Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צינור קרוע במנוע בגולף 2001 2.0 (תמונה מצורפת)


GilEsh
שימו לב! השרשור הזה בן 4056 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום באתי למלא שמן מנוע וראיתי כי הצינור שמוביל לכיוון פתח הכניסה של השמן קרוע.

רציתי רק לדעת אם זה צינור שהוא קריטי לנהיגה ושזה יכול להיות מסוכן לנהוג ככה, או שזה בסדר להגיע עם האוטו למוסך בנהיגה עצמאית ?

 

וגם, מישהו יודע מה סדר גודל תשלום של תיקון הדבר הזה ?

 

תודה מראש !

IMG_0529.jpg

IMG_0530.jpg

IMG_0531.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחלה ידועה בגולפים !!

גם אצלי לפני כשנה כשהייתה בבעלותי גולף, נקרע הצינור נשם.

אני לא זוכר בדיוק כמה עלה התיקון.

 

מניסיון עבר מר עם רכב כזה, ממליץ לך להחליץ את כל סט הצינורות של המים לצינורות סיליקון כולל הבנדים, הם מתחילים להתפרק,להתפוצץ,להיסדק ולהיקרע אחד אחרי השני. תאמין לי אתה לא רוצה למצוא את עצמך משלם כמה אלפים עבור ראש מנוע בגלל שניקרעה צינורית קטנה של מים.

דרך אגב הצינור שהתפוצץ לך אמור להיות אלסטי וגמיש כשהוא חדש,אם תנסה לגעת עכשיו בצינור אתה תראה שהוא קשיח (החום של המנוע עשה את שלו עם השנים).

 

לא נידלקה לך נורה של צ'ק אנג'ין?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא נדלקה לי נורה ולא כלום.

 

המוסכניק הקבוע שלי אמר שהוא צריך לראות באיזה צינור נשם מדובר אבל שהמחירים מתחילים ב-300 ש"ח ויכולים גם להגיע עד ל-1000 ש"ח. נראה לי מאוד מוגזם. האם אלו באמת המחירים עבור הבעיה הזו ?

 

האם יש אפשרות לקנות בחנות לחלקי חילוף ולבצע לבד ? או שלא מומלץ ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור שמעלי לגמרי צודק.

 

גם מנסיון שלי עם גולף 2000 מנוע 2 ליטר.

כל הצינורות באוטו הזה מתחילים להתפורר, אצלי הם דווקה לא היו קשיחים אלה נהיו לספוגיים ומתפרקים בכל נגיעה בעיקר צינורות השמן.

אם אתה לא מטפל במוסכים שמכירים את הרכב תחליף גם את השרוול פלסטיק המעפן של מדיד השמן שמתפרק בדיוק מאותה סיבה.

אחרת באחד הפעמים שתבוא לבדוק שמן תמצא את השרוול על מדיד השמן, שפרורים מימנו כבר נפלו לתוך העגן שמן.

 

אני דווקה לא היתי הולך על מקורי, אם יש לזה תחליפי.

זה לא שהצינורות המקוריים הוכיחו את עצמם.

 

לדעתי תיגש לחנות חלפים שמכבדת את עצמה, תקנה צינור חדש שמתאים ותחליף לבד, עבודה של 4 דקות.

אין שום בעיה לעשות את זה לבד, לא עובר בוא מים או שמן בלחץ.

אלה בדיוק העבודות מהסוג שטוב להתחיל איתם אם רוצים ללמוד קצת על האוטו.

 

פלג_

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שאצלי בגולף השרוול פלסטיק (איפה שנימצא המכסה של השמן) עף באחד הימים כנראה מהלחץ.

בכל מקרה הצינורות המעפנים שלהם באמת לא הוכיחו אמינות בגלל זה אמרתי לך לקנות תחליפי מסיליקון.

 

כן אפשר לעשות את זה לבד,שים לב שהצינורות מחוברים עם בנדים (כמו קליפס כזה מברזל),תפעיל עליו לחץ עם פלייר רגיל (אלא אם יש לך את הפלייר המיוחד שמחלץ בנדים) ותוציא את הבנדים .

 

עכשיו ניזכרתי להחליף את כל הפלסטיק של המכסה שמן והצינור העבה שמתחבר אליו יעלה לך באמת משו בסביבות 1000 שקל

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרק את הצינור (משני קצוותיו) שים בתוך שקית כדי למנוע לכלוך, סע (לא עם האוטו) לחנות חלקים עם הדוגמה בידך וקנה צינור כזה.

חזור לאוטו והרכב אותו (באנדים מהירים, נפתחים בקלות עם פלייר פטנט שנקרא גם ג'בקה לפעמים).

 

ככה חסכת:

1. לנסוע עם האוטו במצבו

2. גרר על תקלה מגוכחת (לא יוכר בביטוח)

3. עבודה

 

הרווחת:

זמן איכות עם האוטו

אולי תמצא על הדרך עוד צינור שעומד להקרע, וככה נרוויח עוד שרשור!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון, זה לא אמור להיות בעיה לחבר את החלק החדש ? יש לי ידיים טכניות אבל אני עדיין מפחד שזה יצא לא טוב או שאני אגרום לנזק באוטו. יש אפשרות כזאת ? או שעדיף כבר לתקן את זה במוסך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הבאנדים המהירים צריך להלביש על הצינור לפני ההרכבה כמובן, את הצינור להכניס עד הסוף ו... זהו בעצם.

אני לא כל כך אוהב להשתמש בבאנדים מהירים אבל לצינור נשם כפי שנאמר "כולה אדי שמן" אין בעיה!

 

רק תתכונן לשטיפת ידיים ממושכת לאחר מכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בעיה יש עם בנדים מהירים?

 

לעולם לא היתה בעיה איתם, גם בצנרת מים, אם הבנד מתאים ובטח עם הוא מקורי לא צריכה להיות שום בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4056 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...