Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם זו תהיה הסובארו WRX החדשה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לי היא מזכירה את הניסן סקייליין?:roll:

284649-skyline_2_500.jpg

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם
WOW :shock:

 

אם היא תראה משהו דומה לזה הם שיחקו אותה ובגדול.

 

נראית לא פחות ממדהים.

 

קשה לי להאמין שהעיצוב יישאר אותו הדבר.. סובארו כבר הוכיחו את זה :

1306686111_03-subaru-impreza-concept-la-2010.jpg

 

2012_subaru_impreza_sedan_20i-limited_fq_oem_1_500.jpg

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אתה בטוח שזה סובארו ולא מאזדה??

חוץ מהסמל אני רואה פה יותר מאזדה 6 מאשר סובארו..

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
קשה לי להאמין שהעיצוב יישאר אותו הדבר.. סובארו כבר הוכיחו את זה :

 

2012_subaru_impreza_sedan_20i-limited_fq_oem_1_500.jpg

 

גם אני בספק אם זה יישאר כך. אני נוטה להאמין שזה יהיה דומה לזאת שאתה צירפת או לתמונות ריגול שהועלו בדף הראשון :-(

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

מספר מאפיינים בהחלט ידועים, בין השאר מההודעה של סובארו עצמה;

-המנוע יהיה מוגדש(וכנראה יבוסס על המנוע של ה-BRZ, לו קדח ומהלך זהים)

-ההנעה תהיה כפולה

-WRX/STI יהיה דגם בפני עצמו - ולא אימפרזה מהירה

 

להערכתי, בהתבסס על אב הטיפוס שהוצג ל-BRZ ביחס לתוצאה הסופית, ניתן לצפות למשהו שיזכיר את הקונספט. עד כמה? נקווה שכמה שיותר.

 

בכל מקרה, כנראה שנדע בעוד חצי שנה; חרושת השמועות מדברת על הצגת הדגם הסדרתי בתערוכת LA, בנובמבר.

 

מה שדי צפוי, עם מיצוב עצמאי וללא תחרות עדכנית ממיצובישי, הוא מחיר גבוה יותר.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
קשה לי להאמין שהעיצוב יישאר אותו הדבר.. סובארו כבר הוכיחו את זה :

1306686111_03-subaru-impreza-concept-la-2010.jpg

 

2012_subaru_impreza_sedan_20i-limited_fq_oem_1_500.jpg

 

זוכרים מה אמרתי? סובארו לא תייצר לעולם גרסה נפרדת לאמפריזה WRX.. להלן ההוכחה. שימו לב שזה אותו עיצוב - רק הגריל מודגש בסגנון רכב התצוגה. שאר המרכב זהה עד כדי שיעמום!! מקווה שהפורשה שמופיעה בחלק מהתמונות מהווה אמת מידה להתנהגות הרכב.

לינק לכתבה עם כל התמונות.

http://www.carscoops.com/2013/04/2015-subaru-wrx-scooped-if-this-is-it.html

 

2014

Mazda CX5

Škoda FABIA

×
×
  • תוכן חדש...