Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ebay.com/itm/4Pc-14-Black-Red-Ring-Lightning-Sports-Wheel-Tyre-Trims-Hub-Caps-Covers-Set-/400358809305?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Wheels_tyre_Trims_Trims_ET&hash=item5d373e9ed9

 

http://www.overstock.com/Home-Garden/Chrome-14-inch-ABS-Hub-Caps-Set-of-4/6420902/product.html

 

את הראשון ניתן להשיג גם בארץ איכשהו.

השני יותר זול וגם ניקל.

השאלות שלי הן כאלו:מה הסיכויים שהטסות האלו עמידות לברקסים ויכולות להחזיק להמון זמן?

לדוגמה, הראשונה:האם הליפ האדום באמת חזק ויחזיק להרבה זמן?(הוא זה שבעצם עושה את הטסה "מיוחדת"-דמוי ג'אנטים).

השני עם הניקל, האם הניקל נהרס בגלל הברקסים? יש סיכוי שזה יחזיק להמון זמן הדבר הזה?

כולם כותבים HIGH ABS, אבל כשזה מיוצר בסין אני לא חושב שיש לזה "איכות" מדהימה.

מה אתם אומרים?

(יש לי קראש על טסות בזמן האחרון:wink:)

עוד דבר, יש למישהו מושג אם יש טסות כוכב שנמכרות באוטו דיפו?הייתי שם לפני כמה ימים והייתה טסה דומה לכוכב אך סך הכל הוסתרה בחבילה ולא יכולתי ממש לראות.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוב הטסות הם אותה איכות, מה אתה מצפה מפלסטיק?

אישית לטעמי זה מכוער. או ששמים טסות פשוטות אם אין מקוריות או שמשקיעים בג'אנטים.

סתם מבאס לקנות טסות ב-250₪ ושיעלימו אותם בלילה...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

תראה טאסות מקוריות של היצרן חזקות יותר וגם בנויות מפלסטיק חזק יותר , יצא לי כבר לשים טאסות כאלה ב 90 שקל סט ש פשוט נשברו לי ביד .

אני הייתי מעדיף לחסוך ולקנות ג'אנטים .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
רוב הטסות הם אותה איכות, מה אתה מצפה מפלסטיק?

אישית לטעמי זה מכוער. או ששמים טסות פשוטות אם אין מקוריות או שמשקיעים בג'אנטים.

סתם מבאס לקנות טסות ב-250₪ ושיעלימו אותם בלילה...

 

במקרה שלי העלימו גם את הג'אנטים. בבוקר הרכב עמד על בלוקים.

איזה תחכום :shock:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

קודם כל תודה על התגובות.

לגבי הג'אנטים, פתחתי שרשור בפורום שיפורים והגעתי למסקנה שאני מוותר בגלל שהכל מלאים בג'אנטים סיניים בגודל 14, אין אתרי אינטרנט, והאיכות ידועה.

לגבי הטסות, אתם די צודקים, אבל מצד שני אין מבחר בכלל בארץ ולפעמים גם טסות יכולת להיות יפות.

אני מחפש גם טסות כוכב, אני לא יודע אם יש אותם באוטו דיפו.

אני יכול להביא לכם דוגמאות מדהימות של טסות בחו"ל שמוכרים באמזון ואיביי וכל מיני מקומות והן פשוט יפות.

מרשה לעצמי להגיד שגם חובבי ג'אנטים יכולים להגיד את זה.

פה בארץ יש לך טסות אפורות ללא צורה ויקרות-

יש כמה צורות בודדות שהן יפות בארץ, אחת מהן הכוכב.

 

דומו, אתה די צודק לגבי גניבה במצב כזה...אבל מעצבן שאין מבחר יפה בארץ וכולן אותו צבע.

