Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה בנעילה דיפרנציאלית מרכזית בפאג'רו


forespec
שימו לב! השרשור הזה בן 4135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יצאתי היום לשדה עם הפאג'רו ושיחקתי עם ה4X4 והנעילה והכל עבד בסדר

כשיצאתי הורדתי בחזרה ל2H ומאז המנורה של הנעילה מרכזית התחילה להבהב

לא משנה עם שיחתי שוב עם המצבים שום אינדיקטור לא נדלק ולפי ההרגשה שלי כלום לא קרה

כלומר הרכב גם לא עבר בין המצביםץ הכפתור נעילה\פתיחה לא עושה כלום

גם הנורות של ה2 גלגלים אחוריים לא דולק - רק הנורה של הנעילה מהבהבת

 

 

 

מה קרה?, איך לתקן? לאן לפנות? למי לפנות? וכמה יכול לעלות הנזק?

מיותר לציין שניסיתי להכנס ולצאת מהמצבים ולנתק את המצבר ולהחזיר וזה לא עזר

 

כשמכבים ומדליקים את הרכב הנורות כן נדלקות קבוע (בדיקת נורות) אבל תוך כמה שניות המצב חוזר

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה את סדר הפעולות הבא:

 

1) שלב למצב השלישי 4HLC

2) נסה לנתק את הנעילת הדיפ' האחורית ע"י לחיצה ממושכת של כמה שניות על הלחצן.

3) שלב למצב הרגיל

 

**(לפעמים העברת הבורר של התיבה ממצב D ל - N או ממצב N ל- D עוזרת בשילוב מהיר יותר של המצבים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן והמנוע החשמלי שאחראי על העברת המצבים לא מתפקד. הן כתוצאה מכשל במנוע או בפיקוד שלו או תפקוד לקוי של הטרנספר.

יש מצב שאתה עדיין "תקוע" על 4X4 ולכן אסור לנסוע על כבישים פן יגרם נזק נוסף.

המלצתי לגרור את הרכב למוסך, להעלות על ליפט ולבדוק.

אם זה לא חוט פיקוד שהתנתק, עלות התיקון בדר"כ לא נמוכה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי היום עם הרכב למוסך

אמרו לי שהוא לא במצב 4X4 וכנראה הוא לא מצליח חהיכנס

ושאולי הידית השתחררה שם

 

חשבו אולי עם דחיפה קטנה בניוטרל בין המצבים זה יסתדר אבל

לא הצליחו אז אמרו לי לסוע למוסך לשים את הג'יפ על ליפט

ושעדיין מדובר במשהו קטן לדעתם?!

 

מה דעתכם, מישהו עוד נתקל בכזו בעיה ומצא פיתרון לנסות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו שנת 2002

הלכתי למוסך של מיצובישי והטכנאי ראשי הסביר לי מה צריך לעשות בעיקרון

אחרי זה הוא ניסה בעצמו ושהוא לא הצליח על ידי מעבר בין ההילוכים והמצבים הוא הסיק שזו לא הידית שטח

ואמר שחייבים להעלות את הרכב על ליפט ולבחון יותר לעומק ושזה יקח זמן אז כדאי יום ראשון ועל הדרך לעשות טיפול 10000

ליישור קו אבל הוא אמר שהבעיה היא בכניסה למצב שטח והרכב פשוט נוסע על הנעה אחורית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...