Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הטלויזיה למטרה אחת בלבד - להחתבר ל-XBOX ולשחק PES.

הדרישה היחידה היא, HDMI באיכות סבבה.

 

יש את כל החברות MAG, AOC ושות' אבל אין המלצות ומבחר ב-ZAP.

 

מישהו מכיר איזה דיל טוב?

 

תודה.

משכנתא זה קל

פורסם

בשופרסל אין כלום.

 

יש גם כרטיס חבר צהוב שמקנה 30% הנחה על 1000 שקל בחנויות המובחרות.

 

חברים, אנא עיזרו. אני צריך את זה עד יום שבת.

משכנתא זה קל

פורסם
אם אני לא טועה, היה מבצע ברשת עולם הקולנוע: LG או SHARP ב 1200.

יש גם ב 999 כמובן no name.

לא ממליץ.

 

תבדוק ב'עולם הקולנוע', יש להם מבצע על פאנסוניק 32" LED ב1200 ש"ח.

http://www.cinemaworld.co.il/?CategoryID=553

זה לא פנסוניק, זה PROSONIC.

 

 

אני ממליץ על סמסונג 32E420 ב-1590 ש"ח (רק יבואן רשמי, תוצרת תאילנד ולא סלובניה).

או פנסוניק L32C3 או L32C4 (עדיפות ל-C3 כמובן, בכל אופן על ה-L32C5 אני לא ממליץ).

 

יש מבצע במגה מסך 32 של LUXOR (משהו כזה) ב-1099 ש"ח.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

טוב, קניתי.

 

להן סיכום המתחרות והמחירים שהשגתי:

 

פנסוניק, L32C5, במחיר של 1390 ש"ח ברשת אל"מ עם 5 שנות אחריות.

SANSUI LCD ברשת עולם הקולנוע במחיר 1299 ש"ח. 3 שנים אחריות.

KONKA LED ברשת עולם הקולנוע במחיר 1290 ש"ח. 3 שנות אחריות.

 

לבסוף נקנתה SAMSUNG 32E420 ב-1450 ש"ח ברשת BIG ELECTRIC. אחריות 3 שנים סם-ליין. תאילנד.

 

אגב, מה ההבדל בזאפ בין דגם 32E420 ל-VIP 32E420?

משכנתא זה קל

פורסם

יצא לי לבחון את הסמסונג מול שארפ מקבילה והיא הייתה טובה יותר.

 

על הפנסוניק וויתרתי כי דובר על דגם ה-C5, שהחבר (פריקי מיקי) המליץ לא לקחת.

משכנתא זה קל

פורסם

כשאני פותח את האתר שדיברת עליו הוא כותב לי שנגמר המלאי לטלוויזיה הספציפית. אבל אני לא מתכוון לפתח ויכוח.

מה גם שעושה רושם שפותח השרשור גר בצפון ולכן נצרת עלית זה לא כל כך נורא.

אגב, באחד הלינקים בשרשור המשלוח הוא חינם, ויש עוד מקומות כאלו, שלא לדבר על חנויות שאתה מגיע ולוקח ישר את המוצר.

 

אני נשאר בשלי - אם Fitch מרוצה מהקניה שלו, שיהנה ממנה! :-D

×
×
  • תוכן חדש...