Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.johns306.com/guides/dt_tuning.htm

בעמוד הזה , מפרטים כל מה שצריך לעשות כדי להעלות את ההספק גדישה של הטורבו + שינוי בתערובת הדלק.

ואני ממש רוצה לנסות, אבל טיפה חושש :) שכן חוץ מלהוריד אינטרקולר ולשטוף אותו בלחץ אוויר, מעולם לא נגעתי בכיוון הטורבו

מה אתם חושבים ?

פורסם

שאם אתה רוצה ל"גמור" את המנוע שלך, וכמה שיותר מהר - תעשה מה שכתוב שם.

 

העלאת יחס הגדישה ושינוי תערובת הדלק משפרים את הביצועים, מקצרים את חיי המנוע ופוגעים באמינותו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש שינויי תוכנה יעודיים שנכתבו ע"י אנשים מביני דבר, שם תוכל להשיג שיפור משמועתי בביצועי רכב מוגדש ללא פגיעה משמעותית בחייו (תוך חיסכון פוטנציאלי בדלק)

 

לפרטים - פנה לגיא פרילינג (www.frieling-racing.com)

פורסם

המנוע המותקן ברכבי הוא Pre-HDI ולא HDI. זה המנוע הקודם , המוכר מהקסנטיה טורבו דיזל אוטו' , 306 טורבו דיזל וכו.

לכן, אינני יכול להשתמש ב CHIP.

כי המנוע מכני , והמשאבה מכנית - ולא מנוהלת ע"י מחשב.

אבל אני ירדתי מהרעיוןן. לא בא לי שהאוטו יתחיל לעשן וכו.

×
×
  • תוכן חדש...