Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיון; מרצדס E קלאס - סקסי או טקסי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא סקסי. מכובד.

 

+1

 

42WmNajoQg2abWyovw4y_tumblr_m0l13rGeJa1qhl08xo1_400.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בחלק מדגמיה, מרצדס החלה ליפול לבור אליו נפלה קאדילק בעבר, מכוניות המועדפות על קהל מבוגר ושמרן, קהל שגם מחליף רכבים בתדירות נמוכה משמעותית מקהל צעיר. בדגמים החדשים/מחודשים, מתחילים לראות ניצנים של "הצערת" הדגמים באמצעות עיצוב יותר אתלטי ופחות כבד ומכובד. לעומת שאר הדגמים של המותג שצריכים בוטוקס, ה-S קלאס צריכה להישאר כמו שהיא.

 

סקסי או טקסי? תביא אחת, אנחנו כבר נסתדר עם מונה או בלי מונה.

פורסם

לדעתי הדגם לפני מתיחת הפנים בדגמים הבסיסיים לא נאה בכלל, פרופורציות מוזרות של חזית נמוכה ואחוריים רבועים מדי וגבוהים.

דגמי האוונגרד והדגמים עם חבילות AMG נראו יותר טוב.

 

ה-E, GLA וה-ML לדעתי הם העיצובים הכי פחות מוצלחים במבחר של מרצדס. ה-A נראית לא רע, גם ה-C לדעתי דיי מוצלחת (הקופה יפייפיה) וה-E קופה גם נראית טוב.

פורסם
נראה שיחידות התאורה שונות.

 

יחידות התאורה אכן שונות, וגם יחידות התאורה של האוונגארד עם המנועים הגדולים שונות, מאחר ותהיה שם תאורת LED מלאה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

E קלאס לא יכולה להיות סקסית. זה חוק טבע. אחלה טקסי.

אגב, כלמוביל לא מאשרת מכירה של E לאנשים מתחת לגיל 50.:lol:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

לדעתי נראית ממש טוב. עם הג'אנט המתאים, היא תראה מדהים!

אמנם אהבתי גם את העניין שהקונסולה המרכזית נמצאת בצורה אנכית לאיזור של משענת היד ותאי האחסון שם, אבל מצד שני זה יכול להתפס כמשעמם אחרי זמן מה.

פורסם

היא יפיפיה מאוד. מתיחת הפנים הזו הופכת אותה לפנינה אמיתית.

 

מרצדס זאת רכישה יוקרתית מאוד שנועדה לרוב לאורך זמן, אלה רכבים מאוד עמידים מבחינת הקילומטרז' שהם מסוגלים לעבור.

כל כך חבל שהמחיר שלהם בהתאם.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

המרצדס החדשה פשוט מהממת במיוחד אחרי מתיחת פנים זה פשוט יצירת אומנות (מתי כבר נהגי מונית יקנו אותה? הייתי שמח בעוד כמה שנים להתחדש). מבחינתי העיצוב עוצר נשימה. אני שמח שהם שמרו על הכוונת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
קלאסה. רכב עבודה אמיתי (הכוונה לא לדובלו, אלא לרכב שרד לקילומטראז' גבוה). מאד אהבתי.

 

בדיוק מה שעבר לי בראש. מרצדס יודעים את העבודה שלהם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
E קלאס לא יכולה להיות סקסית. זה חוק טבע. אחלה טקסי.

אגב, כלמוביל לא מאשרת מכירה של E לאנשים מתחת לגיל 50.:lol:

היא אפילו לא חשבה לרגע אחד להיות כזו.

סדרה E פנתה תמיד לקהל מבוגר יחסית, מה שלא מנע מכל דגמי הסדרה לכל אורך הדורות להיות מכוניות מעולות לזמנן.

מה שמשמח יותר, שמכוניות מרצדס הפכו להיות מהנות לנהיגה, מה שהיה קשה להגיד על מכוניותיה בנות ה 80' וה 90', שסבלו מהגהים מעורפלים וניהוג בינוני.

לדעתי, ה E הטובה ביותר לזמנה היתה ה W124 שהוצגה ב 84'.

בשעתו המכונית הזו נגעה בשלמות, ועיצובה נראה מודרני ונאה גם 30 שנה לאחר שהוצגה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לדעתי, ה E הטובה ביותר לזמנה היתה ה W124 שהוצגה ב 84'.

בשעתו המכונית הזו נגעה בשלמות, ועיצובה נראה מודרני ונאה גם 30 שנה לאחר שהוצגה.

מסכים, W124 הייתה רכב מאוד מרשים אז ועוד בתחילת שנות ה90 העיצוב שלה ניראה לי עוצר נשימה ולדעתי יש לה עיצוב יפה גם היום. מה שעוד יותר יפה שהרבה מאוד רכבים מדגם הזה שרדו, כולל מוניות דיזל על קילומטרז' גבוה מאוד שעדיין משמשות לנסיעה יומיומית ומשתלבות יפה מאוד בתנועה.

אני חושב שE בכל הדורות והדגמים שהיא יוצרה תמיד הייתה רכב מוביל בקטגוריה. היה להם אומנם קטע מאט מוזר עם 4 עיניים נפרדות, אבל אני שמח שהם חזרו בהם ובדגם החדש פנסי חזית אחודים - במובן מסויים חזרו למקורות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...