Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'יפ ללנד קרוזר 2004


Tulooooop
שימו לב! השרשור הזה בן 4120 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני חושב להרכיב צ'יפ ללנד קרוזר שלי, מדובר בדגם 120 ארוך מנוע דיזל.

אני מחפש בעיקר שיפור בתצרוכת דלק ועל הדרך עוד קצת כח לא יזיק.

הציעו לי צ'יפ של Swiss chiptec ב-4500 ש"ח, מה דעתכם עליו?

בנוסף הייתי רוצה לשמוע המלצות על צ'יפים נוספים כולל מחירים והיכן ניתן לרכוש.

 

תודה מראש לעונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נניח שצ'יפ ישפר לך את הצריכה ב-5% בממוצע (שזה המון, לא סביר, וכנראה שאם תגדיל את ההספק ההפך יהיה הנכון),

ונניח שאתה מתדלק ב-2000 ש"ח בחודש,

זה אומר שתחסוך בחודש 100 ש"ח על תדלוק, או במילים אחרות, תצטרך לתדלק ב-2000 ש"ח במשך 45 חודשים (קרוב ל-4 שנים) בשביל שהעלות של הצ'יפ תכסה את עצמה.

 

להתקין צ'יפ בשביל לחסוך בדלק נשמע לי סיבה מאוד טיפשית ולא כלכלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי.

היה לי רכב כשלך ,מנוע 3000 טורבו דיזל עם 163 כ"ס.

לרכב שלך אין "ציפ" כמו לגרמניות אלא מחשב חיצוני שמתחבר למחשב הקיים ומעלה את ההספק.

הראשון שניסיתי היה מחשב גרמני שעלה 3500 ש"ח והעלה את ההספק ל 190 כ"ס ואת המומנט שיפר ב 25%.

המחשב השני היה של חברת TRD (מיוצר ע"י טויוטה) והעלה את ההספק מעל 200 כ"ס ואת המומנט שיפר ב 30 %.

מעבר לתוספת ההספק התארכה גם רצועת הסלד והרכב המשיך עד ל 4500 סל"ד.

מחירו של המחשב של TRD מגיע ל 9000 ש"ח ואיתו נסעתי במשך 4 שנים.

צריכת הסולר אמנם לא השתפרה ,אבל ההספק עלה משמעותית ובראיה לאחור הייתי מתקין אותו שוב.

אם תרצה ,אוכל לעזור לך להשיג את שני המחשבים.

בפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע אז שילמת עוד 5500 שקל בשביל 10 כ"ס?

לא מדוייק ..

המחשב הגרמני מתחבר ישירות למשאבת הסולר ולהערכתי ,הוא משנה רק את לחץ הסולר ומשם הוא מוציא יותר הספק.

המחשב של טיויוטה מתחבר למחשב המקורי של הרכב ומשנה מספר פרמטרים נוספים בהם המחשב הגרמני לא נגע (כגון שליטה בגדישה) .

כפי שכתבתי,לאחר שניסיתי את שניהם,אהבתי יותר את התנהגות הרכב עם המחשב של TRD ולכן בחרתי בו.

צריכת הדלק הממוצעת של הכלי לאחר השדרוג היתה 1:7 ולעיתים אף 1:8 ,תלוי מי נהג ,אשתי או אני....

לפני השדרוג לא מדדתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4120 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...