Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יגואר XK8 2010 יד 1 42,000 קילומטר, ללא תאונות

3_zpsdc217072.jpg

הרכב מטופל ושמור בהקפדה!

חנה אך ורק בחניות מקורות ונשטף בשטיפות ידניות בלבד.

עבר טיפול ב36,000 קילומטר הטיפול הבא ב54,000.

טסט עד אפריל 2013.

מנוע 5 ליטר טווין טורבו 379 כ"ס.

סלון עור קרם בהיר, עובר טיפול אחת לשנה ע"י מומחה לטיפול בעור.

ציפוי טפלון לכל הרכב למניעת שריטות.

4 צמיגים חדשים שהוחלפו לאחרונה.

מערכת מולטימדיה וניהול מידע, חיישני חניה מלפנים ומאחור

בעל הרכב הוא המוכר ולא מגרש או מתווך משום סוג ולכן אבקש שרק קונים רציניים יתקשרו.

1_zps1035cf6d.jpg

3_zps2a99bc5c.jpg

2_zps4e162b2f.jpg

4_zps4d61ae6c.jpg

1_zps9bb52e09.jpg

מחירון יד 2 משוכלל - 536,500 ש"ח

מחירון לוי יצחק משוכלל - 442,700 ש"ח

מחיר מבוקש - 430,000 ש"ח

050-6768903

2_zpsdd5e3524.jpg

_zps5c212cb8.jpg

יש לי אחלה ברקסים!

איך הביטוח שלך?:x

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לכל ה"מומחים" אין עוד רכב כזה, בצבע, בשנה ובמצב של הרכב הנ"ל, לא אנו לא מעוניינים בהחלפה על מאזדה 3 ולא מקבלים כרטיס אשראי :wink:

שבוע טוב ומבורך

יש לי אחלה ברקסים!

איך הביטוח שלך?:x

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...