Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה היה כשמנוע קר,פתחתי את הפקק ונתתי לרכב להתחמם ואז זה בעבע. זה היה אחרי שהרכב התחמם בשל וונטה של עבדה.

היום הייתי אצל חשמלאי שתיקן חיבור חשמל של הוונטה וכעת לאחר שהוספתי מים שהיו חסרים לאחר הבעבוע הכל תקין ולא פורצים מים מהמיכל (לא ניסיתי שוב לבדוק עם מיכל פתוח אבל אין רעש של ביעבוע גם כשהרכב חם).

הרכב לא מתחמם כלל והוונטה נכנסת לפעולה בזמן.

מקווה שזהו זה

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

הבדיקה שעשית לא נכונה ומסוכנת אסור לפתוח את המיכל עיבוי כשהרכב חם (או להשאיר את הפקק פתוח

)ולכן גם נשפך לך הנוזל המערכת אמורה להיות סגורה.

כשהוונטה נפתחה המנוע כבר היה חם מאוד ולכן קרה מה שקרה. מה שאתה מתאר לא נראה שיש בעיה.

המיכל עיבוי מחובר לראדיאטור ואסור לפתוח אותו. ליתר ביטחון תמשיך לעקוב אחרי המפלס .בכל מקרה אני ממליץ על בדיקת שמן מים כל כמה ימים או שבוע עניין של דקה או שתיים שיכולים לאתר בעיה לפני שמחמירה.

פורסם

יוסי שלום.

 

אצלי בפיאסטה גם כן היה משהו דומה. הרכב היה מתחמם לטמפרטורת עבודה, ואז הוונטה לא הייתה נכנסת לעבודה והיו גולשים מים מהפקק של מיכל העיבוי. אני החלפתי יוניט מאוורר תרמוסטט ופקק מיכל עיבוי כולם חדשים ומקוריים.הטיפול היה במוסך מורשה.

 

קודם כל באמת חשוב לעקוב אפילו מספר פעמים בשבוע זה ממש עניין של דקה שתיים, דבר שני, תעמיד את הרכב אחרי נסיעה כשאתה חונה, פתח מכסה מנוע ותראה שהמאוורר נכנס באמת לעבודה כמו שצריך, ושלא יוצאים מים מהמיכל עיבוי. יכול להיות שקרה שהמים ביעבעו כאילו הם רותחים, בסך הכל היוניט מאוורר נותן פקודה למאוורר להידלק באיזור ה-110(לא סגור על המספר המדוייק) מעלות אם אני לא טועה, ככה שאם אתה עומד במקום ונותן לרכב להתחמם אולי באמת זה יכל לקרות, תלוי גם בטמפרטורת הרתיחה של הנוזל קירור שלך, גם זה משתנה.

×
×
  • תוכן חדש...