Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא GTV דור קודם (1983) - מחפש עזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם, :D

 

הציעו לי לקנות אלפא GTV שנת 1983, אחרי אוברול מנוע וגיר ובמצב חיצוני טוב (בפנים המצב סביר, אבל לא יזיק רענון). ידוע לי שהמדובר במקור באותה רצפה של ה-75, 90, אלפתה, ג'ולייטה וכו', אבל מה לגבי המנוע? (2000 סמ"ק - זה כל שידוע לי) והאם היא נחשבת אמינה יחסית? לדעתכם - 20K עד 25K לרכב שכזה זה סביר? כרגע אני נוסע על 156 2500 משופרת, אבל צריך עוד משהו בשביל הנשמה... :evil:

 

אז, אם מישהוא יכול לעזור, תודה מראש. אה, כן - מתי המפגש הבא של מועדון האלפא, והיכן?

 

:shock:

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

בלי להיות בעלים של אלפא משנה כזו אני יכול להבטיח לי שאוטו אמין זה לא יהיה.

 

בכל זאת לאלפא של שנות ה 80 עם כל הנשמה שיש בה דורשת גם עוד נשמה שתשקיע בה את הנשמה בשביל שהיא תסע כמו שצריך.

I don't drive fast, I fly low

פורסם

אני מכיר הרבה בעלי GTV כאלו שמאוהבים בהן קשות, הם טוענים שבאף אלפא אין נשמה כמו של זאת, ועד היום היא משפילה הרבה מכוניות מודרניות בקלילות מפטיעה.

 

הבעייה העיקרית זו בעיית החלודה שלה, טוענים שזו האלפא המחלידה ביותר.

 

בקשר למיפגשי אלפא:

http://www.geocities.com/alfaclub_israel

פורסם

ה GTV מהדור ההוא היא גרסת קופה של אלפתה, על בסיס אותה שלדה ומכללים מכניים, עם בסיס גלגלים קצר יותר.

 

מנוע ה 2000 מפיק כ 130 כ"ס ומדובר בסוסים איטלקיים ששים אלי קרב, שמניעים אותה בקצב מאד מכובד קדימה. פוטנציאל השיפורים אדיר.

 

בנוסף למנוע הנפלא, יש לך הנעה אחורית (גם הגיר והקלאץ' מאחור), שלדה מאד מאוזנת עם חלוקת משקל אופטימלית, ארבע בלמי דיסק גדולים ומערכת מתלים יחודית למדי - עצמות עיצה כפולות מלפנים עם מוטות פיתול אורכיים ודה-דיון מאחור.

 

המכונית לא מכויילת כמכונית ספורט אלא יותר כמכונית GT, רכה ונוחה יחסית, למרות שזה ניתן לשינוי.

 

לי יש כזאת מודל 78, אבל במצב די עגום.

 

אם אתה קונה אותה בשביל הנשמה, לא לתחבורה יומיומית, זה נשמע נפלא. נשמה יש לה מפה ועד להודעה חדשה. רק הצליל של ארבעת הקרבורטורים שיונקים כמויות מופרכות של דלק פנימה שווה את זה...

 

ב 20K ש"ח זה כנראה הכי הרבה נשמה לשקל שתוכל לקנות.

 

קח בחשבון אמינות מפוקפקת, עלויות אחזקה גבוהות, חלפים שהולכים ונהיים נדירים, וצריכת דלק בליגה של מיטב תוצרת ארה"ב.

 

בדיעבד אני מצטער שלא קניתי משהו כמו שמצאת, במקום הגרוטאה שלי, למרות שדגמי טרום 80 נחשבים להרבה יותר קלאסיים.

×
×
  • תוכן חדש...