Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיון; מרצדס E קלאס - סקסי או טקסי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי שדואג בקניית מונית משומשת מחליף צבע.

אבל אין מה לדאוג, מי שדואג לא מבין פשוט. רכב בלי כובע מונית לא מונית. מה הוא היה בעבר הרכב כבר שכח. אם הרכב ניראה שמור, נקי ומסודר אין עם זה בעיה. מרצדס מונית קונים מנהג שהיה יד ראשונה ומצב הרכב יהיה בהתאם.

אגב זה שיש רכבים ממותג זה במונית - זה רק מוסיף נקודות. כי זה רכב שאפשר לסמוך אליו מבחינת העמידות לאורך שנים. במיוחד מי שקונה משומש.

 

וגם מוריד ניקוד כי אז יש ביקוש לחלקי חילוף ויש גניבות של הרכבים.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך אתה מצליח לזהות אם הרכב בצבע אחר? בדרך כלל לא יהיה תוויות CDI, ג'נטים יהיו רחבים יותר כמו לדגמים בכירים. מנועי דיזל של מרצדס שקטים ואם במצב טוב אתה לא שומע שזה דיזל, אלא אם כן תצא מהרכב שלך להאזין למנוע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

סקסי טקסי :)

אהבתי את הקודמת יותר אבל גם זו מהממת

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
איך אתה מצליח לזהות אם הרכב בצבע אחר? בדרך כלל לא יהיה תוויות CDI, ג'נטים יהיו רחבים יותר כמו לדגמים בכירים. מנועי דיזל של מרצדס שקטים ואם במצב טוב אתה לא שומע שזה דיזל, אלא אם כן תצא מהרכב שלך להאזין למנוע.

 

תאמין לי שיש שלא חסרות דרכים.

מנוע דיזל של מרצדס עדיין נשמע כדיזל. לרובם פנסים כהים מאוד שמעידים על השימוש הרב. הצביעה בהרבה מאוד מהמקרים לא מהאיכותיות שיש וגם הצבעים לא ממגוון הצבעים של מרצדס והכי בולט זה הטיפוס המאוד מיוחד שנוהג על רכבים כאלו.

פורסם

לדעתי, ה E הטובה ביותר לזמנה היתה ה W124 שהוצגה ב 84'.

בשעתו המכונית הזו נגעה בשלמות, ועיצובה נראה מודרני ונאה גם 30 שנה לאחר שהוצגה.

 

נאלץ להסכים עם חן.

רכב אסתטי במיוחד ועם קווים שגם היום לא היו מביישים את מרצדס אם היו מחליטים להמשיך עם אותו קו.

 

אני לא גדלתי בארץ אז בשבילי E מעולם לא הייתה מונית.

פורסם
לדעתי נראית ממש טוב. עם הג'אנט המתאים, היא תראה מדהים!

 

אני מקווה שה"ג'אנט המתאים" בשבילך זה לא הדבר הזה מאוטו דיפו שנראה כמו אבטיח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ממש לא סקסי אבל כבר לא כ"כ טקסי. אני אוהב את הקו החדש שלהם, אבל מאוד קשה לי לראות את עצמי באחד מרכבי המותג. אולי SLS :)

emotion of motion

פורסם
איך אתה מצליח לזהות אם הרכב בצבע אחר? בדרך כלל לא יהיה תוויות CDI, ג'נטים יהיו רחבים יותר כמו לדגמים בכירים. מנועי דיזל של מרצדס שקטים ואם במצב טוב אתה לא שומע שזה דיזל, אלא אם כן תצא מהרכב שלך להאזין למנוע.

 

1. לפי לוחית הרישוי

2. אפשר בקלות לזהות שהרכב עבר צביעה מחדש, ולא צריך בשביל זה שום דבר חוץ מהעין.

פורסם

אה-אה!

משהו אגב קורה בעולם המוניות,פחות ופחות מוניות מרצדס נרכשות בשנים האחרונות (לפחות פה בישראל)בתור אחד שנוסע הרבה במוניות,אני יכול להגיד שדגמי הW203 דיי נפוצים אבל הW204 כבר פחות ופחות רואים,אני מאמין שזה בגלל נושאי האמינות המעורערת של מרצדס בשנים הללו,וגם קוראניות דיזליות לא רעות אה כן שקודה אוקטביה.

מה עוד,שנסיעות מחוץ לעיר עבור נהגי מונית הפכו לנדירות יותר (בשל תחבורה ציבורית יעילה יותר)מה שהופך את המרצדס לפחות רלוונטית בעבור מי שסתם מנסה לתפוס מונית על דיזינגוף ל10 דקות נסיעה.

מוניות E בכלל נדירות בשנה אחרונה נסעתי רק באחת חדשה ואחת מהדור הקודם כך שאלמנט האקסקלוסביות נשמר יפה בדורות האחרונים.

 

לגבי הE החדשה,יותר אהבתי את הפורנט הקודם,זה נראה מעוצב יתר על המידה,אולי זה מפני שמרצס מנסה להצעיר את המותג.

סך הכל מדובר בסוס עבודה מעולה,וכן יש לה סקס אפיל -לכן סקסי.

 

אבל אין כמו E משנות ה80 ותחילת ה90,ואם כבר אז כמובן גירסאת הHammer:evil: .

Porsche 944 turbo

פורסם

היבואן החל לא מזמן לשווק את ה-C180 CDI לשוק המוניות. המכונית זולה ב-10K ש"ח לעומת ה-C200. בהשקה לנהגי המוניות היו המון מתעניינים, רובם הגדול אגב הם בעלי C-קלאס שרצו להתחדש. תאמין לי שאני יודע, דווקא ה-C הנוכחית מצליחה מאוד בקרב נהגי המוניות. מכירות ה-E במגמת ירידה.


×
×
  • תוכן חדש...