Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תופעה שקורה כשהאוטו קר.

למשל אם אני מתחיל לנסוע ברמזור, אני מעביר להילוך ראשון, נוסע, מכניס קלאץ' ומעביר לשני, ועוזב את הקלאץ' בעדינות, הוא עולה מאוד לאט! מה שגורם לי להוסיף הרבה גז ולעלות טורים ואז כשהמנוע מסיים להתחבר לגלגלים אני מרגיש מכה.

 

זה מאוד מעצבן למשל כשאני ברמזור בעליה, אני מעלה את הקלאץ' אבל הוא לא עולה מספיק, אני נותן הרבה מאוד גז ובום עף קדימה.

מה אפשר לעשות? אני לא רוצה כל כך למתוח את הכבל יותר מדי כי ממש נוחה לי הנק' של ההפרדה.

 

וכמו שציינתי, זה קורה כשהרכב קר. אחרי נסיעה ממשוכת\חימום של הרכב, התופעה כמעט ולא קיימת.

זה פורד פיאסטה 97, מה עושים?

אם אתה רוצה שלום, תתכונן למלחמה.

פורסם

תעשה בדיקה קטנה אפילו כשהרכב כבוי, לחץ על דוושת המצמד באיטיות רבה עד שתגיע לסוף המהלך, האם הדוושה חוזרת חזרה?

פורסם

צריך לבדוק את הכבל קלאץ, החלפתי מספר פעמים כבל קלץ של פיאסטה רק אני לא זוכר את השנים של הפיאסטה.

 

צריך לנתק את הכבל קלאץ ולבדוק שהוא נע בחופשיות.

 

אם הכבל תקין אז הבעיה היא שהצטבר פיח רב ודביק על מיסב הלחץ והוא לא מחליק על הציר שהוא נע בו או שהציר שחוק מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...