Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזבו את הבן אדם בשקט, הרגתם אותו...

מטעויות לומדים ואנחנו פה כדי להכווין ולייעץ לא רק על דברים נכונים שנעשים אלא גם על הלא נכונים ולתקן טעויות וללמוד מהם. הרכב עוד לא הונע כך ששום נזק לא ניגרם. בואו נעזור לבחור כדי שלא ייגרם נזק כזה או אחר.

פורסם

מאור תודה רבה לך על העזרה

 

שאלה לי אליך כדי להגיע לפולי צריך לפרק את הגלגל או שאין גישה משם?

פורסם

בכל מקרה ידידנו אחרי שאתה מרכיב את רצועת הטימינג

תסובב את המנוע ביד ותראה שאתה חוזר לסימנים

שלא תנסה להניע את הרכב בלי לסובב את המנוע ביד כי אם התימינג

לא נכון אתה עלול לעקם שסתומים בהצלחה

פורסם

צריך לפרק גלגל וגם כיסוי או ביטנה.

אחרי ההרכבה של הטיימינג סובב את הפולי בעדינות ללא פלאגים(כדי שיהיה קל) ועצור מיד אם הרגשת נגיעה של שסתום בוכנה.

פורסם
צריך לפרק גלגל וגם כיסוי או ביטנה.

אחרי ההרכבה של הטיימינג סובב את הפולי בעדינות ללא פלאגים(כדי שיהיה קל) ועצור מיד אם הרגשת נגיעה של שסתום בוכנה.

 

תודה לך ומה בנוגע לבוכנות והשסתומים הם צריכים להיות במצב אפסי זאת אומרת בפנים ?

פורסם

המיפגש בין הבוכנה לשסתום הוא רווח של כמה מילימטרים בודדים כך שכמו שהוצע לסובב ידנית את הקראנק ולהרגיש שאין מיפגש פיזי בניהם כדי שלא ייתעקם שסתום ולא יווצר נזק לבוכנה. בדר"כ קיים סימון לפולי העליון של השסתומים ולפולי התחתון אם אין סימן צריך להביא את בוכנות 1 ו-4 לנקודה מתה עליונה ואז אתה כבר תמצא שם את הסימן המתאים למיקום המדוייק.

פורסם

תודה מאור

אני כבר התיאשתי אני מפחד לעשות נזק לכן לא בא לי לגעת.

חברים יש אולי למישהו פה מוסכניק עם ידים טובות שיכול להפנות אותי אליו מאזור אשדוד במחיר לא בשמים??

×
×
  • תוכן חדש...