Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש מכון לכוון פרונט, מקצועי וסבלני לפתרון בעיית השיוט והסטייה ימינה. שניים כבר עברתי ללא שנוי משמעותי בבעייה. תודה.

 

הכותרת נערכה, מה שחשוב זה העובדה שאתה מחפש מקום מומלץ לכיוון פרונט ולא שיש לך גולף סימן 4

פורסם

שלום,

 

ראשית ערכתי לך את הכותרת, להבא תדייק יותר.

 

באיזה אזור?

 

האם ניסית להריץ חיפוש על מקומות מומלצים לכיוון פרונט ? (תעשה חיפוש על המילה כיוון או המילה פרונט, אני בטוח שתמצא) בכל מקרה בלי לדעת באיזה אזור אתה נמצא זה בעיה להמליץ לך.

 

גיא

פורסם

[quoteני הלכתי לפרונט ארביב אחרי מכה בגלגל אחורי שהתעקם שיחזירו לי הכל למקום . החליפו לי משולש, מייסבים ,הכל הכל חדש אמרו לי שהגלגלים ישרים פלס ! וכבר הזכרתי פה את הבעיה שלי שהגלגלים ניראים לעין לא ישרים מאחורה הגלגל שקיבל מכה נוטה להכנס פנימה במקום לצאת החוצה כלומר הוא נמצא במצב של פלוס . כמובן שחזרתי אליהם ובדקו לי את האוטו ואמרו שהכל בסדר , והכל בכלל לא בסדר ,הגלגל שלי לא ישר ורואים את זה !! לכן אחרי פרונט ארביב אני צריך ללכת לעוד כיוון פרונט כדי לפתור את הבעיה.

JDM :twisted:

פורסם
מקום מומלץ מ-א-ו-ד באזור המרכז (השירשור ישן, אבל ההמלצה עדיין בתוקף, מקום מעולה לדעתי)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=103712#post103712

ללא ספק! מצטרף להמלצה החמה! :mm_yeah:

 

הם מקצוענים אמיתיים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא ראיתי אם, או ש-המליצו , אבל בהחלט מכון רוט ליד קניון איילון ייתן לך מענה בהחלט יותר יעיל ויחס נאה. רוצה המלצות? הפרארי של מיכאל לוי [ הבוס של פיאט בארץ] טופלה שם....אז יש כבוד לא...

רבים השניים מן האחד.. מה.. לא?

פורסם

במשולשים בחלק האחורי יש תושבות גומי שמתבלות ולכן כל המשולש זז

ההיתי במכון פרונט בראשון שאחרי שבדק אמר שהכל הסדר וצריך ללכת להחליף בין הצמיגים

 

אח"כ נסעתי לבדיקה במכון הדרום וממש ראו שהתושבת של הגלגל השמאלי קרועה וכל המשולש זז קדימה - אחורה.....

 

הוא גם המליץ רק על תושבות מקוריות כי יש הבדל מהותי באיכות התושבת (הוא הראה לי את המקורית והתחליפית.....)

 

מאז האוטו נוסע כמו סרגל!!!

 

נסעתי וקניתי תושבות מקוריות בצמפיון

באתי אליו והרכבתי

עלויות:

תשבות חדשות (זוג) 160 שקל

עבודה משולשים 250

כיוון פרונט 150

×
×
  • תוכן חדש...