Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום עברתי בצ'ק פוסט איפה שבנו את הגשר החדש והייתי שם סובארו ליאונה שהתהפכה בגלל כל השטויות שהם עשו שם (כל יום יש שם תאונה אבל זה סיפור אחר...)

ועמד שוטר באמצע הכביש ולא הייה ברור אם אפשר לעבור במסלול איפה שהסובארו התהפכה או אי אפשר

הוא הייה אמור להתעסק אם הפצועים ובמקום זה הוא הלך לצעוק על אבא שלי על זה שהוא עבר על קו לבן כי הוא לא ידע אם הוא יכול ליסוע דרך שם או שהוא חייב לעלות על הגשר והוא לא רצה לעשות עוד יותר בלאגן

יש מבחני אי קיו לשוטרים שאם הם עוברים אותם לא מקבלים אותם למשטרה או משהו :?:

כמה הם יכולים להיות טיפשים ולמה :?::?::?::!::!::!:

 

הייה עוד מקרה עם שוטר טיפש שנסענו מאחוריו בדרך חזרה מתל אביב (תערוכת אוטומוטור) וכל הדרך הוא עבר מסלולים בלי לאותת ונסע באזור ה 110

בסוף עקפנו אותו

כמו שאני זוכר לשוטר אסור ליסוע מעל המהירות המותרת או לעבור על איזשהו חוק תנועה כשהוא בנסיעה שיגרתית

נכון :?:

אני שונא את הקיץ!

פורסם
אני לא מאמין שזה קרה! ואם לא הייתי רואה את זה בעצמי לא הייתי מאמין.

זה קרה לפני כמה ימים אבל הייתי ממש עייף ולא כתבתי על זה, ואתמול קרה עוד משהו שהזכיר לי את זה ואני כותב את זה עכשיו.

 

יש לי חבר שמתנדב במשא"ז, נקרא לא לצורך העניין פ'.

 

זוכרים שהאשימו אותי בנסיון לדריסה כשמישהו עמד מול האוטו שלי וקפץ לי על המכסה מנוע.

לפי חודש בערך פ' עשה אפילו משהו יותר חמור - דחף מישהו אם האוטו והוא עשה את זה עם הרבה גז וקצת קלאץ' - תחשבו מה היה קורה אם היה קופץ לו הקלאץ'. פתאום עוברת ניידת משטרה - יוצא שוטר מתקרב לאוטו ורואה שבאוטו נוהג פ'. אמר לו שלום ואמר לו - אל תעשה שטויות. ונסע - זה מילא .... באמת עשה קצת שטויות לא צריך לעשות לא על זה יותר מידי.

 

לפני שלוש ימים הגיע השיא!

פ' נסע ואני מאחוריו. מגיעים לצומת T שבו פ' צריך לתת זכות. עוצר כי עבר אוטו ומתחיל לנסוע שמאלה. פתאום מצד ימין מגיעה ניידת אם צ'קלקות בולמת חזק כדי לא "להכנס" בו ואז השוטר סימן לו אם האורות הגבוהים והוא עצר בצד.

השוטר לקח את הרשיון ואמר לו לחקות(כנראה נסע לראות איזה תמרור מוצב שם), ואת השוטר הזה פ' לא מכיר. בינתיים פ' מתקשר למישהו במשטרה(אני חושב המפקד שלו) ומדבר איתו. השוטר חוזר ואומר לו לנסוע אחריו לתחנת המשטרה.

מגיעים לתחנת המשטרה פ' יוצא והולך לדבר אם השוטר, בינתיים השוטר גם מדבר בקשר.

אחרי בערך 5-10 דקות פ' חוזר שמח ומודיע שלא עשו לו כלום.

 

מה שקרה אתמול זה שחבר שלי(אחר) לא נתן זכות לניידת בכיכר בגלל אוטו מסחרי שהסתיר לו את שדה הראיה(האוטו יצא מהכיכר והחבר נכנס בזמן הזה ומאחורי המסחרית הייתה צמודה ניידת) השוטר היה צריך לבלום קלות. הוא זימן את החבר למשפט ייום ראשון יש לו דין על פסילה מנהלתית אצל קצין תנועה.

 

 

מה קורה פה במדינה הזאת?!?!?!?

 

אני מכיר אחד שאבא שלו זה מפקד מתנ"א דרום והוא עושה מה שהוא רוצה בכבישים ושוטרים אפילו לא טורחים לעצור אותו כי הם מזהים את האוטו

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

×
×
  • תוכן חדש...