווקה סובארו בשלוש מדינות קטנות החל מ-1969; ישראל, קפריסין ומלטה :lol:

 

שיהיה בהצלחה.

 

ולעניין הצבע, גם אני בעד מקוריות, מה גם שאדום הולם אותה מאד.

 

ומשהו אישי על לאונה קופה 73' אדומה; אי שם באמצע שנות השבעים בחיפה - ואני תלמיד בבית ספר יסודי, היה לי מורה להתעמלות עם אחת כזו, GL. האיש היה פלייבוי תקופתי, רודף שמלות, קולני ובטלן חסר תקנה, שקצת הזכיר את גוטה של 'מציצים'. כפכפים, שיער ארוך, חולצה פתוחה עד הפופיק ומכנסיים קצרצרות שהביצים הציצו מהם. בתחילת כל שיעור היה בוחר פרייאר תורן שילך לקיוסק להביא לו עיתון ספורט, היה מתיישב לקרוא את העיתון וזורק לנו כדור, שנשחק כדורגל ונעזוב אותו לנפשו.

 

האיש והלאונה היו דמויות מוכרות בחיפה. החלון היה תמיד פתוח, המרפק בחוץ. פעם אפילו נסעתי איתו טרמפ קצר, מאחור, ממנו בעיקר זכור לי הפלסטיק דמוי העץ על הדשבורד.

 

20 שנה מאוחר יותר, נתקלתי באיש, שעדיין נראה כמו שזכרתי אותו, רק שהשיער האפיר והעור היה כהה וסדוק משנים של רביצה על חוף הים. כנראה שלאיש היו קשרים, כי כששאלתי אותו למעשיו, התברר שהאיש הפך להיות פקיד השמה בלשכת התעסוקה :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ערן צהוב ,רק צהוב.

שיפוץ ברמה תעשה ,צבע צהוב ותבוא לכפר יונה נדבר, מקסימום נחליף משהו במשהו .

 

 

 

פורסם
מעניין איך נוסעת כזו 4WD.

סוברו החלה לייצר מכוניות כפולות הנעה כבר ב 72', אך ההנעה הכפולה יועדה לשיפור העבירות ולא נועדה כלל לשימוש בכביש.

המכונית הראשונה של סובארו שצויידה בהנעה כפולה קבועה היתה הלגאסי RS, בשנת 90'.

וזו גם היתה הסובארו הראשונה שהציעה התנהגות כביש טובה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
סוברו החלה לייצר מכוניות כפולות הנעה כבר ב 72', אך ההנעה הכפולה יועדה לשיפור העבירות ולא נועדה כלל לשימוש בכביש.

המכונית הראשונה של סובארו שצויידה בהנעה כפולה קבועה היתה הלגאסי RS, בשנת 90'.

וזו גם היתה הסובארו הראשונה שהציעה התנהגות כביש טובה.

 

 

אני זוכר טוב שהייתי נער בתחילת שנות ה90 לחבר של אבא שלי היתה סוברו XT TURBO שנת 86 דגם עם שעונים דיגיטלים

והיא היתה 4WD.

---------------------------------------------------------

אלפארומאו ג'וליה 1973,וולוו 122 66,טנדר בריסקה 66,

אופנוע BMW R50

אליעד.

פורסם

חן, לדגם הנ"ל הייתה אופציית 4X4, על איזה שיפור עבירות מדובר במשפחתית 4 דלתות או בקופה ספורטיבית?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כל מערכות ה 4X4 במכוניות סובארו שיוצרו עד הצגת הלגאסי RS, שהיתה אמא הרוחנית של האימפרזה טורבו, יועדו לשיפור העבירות בלבד ולא לשיפור התנהגות הכביש.

ההנעה הכפולה הופעלה ע"י ידית ששכנה ליד ידית ההילוכים, והמכוניות עצמן היו מוגבהות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

המראות אכן לא מקוריות וצריכות לעבור קדימה לכנפיים, מרכזי הגלגלים הם מקוריים של סובארו, רק של דגם משנות ה90, בכל מקרה רכב יפיפה עם פוטנציאל אדיר.

 

בנוגע לצבע, היה מין חום כהה מטלי בדגמים האלה, אישית, מאוד אהבתי את הצבע הזה.

 

כתום של ולוסטר יכול להיות יפה מאוד.

 

אהבתי גם את הכחול הזה, אבל רק בגלל שהרכב יד ראשונה, הייתי נשאר עם צבע מקורי.

 

באגירה,מרכזי הגלגלים(הקאפות)הם אורגינאליים והיו משודכים בארץ אך ורק ל GSR(ה GL הגיעה עם טאסת מתכת על כל הג׳אנט),אני מעריך שמצאת דמיון לקאפות הפלסטיק של הליאונה משנתוני 85-86.

לגבי הצבע,חום כהה מיטלי(צבע קולה)שודך בארץ לדגמי ה GF וה GFT(הרדטופ)ואכן היה גוון מדהים לכשעצמו .דגמי הקופה הישנות הגיעו בצבעי אדום,כתום דמוי פנינה(beat orange)כמו בסימלון שלי,ירוק זית כהה,כחול טורקיז כהה מחריד למדי,לבן,צהוב לימון,וצהוב כתום.אני אישית חושב שהכתום הכי מטריף על האוטו הזה,לך עם מה שעושה לך טוב ערן...

פורסם

 

באגירה,מרכזי הגלגלים(הקאפות)הם אורגינאליים והיו משודכים בארץ אך ורק ל GSR(ה GL הגיעה עם טאסת מתכת על כל הג׳אנט),אני מעריך שמצאת דמיון לקאפות הפלסטיק של הליאונה משנתוני 85-86....

 

תודה על ההסבר, לא הכרתי את הקאפות האלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...