Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי קצת שפשפתי את הרכב בקיר גבס .

התוצאה שפשופים בכנף אחורית ( לא נפגעה הצבע רק הלכה) מעל לבית הגלגל ולחיצה קטנה בפח ( כמו סימן של פתיחת דלת).

 

עלות תיקון כספית במוסך מקצועי כ900 ש"ח , צבע + עבודת פחחות מינימלית.

 

האם כדאי לתקן או להשאיר, השיקולים הם מצד אחד יש צורך בצביעה של הכנף שיכולה להתפרש אחר כך בבדיקה כתאונה, מצד שני שאני אבוא למכור ויראו את המכה יבקשו הורדה יותר משמעותית במחיר .

פוליש עדין עם חומר עשו לא עזר.

יכול להיות שפוליש מקצועי עם נייר שיוף יעזור, הבעייה הלחיצה תישאר העלות לא פחות יקרה מתיקון , יתכן גם נזק לצבע, המדובר בצבע מטאלי.

 

הרכב חונה תמיד בחניון ככה שלא מאמין שישארו הבדלי גוון בצביעה .

 

שיקול נוסף עוד חצי שנה מכירה .

פורסם

יש לך אפשרו להעלות תמונה?

לפי מה שאתה מתאר הפגיעה היא לא כל כך בעייתית,

ונשמעת מינורית לחלוטין.

אם זה כך וגם כך הרכב ימכר בתקופה הקרובה לא הייתי טורחת לצבוע/ לתקן.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא לתקן.

 

עם הזמן כל רכב מתמלא בפגיעות קטנות כאלו ואם תתחיל לצבוע כל פעם, לא תצא מזה.

 

קונה יעדיף לראות צבע מקורי ושיפשוף מינימאלי על פני צבע לא מקורי על כל הכנף, כשלא ברור מה מסתתר מתחת.

 

 

פורסם

ברור שלא לצבוע!

אמרת בעצמך שאם תתקן ,בבדיקה יתפרש התיקון כתאונה.

ואז או שהקונה יתחרט ולא ירכוש או שתוריד משמעותי במחיר.

לכן עדיף לך להשאיר את הפגיעה.

בהצלחה

פורסם

תמונה עוד לא הספקתי לצלם אבל אני אעלה בקרוב ( ברכב מלוכלך כך שלא רואים כלום כרגע בטח שלא בתמונה ).

לגביי השפשוף הוא באמת שטחי אני אנסה וקס כמה פעמים ומקסימום פוליש.

יש המלצה לחומר מסויים ? שיותר טוב מסתם ווקס רגיל ?

כמה ואיפה ניתן לעשות פולי וקס ( שכו מוריד שפשופים כאלה בלכה ) ?

פורסם

אם תצלם תמונה של לפני ואחרי אין סיבה שקונה לא יבין למה נצבעה כל הכנף.

לדעתי אם אתה אוהב את האוטו שלך שמור ובלי מכות תתקן.

פורסם

חברים

כמו שכתבתי כבר השפשוף די שטחי, לא ירד צבע אבל יש שפשוף בלכה מכה אין רק סימן כמו של פתיחת דלת.

 

האם יש מקום שיכול לעשות לי פוליש רק במקום הזה ולנסות להעלים את השפשוף.

אני מתכוון למקום מקצועי שיעבוד עם מכונה ולא רק ימרח לי קצת וקס עם מטלית.

 

בקיצור המלצות ?

 

לגביי תיקון באמת טיפשי לצבוע כנף שלמה בשביל שפשוף כזה, נראה לי שיכול רק להרוס יותר.

×
×
  • תוכן חדש...