Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על pre-wax?


שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

קיבלתי לפני חודש וחצי רכב חדש בצבע חום מטלי.:-D אחרי שהתפנה לי קצת זמן החלטתי שצריך ליישם אוטם צבע על הרכב.

קראתי בהרבה מקומות שאנשים לפני ווקס או אוטם צבע מיישמים חומר per-wax (לפי מה שהבנתי זה פוליש ממש ממש עדין).

השאלה שלי היא מה בדיוק החומר הזה? ואם שלב זה נחוץ לפני יישום אוטם צבע? אם כן, אז המלצות על חומרים טובים גם התקבלו בברכה.

תודה מראש לכל העונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

קיבלתי לפני חודש וחצי רכב חדש בצבע חום מטלי.:-D אחרי שהתפנה לי קצת זמן החלטתי שצריך ליישם אוטם צבע על הרכב.

קראתי בהרבה מקומות שאנשים לפני ווקס או אוטם צבע מיישמים חומר per-wax (לפי מה שהבנתי זה פוליש ממש ממש עדין).

השאלה שלי היא מה בדיוק החומר הזה? ואם שלב זה נחוץ לפני יישום אוטם צבע? אם כן, אז המלצות על חומרים טובים גם התקבלו בברכה.

תודה מראש לכל העונים

בקשר ל PRE-WAX חכה למומחים יותר, אבל לדעתי אין צורך בפוליש עדין, במידה והרכב חדש כמו שאתה מציין תעשה פלסטלינה ולאחר מכן תמרח אוטם צבע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ישום פוליש עדין עם פד מריחה מתאים, עשוי להוות הכנה ראויה לאוטם.

יישום נכון יעלים פגמים עדינים וישפר את הברק/עומק של הצבע.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעוד שאתה צודק , ומוצרי קדם-ווקס רבים מכילים מעט חומרי פוליש עדינים , אין צורך בזה .

אם יש צורך בתיקון פגמים משתמשים בפוליש "אמיתי" , ואם יש צורך בשחרור גופים מזהמים משתמשים בפלסטלינה .

אז איפה כן יש חשיבות לקדם-ווקס? רק בממסים שלו , שיש להם יכולת להמיס שמנים ושאר המשקעים (ווקסים קודמים , שאריות שמנים מהפוליש וכו') , וכך מתקבל צבע "סטרילי" ונקי מכל דבר .

 

עכשיו אפשר לשחק עם הרעיון , ולבוא ולומר שאני טועה , ולקדם-ווקס יש תכונות שחיקה שיורידו חמצון קל , אבל זה מחזיר אותנו לעובדה שבשביל זה יש פוליש בפניי עצמו , ולא "הכל באחד" (AIO) .

לכן תמצא הרבה שבכלל לא משתמשים בקדם-ווקס , אלא מכינים בעצמם דילול מסויים של אלכוהול (איזופרופיל\IPA) , כמובן שזו עבודה פרטנית ונזהרים ממגע עם חלקי גומי ופלסטיק .

 

החשיבות של להותיר משטח סטרילי היא כאמור , לאפשר התאחות טובה יותר של חומרי-אטימה , יש חומרים שרגישים לכך יותר ויש חומרים שרגישים לכך פחות (הכל תלוי בתכולות הממסים שיש בחומר האטימה , מה שלרוב לא חסר בווקסים מסורתיים) .

כמו כן קיימת חשיבות נוספת , והיא בחינה של פני השטח לאחר עבודות פוליש , שכן שאריות שמנים מפוליש עלולות להסתיר פגמים ולגרום למחשבה שסיימנו את הפוליש , כשלמעשה עדיין יש עבודה .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה מקבל.

 

אני מוריד שאריות פוליש (לאחר ניגוב בשני מטליות מקרופייבר יבשות) על ידי ONR מדולל כמובן במים

נותן לי משטח נקי ליישום ווקס. (כך אני רואה על הדרך היכן צריך ליישם שוב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...