 

אגב, טסות של מישלין באוטו דיפו עולים "רק" 200 שקלים. מיותר לציין שהצורה...נחסוך במילים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הטאסות בקישור השני נראות מגעיל, יהפוך לך את הרכב לגרסה הסינית של Pimp My Ride

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הטאסות בקישור השני נראות מגעיל, יהפוך לך את הרכב לגרסה הסינית של Pimp My Ride

 

אתה השני שטוען שהן מכוערות, הן באמת כאלו מכוערות?:-(

 

אני יודע שיש לרד ליין את הטסות האדומות, אבל גם שם המחיר יקר.

פורסם

ממש מכוערות ידידי, אם כבר הטסות הראשונות מאיביי.

 

לגבי הג'אנטים, מכיוון שעשיתי מחקר שלם בנושא אני חולק עליך.

יש אפשרות לרכוש ג'אנטים מחברות מאוד מוכרות ואמינות כגון: פירלי ו-BBS, המחירים בהתאם.

אני רכשתי את שלי בפורטל - המחיר, האחריות והמוצר התאים לדרישותיי ולתקציב.

 

בכל מקרה, הזוג השני נראה טוב מהראשון...

"Simply Clever"

מתגלגל ב 2005 Skoda Fabia I Sedan 1.4 16V Comfort

האשה ב Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Executive 2007

פורסם

רכשת את שלך בפורטל במידה 14?

ואתה קצת סותר את עצמך, הטסות הראשונות או השניות יפות יותר?בכל מקרה, הורדתם לי את החשק, אבל אתה יודע למקרה שאני אחליט בכל זאת:roll:.

איזה מצחיק, מזל שפתחו כאן את הפורום הזה אחרת לא הייתי כל כך בטוח שכמעט 10 תגובות יהיו על טסות:-P.

פורסם
במקרה שלי העלימו גם את הג'אנטים. בבוקר הרכב עמד על בלוקים.

איזה תחכום :shock:

 

טוב, לפחות השאירו את שאר הרכב...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
רכשת את שלך בפורטל במידה 14?

ואתה קצת סותר את עצמך, הטסות הראשונות או השניות יפות יותר?בכל מקרה, הורדתם לי את החשק, אבל אתה יודע למקרה שאני אחליט בכל זאת:roll:.

איזה מצחיק, מזל שפתחו כאן את הפורום הזה אחרת לא הייתי כל כך בטוח שכמעט 10 תגובות יהיו על טסות:-P.

 

סליחה חבריקו. התכוונתי שהטסות מאיביי נראות יחסית סבבה לטסות השניות, עזובתך מספרים... :lol:

אני אישית מעדיף ג'אנטים.

יש עוד כיון לג'אנטים כולל התקנה זולה שגיליתי לאחרונה, תיצור קשר בפרטי במידה וזה רלוונטי...

"Simply Clever"

מתגלגל ב 2005 Skoda Fabia I Sedan 1.4 16V Comfort

האשה ב Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Executive 2007

פורסם

לא טענתי שטסות עדיפות על ג'אנטים,

פשוט במקרים מסויימים עדיף טסה עם צורה "מיוחדת" מאשר ג'אנט סיני שבכל נסיעה על כביש משובש(לא נדיר בארץ, אה?)אתה תהיה לחוץ כמו טמ***.

פורסם

אם כבר טאסות , הייתי מציע ללכת על מקוריות ולצבוע אותם לגאן מטאל או משהו בסגנון שיתן טיפה יחודיות .

אבל זה אני.

בהצלחה .

פורסם

טוב, חברים, הגעתי למסקנה שאני אוהב טסות מניקל אבל לעת עתה צריך להיות ריאליסטים ולדעת שכל הפלסטיקים של הטסות אותו דר*ק, לכן עדיף לקנות משהו נחמד ביותר זול אז אני אקנה טסה מאוטו דיפ של אמריקן איגל(אוי ואבוי...)ו דמוי כוכב כזה.

השאלה שלי היא ולא לצחוק עליי:יש איזשהם "הוראות" כדי להרכיב טסה?אני יודע, שלא יפגע באוויר של הצמיג או משהו?


×
×
  • תוכן חדש...