Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי גולף 2005 FSI 1.6. לפתע החלה תופעה חדשה שנוגעת לנעילה ולפתיחה של דלת הנהג בלבד.

כאשר האוטו נעול ואני פותח אותו באמצעות השלט, כל הדלתות נפתחות מלבד דלת הנהג.

בנוסף, שמתי לב שכאשר נועלים את הרכב אמנם דלת הנהג ננעלת יחד עם יתר הדלתות אך הצליל שעולה מהמנגנון של דלת הנהג מעט שונה מהרגיל.

 

האם משהו נתקל בתקלה כזו כבר? כיצד עליי לפעול?

 

תודה מראש.

פורסם

אם אני לא טועה בשנתון הנ"ל של הגולף עדיין קיימת מערכת נעילה שעובדת על משאבת ואקום, יכול להיות שהצינור של הנעילה שעובר בדלת הנהג לא תקין, תפרק את הדלת ותבדוק.

פורסם
יש לי גולף 2005 FSI 1.6. לפתע החלה תופעה חדשה שנוגעת לנעילה ולפתיחה של דלת הנהג בלבד.

כאשר האוטו נעול ואני פותח אותו באמצעות השלט, כל הדלתות נפתחות מלבד דלת הנהג.

בנוסף, שמתי לב שכאשר נועלים את הרכב אמנם דלת הנהג ננעלת יחד עם יתר הדלתות אך הצליל שעולה מהמנגנון של דלת הנהג מעט שונה מהרגיל.

 

האם משהו נתקל בתקלה כזו כבר? כיצד עליי לפעול?

 

תודה מראש.

בעיה מוכרת והפיתרון בדרך כלל הוא החלפת המנוע החשמלי של הנעילה.

בשלב ראשון אני מציע לך לקפוץ למוסך לבצע איבחון ממוחשב.

אם אני לא טועה בשנתון הנ"ל של הגולף עדיין קיימת מערכת נעילה שעובדת על משאבת ואקום, יכול להיות שהצינור של הנעילה שעובר בדלת הנהג לא תקין, תפרק את הדלת ותבדוק.

החל מגולף דור 4 שנת 1998 מנגנון הנעילה הינו חשמלי.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...